Blockchain Revolution How the Technology Behind Bitcoin and Other Cryptocurrencies Is Changing the World

دانلود کتاب Blockchain Revolution How the Technology Behind Bitcoin and Other Cryptocurrencies Is Changing the World

نخستین کتابی که توضیح می‌دهد چرا تکنولوژی بلاک‌ چین زندگی ما را دچار تغییرات قابل‌ توجه و اساسی کرده است.

بلاک‌ چین یک تکنولوژی به‌ شکل ماهرانه‌ای ساده است که از بیت‌ کوین پشتیبانی می‌کند. اما مفهومی بسیار گسترده‌تر دارد. بلاک‌ چین یک دفتر کل عمومی است که همه به آن دسترسی دارند، اما هیچ شخصی نمی‌تواند آن را کنترل کند. بلاک‌چین این امکان را برای شرکت‌ها و افراد فراهم می‌کند تا با اطمینان و شفافیت فوق‌العاده زیاد با هم همکاری کنند. بلاک‌چین از نظر رمزنگاری ایمن اما کاملاً باز است و به‌زودی در همه‌جا خواهد بود.

در کتابBlockchain Revolution، دان و آلکس تپسکات نشان می‌دهند که چگونه این تکنولوژی تغییر دهنده‌ی زندگی، آینده‌ی اقتصادی جهان را شکل می‌دهد و حوزه‌های گوناگون از سوابق درمانی گرفته تا رای‌گیری آنلاین و از سوابق بیمه گرفته تا پرداخت حقوق هنرمندان را به شکل شگرفی بهبود می‌بخشد. با انجام تحقیقات کافی و در دسترس بودن، این کتاب، منبع مطالعاتی ضروری در تغییرات الگوی بعدی است. پس با آن آشنا شوید، وگرنه عقب می‌مانید.

گاردین می‌گوید که کتاب Blockchain Revolution، مقدمه‌ای بسیار خواندنی برای یک شاخه‌‌ی به‌ شدت مهم است.

دان تپسکات یکی از تاثیرگذارترین نظریه‌ پردازان زنده در ارتباط با کسب و کار و جامعه است. او نویسنده‌ی کتاب پُرفروش Wikinomics، اقتصاد دیجیتال و ده‌ها کتاب تحسین‌شده‌ی دیگر درباره‌ی تکنولوژی، کسب و کار و تجارت و جامعه است.

الکس تپسکات بنیانگذار و مدیرعامل شرکت Northwest Passage Ventures است، یک شرکت خدمات مشاوره‌ای که در حوزه‌‌ی ساخت بلاک‌چین مشغول به فعالیت است. او پیشتر به‌ مدت هفت سال در حوزه‌ی سرمایه‌ گذاری‌های بانکی در نیویورک و تورنتو کار می‌کرده است.

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter