A Complete Guide to The Futures Market Technical Analysis and Trading

دانلود کتاب A Complete Guide to The Futures Market Technical Analysis and Trading

کتاب A Complete Guide To The Futures Market، منبع جامع و کاملی برای تجار و تحلیل‌گران اقتصادی آینده است و به بررسی موضوعات گوناگونی می‌پردازد: تحلیل تکنیکی، سیستم‌های تجاری، تحلیل پایه، گزینه‌ها و اصول عملی علم تجارت. برای هر تاجر یا سرمایه‌ گذاری که می‌خواهد در بازارهای مالی آینده موفق باشد، خواندن این راهنمای کامل لازم است.

این نسخه‌ی دوم کاملاً به‌ روز و تجدید نظر شده که موجز، صریح و مربوط به موضوع است، بنیاد و پایه‌های محکمی را در مبانی نظری بازارهای آینده، تجزیه و تحلیل کلیدی جزئیات و تکنیک‌های پیش‌ بینی و مفاهیم پیشرفته‌ی تجارت فراهم می‌کند و کاربرد عملی این ایده‌ها را با صدها مثال از کف بازار نشان می‌دهد. این کتاب به جزئیات رویکردهای تحلیلی و تجاری گوناگون از جمله تحلیل نمودارها، شاخص‌های تکنیکی و سیستم‌های تجاری، تحلیل رگرسیون و مُدل‌های اساسی بازار می‌پردازد.

  • باورهای نادرست و گمراه‌ کننده‌ی بازار را از حقیقت جدا می‌کند.
  • برای توسعه و آزمایش ایده‌ها و سیستم‌های مهم و کاربردی تجارت، دستور العمل‌های گام‌ به‌ گام ارائه می‌دهد.
  • طیف گسترده‌ای از استراتژی‌های پیش‌ رو را نشان می‌دهد و مفاهیم تجاری مرتبط با هر استراتژی را توضیح می‌دهد.
  • طیف گسترده‌ای از دستور العمل‌های تجاری عملی و دانش بازار را از یک مسئول تجاری شناخته‌ شده ارائه می‌دهد.

آینده‌ی تجارت بدون داشتن درک دقیقی از واقعیت‌های کف بازار، دستورالعملی است که به از دست دادن پول منتهی می‌شود. A Complete Guide To The Futures Market، ابزارهایی را برای تجار و سرمایه‌ گذاران جدی فراهم می‌کند تا آن‌ها بتوانند در این حوزه به موفقیت برسند.

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter