Inclusive Fintech Blockchain Cryptocurrency and Ico

دانلود کتاب Inclusive Fintech Blockchain Cryptocurrency and Ico

از زمان پیدایش آن در سال‌های اخیر، بازار رمزارزها رشد سریعی را تجربه کرده است. علاوه بر این، اقتصاد دیجیتال همگرایی انگیزه‌های سود را با اهداف اجتماعی شکل داده و گروهی از شرکت‌های بزرگ FinTech را ایجاد کرده است. علاوه بر این، نوآوری در این تکنولوژی زیرساخت ممکن است در صنایع گوناگونی استفاده شود و این محدود به بخش اقتصاد نیست. با این وجود، تحقیقات زیادی برای بررسی این پدیده‌ها انجام نشده است. در نتیجه، رسالت این کتاب، نور تاباندن به فرایندهای فروش FinTech، بلاک‌چین و توکن است.

کتاب Inclusive Fintech: Blockchain, Cryptocurrency and Ico، اُمیدوار است که بسیاری از باورهای غلط در ارتباط با بلاک‌چین و رمزارزها (به‌خصوص بیت‌کوین، عرضه‌ی اولیه‌ی Crypto-Token یا ICO) و همچنین ایده‌ی پایداری تجارت بدون ابعاد اجتماعی رشد کند. این کتاب برای کسانی نوشته شده که به‌دنبال تغییر مسیر شغلی خود و انتخاب یک کار هدفمندتر و پایدارتر هستند و همچنین کسانی که می‌خواهند درک عمیق‌تری از فرصت‌های شغلی داشته باشند. از همه مهم‌تر اینکه، این کتاب به‌ دنبال تغییر نگرش فکری نسل جدیدی است که با اقتصاد دیجیتال آشناست و خواهان وجود یک جهان عادلانه می‌باشد.

نکته: دانشجویان مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و متخصصانی که در موسسات مالی سراسر جهان کار می‌کنند، می‌توانند از این کتاب منتفع شوند.

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter