The Age of Cryptocurrency

دانلود کتاب The Age of Cryptocurrency

بیت‌ کوین یک شبه تبدیل به یک واژه‌ی پُر حرف و حدیث شد که در عناوین خبری زیاد ظاهر می‌شود و باعث بحث‌های بی‌پایان رسانه‌ای شده است. از بیت‌کوین می‌توانید برای خرید هر چیزی استفاده کنید، از قهوه گرفته تا ماشین. با این حال، ظاهراً تعداد کمی از افراد هستند که می‌دانند بیت‌ کوین چیست. حال این سوال ایجاد می‌شود: چرا باید به بیت‌ کوین اهمیت داد؟

در عصر رمز ارزها، دو روزنامه‌ نگار وال‌ استریت، پاول ویگنا و مایکل جی. کیسی به این سوال پاسخ قطعی داده‌اند. رمزارز آمده تا انقلابی بوجود آورد، انقلابی که می‌تواند ساختارهای سنتی مالی و اجتماعی را از نو ایجاد کند و میلیاردها افراد فاقد بانک را به اقتصاد جدید جهانی متصل کند. رمزارز نوید یک سیستم مالی بدون واسطه و میانجی را می‌دهد، سیستم مالی که به افرادی تعلق دارد که از آن استفاده می‌کنند و سیستم مالی که از بحران اقتصادی به سبک و سیاق سال 2008 محافظت شده است.

اما بیت‌ کوین که معروف‌ترین رمزارز است، به داشتن بی‌ثباتی، نوسانات بالا و تجارت غیرقانونی شهره است. برخی از این ترس دارند که بیت‌ کوین قدرت از بین بردن مشاغل را دارد. این بیش از هر چیزی، نشان‌دهنده‌ی تغییرات بزرگ و گسترده‌ای است که بیت‌ کوین می‌تواند ایجاد کند، چه به‌ سمت بهتر شدن و چه به‌ سمت بدتر شدن.

ویگنا و کیسی رمزارز- ریشه‌ها، عملکردها و آنچه باید برای اقتصاد سایبری بدانید، در اختیار شما قرار می‌دهند. جهان ارز دیجیتال بسیار متفاوت از جهان ارز کاغذی است. کتاب Age of Cryptocurrency در این مورد به شما توضیح می‌دهد.

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter