Trading on Target

دانلود کتاب Trading on Target

در حالی که پیشرفت در ابزارها و تکنولوژی‌‌های تجاری، توانایی جذب سود را بالا برده است، حقیقت این است که اگر از نظر ذهنی آمادگی لازم برای ورود به بازارهای امروز را نداشته باشید، اشتباهات بزرگ زیادی مرتکب خواهید شد. هیچ‌ کس بهتر از Adrienne Toghraie، یک مدرس موفقیت در تجارت و NLP، این موضوع را درک نکرده است. در کتاب Trading on Target، او تجربیات گسترده‌ی خود و همچنین داستان تاجران دنیای واقعی را برای کمک به شما در غلبه بر محدودیت‌های خود و رسیدن به موفقیت‌های تجاری بیان می‌کند.

این راهنمای جذاب و آموزنده، با نگاهی دقیق آنچه شما برای تبدیل شدن به یک تاجر بالغ به آن نیاز دارید، بررسی می‌کند. صفحه به صفحه، Toghraie نگرش‌ها، برداشت‌ها و بینش‌هایی را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد در این راه دشوار به‌ موفقیت برسید. در این کتاب، او همچنین راه‌حل‌های عملی برای روبرو شدن با قدیمی‌ترین مشکلات را ارائه می‌دهد که معمولاً در میان کسانی یافت می‌شود که آرزوی موفقیت در حوزه‌ی تجارت را دارند و در مورد چگونگی بدست آوردن و حفظ انضباط شخصی در بازارهای پویای امروز نیز مشاوره می‌دهد.

این کتاب نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید از موانع گوناگون بر سر راه تبدیل شدن به یک تاجر موفق عبور کنید و بررسی می‌کند که چگونه می‌توانید بر حالات احساسی که می‌تواند بر تجارت شما تاثیرگذار باشد، پیروز شوید. در مورد اقدامات درست و صحیح و تصمیم‌ گیری‌های مناسب در حوزه‌ی تجارت، به شما آگاهی می‌دهد. نشان می‌دهد چگونه می‌توانید دانش خود را گسترش دهید تا به سطح بعدی موفقیت تجاری برسید.

به‌عنوان یک تاجر، هر توانایی که داشته باشید و در هر جایی که ایستاده باشید، همیشه فضای رشد برای‌تان وجود دارد. Adrienne Toghraie این اصل را در بیست و یک سال فعالیت خود در حوزه‌ی کسب و کار نشان داده است. با استفاده از این کتاب، او به شما کمک می‌کند تا ذهنیت یک تاجر موفق را داشته باشید و شما را در موقعیت بهتری برای عبور از موانع روبروی‌تان قرار می‌دهد.

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter