The Growth Gamble

دانلود کتاب The Growth Gamble

شرکت‌های بسیاری در جستجوی یک شاهزاده، قورباغه‌های زیادی را می‌بوسند. کتاب Growth Gamble The به شما نشان می‌دهد که چگونه شاهزاده‌ها را از راه دور تشخیص دهید.

وقتی رشد طبیعی یک کسب و کار کافی نباشد، شرکت‌های بیشتر و بیشتری 'شکاف رشد' را تجربه می‌کنند. تقریباً تمام شرکت‌ها تلاش می‌کنند تا شاخه‌‌های جدیدی را برای پرتفوی بالغ خود ایجاد کنند. با این وجود، 99 درصد شرکت‌ها در ایجاد بسترهای رشد جدید موفق نیستند.

براساس تحقیقات گسترده‌ی جدید، The Growth Gamble یک کتاب مهم و جدید در مورد سخت‌ترین چالش‌های مدیریت است- پیدا کردن، ورود به مشاغل جدید و توسعه‌ی آن. نتایج شگفت‌ انگیز آن به شما کمک می‌کند 'دست از بوسیدن قورباغه‌ها بردارید!' و تنها بخش‌های اُمیدوارکننده و سودآور را برای نقاط قوت شرکت خود وارد کنید. از همه مهم‌تر، این کتاب شما را به استفاده از ابزارهای عملی برای کمک به تصمیم‌گیری صحیح مبتنی برTraffic Lights Toolkit- یک ابزار قدرتمند برای غربالگری و تفکر استراتژیک- مجهز می‌کند تا مدیران فرصت‌های واقعی را شناسایی کرده و به‌ موفقیت برسند.

با چند نتیجه‌ گیری شوکه‌ آور و هشداردهنده، این کتاب جدید و هیجان‌انگیز، جایگزین‌هایی را ارائه می‌دهد و به پزشکان ابزارهایی می‌دهد که به آن‌ها در تصمیم‌گیری صحیح و شناسایی چشم‌اندازهای خوب بدون آزمون و خطا کمک می‌‌کند.

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter