Supermoney

دانلود کتاب Supermoney

آدام اسمیت همچنان ما را شگفت‌ زده می‌کند! با گذشت زمان، کتاب Supermoney، به نیروی خود برای الهام‌ بخشی، انگیزه دادن، اطلاع‌ رسانی، روشنگری، سرگرم کردن و هدایت نسل جدیدی از خوانندگان افزوده است.

- دیوید اِم. دارست، نویسنده‌ی کتاب هنر تخصیص دارایی، مدیرعامل و استراتژیست برجسته‌ی سرمایه‌ گذاری در گروه سرمایه‌ گذاری مورگان استنلی.

هیچ‌ کس همچون آدام اسمیت با آگاهی، شوخ‌ طبعی و درک در مورد هنر مدیریت پول کتاب ننوشته است. در طول سال‌ها، او پیوسته خرد را از لودگی، درخشش را از جنجال و شخصیت را از سفسطه جدا کرده است.

-Byron R. Wien، همکار نویسنده‌ی سوروس در کتاب استراتژیست ارشد سرمایه‌ گذاری سوروس، مدیریت سرمایه‌ی Pequot.

Supermoney ممکن است امروز حتی بیشتر از زمان انتشار نخست خود نزدیک به بیست و پنج سال پیش مورد توجه‌ها باشد. این کتاب که به سبک بامزه و شفاف نوشته شده، به نشان تجاری آدام اسمیت تبدیل شده و به‌ گونه‌ای به بررسی موسسات، متخصصان و ماهیت بازارها می‌پردازد که به‌ ندرت قبلاً انجام شده است. 'آدام اسمیت' اولین کسی بود که مدیر صندوق سرمایه‌ گذاری ناشناسی به‌ نام وارن بافت را در شهر اوماهای ایالت نبراسکا معرفی کرد. در این ویرایش جدید، اسمیت در مقدمه‌ای به‌ روز شده، چشم‌ انداز جدیدی ارائه می‌دهد که کارایی بازارهای دهه‌های 1960 و 1970 به‌بعد و تا به‌ امروز را ترسیم می‌نماید.


مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter