مهمترین نکات روز آزمون آیلتس

مهمترین نکات روز آزمون آیلتس

نکات ذیل شامل مواردی برای پیش از شروع آزمون IELTS و نیز طی آزمون آیلتس هستند. این نکات مناسب تست های آکادمیک و جنرال می باشند. با آگاهی از تمام آنچه قرار است طی آزمون IELTS اتفاق بیفتد خودتان را آماده ی کنید. همه ی نکات و قوانین زیر را مطالعه کنید.

برای اینکه به آزمون آیلتس آشنا شوید، مقاله ی 'آزمون آیلتس چیست؟' را مطالعه نمایید.

1.تغذیه و خواب کافی،آیلتس آزمونی طولانیست درواقع انجام تستهای LISTENING,READING و WRITNG دو ساعت و چهل دقیقه زمان میبرد و هیچ زمان استراحتی بین آن نیست. پس حتما باید خواب کافی و تغذیه ی خوبی را پیش از آزمون IELTS داشته باشید تا بتوانید بخوبی تمرکز کنید.

2. آشامیدن میتوانید یک بطری آشامیدنی را همراه خود به جلسه IELTS بیاورید.

3.پیش از شروع آزمون ایلتس درمحل حاضر باشید.

باید بدانید چقدر زمان میبرد تا به محل برگزاری آزمون ایلتس برسید و اینکه آدرس محل را دقیقا بلد باشید. دیر نکنید در غیراینصورت به شما اجازه ی ورود نخواهند داد. پس حتما آدرس را چک کنید و حتما چند دقیقه ایی زودتر در محل حاضر باشید.




4.سرویس بهداشتی

با توجه به طولانی بودن امتحان ایلتس باید پیش از امتحان به سرویس بهداشتی بروید ولی اگر مابین آزمون ایلتس نیاز به سرویس بهداشتی داشتید با اجازه ی مسئول میتوانید بروید اما بدانید که زمان باارزشتان را از دست خواهید داد و مسلما این مسئله بر نمره شما تاثیر میگذارد.

5.شما اجازه ی همراه داشتن موبایل یا هیچ وسیله ی الکترونیکی را در محل برگزاری IELTS ندارید.

6.خودکار، مداد و پاک کن میتوانید مداد و خودکار پاک کن همراه خود ببرید. اما حق بردن دیکشنری یا هیچ کاغذ دیگری را ندارید .در آزمون اسپیکینگ ایلتس بجز کارت شناسایی نباید چیزی دیگر همراهتان باشد.

7.کارت شناسایی باید بدانید که محل برگزاری آزمونتان چه کارت شناسایی را از شما می پذیرد. این نکته ی مهم را فراموش نکنید.

8.به دستورالعمل ها گوش کنید. دستورالعمل هایی که پیش از آزمون آیلتس گفته می شود را به دقت گوش کنید.

9. ساعت در اتاق امتحان IELTS یک ساعت وجود دارد .پیش از شروع آزمون ایلتس ساعت را پیدا کنید در اینصورت میتوانید حین تست ریدینگ و رایتینگ مرتب زمان را چک کنید.

10.تمرکز کنید و آرام باشید. با هدف مشخص و درک تکنیک هایی که نیاز است بکار ببرید به جلسه ی ایلتس بروید و سعی کنید در تمام مدت آرام و مطمئن باشید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

پنج نکته برای آمادگی در رایتینگ تسک 2

پنج نکته برای آمادگی در رایتینگ تسک 2

اطمینان از خارج نشدن از موضوع، کنترل انسجام متن، استفاده از گرامر و لغات خوب، پرهیز از تکرار، استفاده کافی از جملات پیچیده و کلمات ربط در 280 کلمه و تنها در 40 دقیقه، اصلا کار آسونی نیست. پس نوشتن یک پلان ، ساختار بهتری رو به رایتینگ آیلتس تون میده. این pl ...

بیشتر بخوانید
پنج نکته برای غلبه بر ترس از آیلتس

پنج نکته برای غلبه بر ترس از آیلتس

برای اونکه این ترس از بین بره، فقط یک راه‌حل وجود داره- تمرین کردن. تمرین کردن اعتماد به نفس رو بالا می‌بره و به شما یاد میده در صورتی‌که یک یا دو سوال رو از دست دادین، چه طوری خودتون رو جمع و جور کنین؛ یعنی چه جوری ادامه داده و به سوالات دیگه پاسخ بدین. ...

بیشتر بخوانید
پنج نکته ی مهم درباره ی ریدینگ آیلتس

پنج نکته ی مهم درباره ی ریدینگ آیلتس

متحان ریدینگ سه بخش داره، یعنی شما باید 3 متن مجزا رو بخونید. چند سوال برای هر بخش وجود داره و شما 60 دقیقه برای خوندن متن‌ها و جواب دادن به تمام سوالا زمان دارید. ممکنه قبلاً چند تا تست ریدینگ رو دیده و متوجه شده باشین که برخی سوالات بر حسب اونچه که از ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter