Contrarian RippleTrading

دانلود کتاب Contrarian RippleTrading

Contrarian Ripple Trading یک مشاهده‌ی کاملاً مستند و با نوشتاری خوب برای تاجران بازار سهام است. من به‌ ویژه از شنیدن مفهوم پشت روش مک‌ نامارا و بروزینا لذت بردم. برای کسانی که می‌خواهند اطلاعات ضعیف خود را بهتر کنند، فکر می‌کنم شما می‌توانید این کتاب را پیشنهاد دهید.

کسب درآمد از بازار سهام امروزه یک کار سخت و دشوار است، خصوصاً اگر در دنیای تجارت و کسب و کارها متخصص نباشید. نویسندگان این کتاب زوجی متاهل هستند که خارج از دنیای سرمایه‌ گذاری کار می‌کنند، اما تاجران فعالی هستند و به‌همین دلیل هم این کتاب را نوشته‌اند.

این منبع معتبر که به‌ روشی ساده و قابل‌ فهم نوشته شده رویکردی را توضیح می‌دهد که نویسندگان باموفقیت برای سودآوری از بازار سهام در طول سال‌های متمادی از آن استفاده کرده‌اند. با استفاده از این کتاب به‌ عنوان یک راهنما، خیلی زود خواهید فهمید که چگونه می‌توانید به‌ شکل موثر از یک تکنیک تجاری کم‌ خطر که پیوسته سودهای کوتاه‌مدت از معاملات سهام ایجاد می‌کند، استفاده کنید- بدون در نظر گرفتن اینکه آیا بازار روندی صعودی دارد یا نزولی.

در طول کتاب و در ضمیمه‌های همراه آن، مک‌ نامارا و بروزینا به نمونه‌هایی از سابقه‌ی معاملات بی‌عیب و نقص خود- 1225 معامله‌ی سودآور در یک بازه‌ی زمانی بیست و شش ماهه- اشاره می‌کنند تا نشان دهند چگونه این معاملات می‌تواند جریان پیوسته‌ای از سود را در شرایط مختلف بازار ایجاد کند.

کتاب Contrarian Ripple Trading با ترکیب بخش‌‌های سرمایه‌ گذاری- به‌ ویژه نیاز به بازدهی ایمن و مناسب- با ویژگی‌های حدس‌های کوتاه‌ مدت، شما را به روشی مجهز می‌کند که می‌توانید برای ایجاد یک درآمد اضافی قابل‌ اعتماد از طریق یک تجارت سهام کم‌ خطر و کوتاه‌ مدت، از آن استفاده کنید.

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter