کلاس آنلاین تافل

کلاس آنلاین تافل

آزمون تافل Test of English as a Foreign Language TOEFL، آزمونی برای سنجش مهارت زبانی شماست که به صورت کامپیوتری برگزار می شود و در آن چهار مهارت لیسنینگ، رایتینگ، ریدینگ و اسپیکینگ شما مورد ارزیابی قرار می گیرد. برگزار کننده ی این آزمون موسسه ETS است، فرمت آزمون تافل به گونه ای طراحی شده تا توانش زبانی شما را در محیط های آکادمیک مورد ارزیابی قرار دهد. بر خلاف آزمون تافل کتبی و کامپیوتری، همه ی بخش های این آزمون در یک روز برگزار می شوند و در بخش اسپیکینگ ممتحنی در مقابل شما وجود نخواهد داشت و صدای شما توسط کامپیوتر ضبط می شود. مدرک تافل مورد پذیرش بیش از 11،000 دانشگاه و مرکز آموزشی در 150 کشور دنیا است. از هر 10 دانشگاه در آمریکا، 9 دانشگاه داشتن مدرک تافل را به سایر مدارک ترجیح می دهند. در استرالیا و نیوزلند مدرک تافل مورد قبول تمامی دانشگاه هاست و مدرک تافل مورد قبول بیش از 98 درصد از دانشگاه های انگلستان است. اعتبار مدرک تافل دو سال است و برای شرکت در آن محدودیتی ندارید، تنها محدودیت برای شرکت در آزمون تافل این است که در سه روز نمی توانید بیش از یکبار در آزمون شرکت کنید.

فرمت آزمون تافل

بخش های آزمون تافل
مهارتتعداد سوالاتمدت زمان پاسخگویی
(دقیقه)
توضیح
لیسنینگ28 تا 3941 تا 57پاسخ به سوالات درباره لکچری کوتاه یا بحثی کلاسی
ریدینگ30 تا 4054 تا 72خواندن متن و پاسخ به سوالات
استراحت_10_
اسپیکینگ4 بخش17صحبت درباره ی موضوعی آشنا. صحبت در مورد یک موضوع پس از شنیدن صحبتی کوتاه یا خواندن متنی کوتاه در مورد آن
رایتینگ2 بخش50خواندن یک متن، گوش دادن به یک صحبت مرتبط با متن و نوشتن پاسخ- نگارش انشا




شرایط کلاس های تافل در مجموعه زنگنه

موسسه زنگنه با مدیریت آقای ابوالفضل زنگنه دارای دکترای آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه تهران و با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در رابطه با آموزش دوره های بین اللملی همچنین دارای  مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از بهترین موسسات زبان، جهت آماده سازی دوره تافل شناخته شده و علت این محبوبیت از نگاه زبان آموزان را می توان ناشی از دلایل زیر دانست:

  • تعیین سطح و نیاز سنجی دقیق و علمی از داوطلبین تافل و ارائه مشاوره کاربردی و دلسوزانه به منظور کمتر شدن هزینه های اقتصادی و دستیابی هرچه سریعتر متقاضی به نمره مد نظر.
  • استخدام اساتید با تجربه و مسلط به آزمون تافل که خود دارای مدرک تافل هستند.
  • ارائه دوره های متنوع از قبیل دوره فشرده تافل، دوره های تک مهارت ( رایتینگ، اسپیکینگ، ریدینگ و لیسنینگ تافل) و ورکشاپ های کوتاه مدت و کاربردی.
  • پاسخگویی سریع و رسیدگی به مشکلات زبان آموزان در محیطی کاملا دوستانه و توام با آرامش در عین حال آکادمیک توسط نیروهای نیروهای آموزش دیده.
  • کلاس های مجهز به ویدئو پروژکتور، لپ تاپ، اسپیکر، صندلی های استاندارد.
  • برگزاری جلسات Student Performance Analysis) SPA) و Post Mock Analysis) PMA) جهت بررسی روند پیشرفت تحصیلی و رفع مشکلات زبان آموزان، توسط سوپروایزرهای دپارتمان تافل موسسه زنگنه.
  • ارائه خدمات منتورینگ تافل که مختص زبان آموزانی است که تکنیک های تافل را فراگرفته و احتیاج به پشتیبان تافل دارند تا با رفع اشکال و ارائه راه کارهای منحصر به فرد نحوه عملکرد زبان آموز ازریابی وجهت ارتقا هرچه بیشتر و بهبود عملکرد راهنمایی های لازم صورت گیرد.

شرایط کلاس های آمادگی تافل به صورت حضوری

دوره های آمادگی تافل در موسسه زنگنه از سطح پایه (دوره های قبل از تافل) تا سطح ادونس (آمادگی برای کسب نمره ی بالای 100 تافل) را در برمی گیرد که زبان آموزان بعد از انجام تعیین سطح رایگان تافل، با توجه به سطحشان در دوره ها شرکت می کنند. برای ورود به دوره ی تافل لازم هست سطح زبانی شما حداقل B1 باشد، اگر سطح زبانی شما B1 یا بالاتر باشد به حداکثر سه ترم نیاز خواهید داشت، در غیراینصورت لازم هست در دوره های جنرال شرکت نمایید تا سطح شما به B1 برسد.

در دوره ی اول تافل دوره ی Step Up 1 را شروع می کنند که در دوره های نیمه فشرده 40 جلسه 90 دقیقه ای معادل 60 ساعت آموزش هست، کتابی که با زبان آموزان کار می شود کتاب های Delta's Key to the TOEFL iBT و Writing Longman Series 3 می باشد. دوره ی بعد Step Up 2 هست که کتاب های Delta's Key to the TOEFL iBT و  Writing Longman Series 3 تدریس می شوند و همانند دوره ی قبل شما 60 ساعت آموزش خواهید داشت. اگر می خواهید نمره ی تافل بالای 100 اخذ نمایید لازم است در دوره ی TOEFL Advanced نیز شرکت کنید، این دوره تمام به یادگیری تکنیک های تافل برای کسب نمره ی بالای 100 تافل است، طول این دوره 10 هفته ی می باشد.

شرایط کلاس های آنلاین و غیرحضوری تافل در مجموعه زنگنه

باتوجه به شرایط به وجود آمده به دلیل شیوع کرونا، مجموعه زنگنه برای تمامی زبان آموزان این امکان را فراهم کرده است که در کلاس های آنلاین تافل شرکت نمایند، چارت آموزشی دوره های آنلاین مشابه با دوره های حضوری تافل می باشد و تفاوتی از نظر نحوه ی آموزش بین کلاس های غیرحضوری و حضوری تافل نمی باشد. دوره ی Step Up 1  40 جلسه 90 دقیقه ای معادل 60 ساعت آموزش هست، دوره ی بعد دوره ی Step Up 2 می باشد، در این دوره ی آنلاین تافل کتاب های Delta's Key to the TOEFL iBT و Writing Longman Series 3 تدریس می شوند. برای آن دسته از افرادی که می خواهند نمره ی بالای 100 تافل داشته باشند، کلاس TOEFL Advanced برنامه ریزی شده است، کلاسی 10 هفته ای با 40 ساعت آموزش که به شما تکنیک های کسب نمره ی بالای 100 تافل آموزش داده می شود. این کلاس ها برای دوره های گروهی – انلاین آمادگی تافل می باشد.




دوره های خصوصی غیر حضوری تافل 

دوره های خصوصی تافل که با نام دوره های VIP نیز شناخته می شوند، مناسب آن دسته از افرادی هستن که زمان محدودی برای گرفتن مدرک تافل دارندو یا اینکه ترجیح میدن در کلاسی تک نفره شرکت نمایند، در کلاس های خصوصی شهریه برای یک تا سه نفر ثابت است از این رو این کلاس ها را VIP می نامند و تعداد جلسات و ساعت کلاس نیز با توجه به ساعت های آزاد زبان آموز و تعداد جلسه های مورد نیاز برای رسیدن به نمره ی موردنظر می باشد. هزینه ی کلاس های انلاین تافل خصوصی با توجه به سطح زبان از 150 هزار تومان تا 330 هزار تومان متغییر است.

نرم افزار کلاس های آنلاین تافل 

لازم به ذکر است که بدانید کلاس ها در دو بستر ادبی کانکت و بیگ بلو باتن تشکیل می شوند.

نرم افزار بیگ بلوباتن (BigBlueBotton) یکی دیگر از پلتفرم ها برای برگزاری کلاس های آنلاین می باشد که موسسه تخصصی زبان زنگنه، علاوه بر همراه داشتن سرور اختصاصی ادوبی کانکت، این بستر را نیز برای زبان آموزانش بصورت کاملا اختصاصی بر روی سرورهای قدرتمند Xeon فراهم آورده است. این نرم افزار قابلیت های بسیار خوبی برای زبان آموزان و مدرسان دارد، یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار امکان اتصال بسیار آسان به کلاس است و این امکان را فراهم آورده است که کلاس ضبط شده و به صورت آفلاین تا یک ماه در دسترس زبان آموزان قرار گیرد، بنابراین در صورتی که زبان آموزی در کلاس حضور نداشته باشد با مشاهده ی فیلم ضبط شده ی کلاس می تواند غیبت خود را جبران و مطالب تدریس شده را بیاموزد. در نرم افزار بیگ بلو باتن امکانی فراهم شده است تا زبان آموزان بتوانند در اتاق های مجزا به صورت گروهی به تمرین بپردازند و استاد نیز می تواند بر روند تمرینات نظاره گر باشد.

کلاس های آنلاین دپارتمان زبان زنگنه بر بستر قوی ترین نرم افزار کلاس آنلاین جهان به نام Adobe Connect روی سرورهای اختصاصی و قدرتمند Xeon با ترافیک نامحدود اجرا می گردد. ورژن مورد استفاده ی مجموعه زنگنه آخرین ورژن فول لایسنس این برنامه می باشد که برای داوطلب امکان وصل شدن به کلاس آنلاین را توسط مرورگر کروم و بدون نیاز به نصب هیچگونه برنامه جانبی فراهم می آورد. این ورژن بر بستر سرورهای ذکر شده باعث بالارفتن کیفیت اتصال و عدم قطعی صوت و تصویر و همچنین صفر شدن مشکلات لاگین گردیده که نتیجه ی فراهم آوری این امکانات، تجربه دلپذیرتر داوطلب از دوره های آنلاین می باشد. لازم به ذکر است اکثر موسسات به دلیل بالا بودن هزینه خرید لایسنس، از ورژنهای بدون لایسنس روی سرورهای نسل قدیم اشتراکی استفاده می نمایند و این امر باعث قطع و وصلی مکرر، مشکلات ورود به کلاس آنلاین و هنگ کردنهای آزار دهنده می گردد. مجموعه زنگنه با بهره گیری از آخرین فن آوریهای روز دنیا در تلاش بوده است تا بهترین سرویس در زمینه کلاس های آنلاین را به داوطلبان گرامی ارائه نماید.

امکانات و مزایای کلاس های آنلاین تافل

  • ضبط و در دسترس بودن لینک کلاس ضبط شده برای مواقعی که داوطلب امکان حضور در زمان مقرر در کلاس را ندارد
  • امکان مشاهده ی صفحه دسکتاپ و اسلایدهای استاد به هدف استفاده از مالتی مدیا در فرآیند تدریس
  • امکان مکالمه صوتی و تصویری استاد و زبان آموزان در فضای کلاس آنلاین
  • امکان چت متنی زبان آموزان با یکدیگر و همچنین با استاد
  • بهینه استفاده شدن زمان کلاس و دوری از اتلاف وقت




وسایل لازم برای شرکت در کلاس های آنلاین تافل

  • گوشی هوشمند، کامپیوتر یا آیپد
  • اتصال اینترنت با سرعت مناسب
  • میکروفن، هدفن و وب کم ( در تمام لپ تاپها و گوشی ها موجود است)

تعیین سطح کلاس های آنلاین تافل

در مجموعه زنگنه تعیین سطح به صورت حضوری و انلاین برگزار می شود و به هر دو صورت رایگان هست، فایل تعیین سطح برای داوطلب ارسال می شود در تعیین سطح انلاین تافل و بعد از پاسخگویی، سوپروایزر بخش تافل سطح زبان شما را براساس معیارهای نمره دهی در آیلتس اعلام کرده و می توانید در دوره ی موردنظر ثبت نام نمایید.

اطلاعات برگزاری کلاس های آنلاین تافل

اطلاعات برگزاری کلاس های آنلاین تافل

عنوان دورهطول دورهمفاد درسیحداقل سطحشهریه ی دوره
تومان
Pre TOEFL 17 هفتهAmerican English File 1 ARudimentary
Starter B
550،000
Pre TOEFL 27 هفتهAmerican English File 1 BPre TOEFL 1
Elementary A
550،000
Bridge to TOEFL10 هفتهTactics for Listening Developing
Writing Longman Series 2
Active Reading    
Pre TOEFL 2
Elementary B
950,000
Step Up 1    12 هفتهDelta's Key to the TOEFL iBT
Writing Longman Series 3    
Bridge to TOEFL1,070,000
Step Up 2    12 هفتهDelta's Key to the TOEFL iBT
Writing Longman Series 3    
Step Up 1    1,350,000
TOEFL Advanced    10 هفتهTPO & Teacher's MaterialStep Up 2    1,950,000
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

مهارت خواندن Skimming

مهارت خواندن Skimming

یکی از ابزارهایی است که می توان از آن استفاده کرد بمنظور خواندن بیشتر و سریعتر در مدت زمان کوتاه تر. Skimming به دنبال یافتن ایده های عمومی و کلی یک متن است و به بهترین شکل با موارد غیر داستانی (یا واقعی) کار می کند ...

بیشتر بخوانید
پیشنهاد هایی برای رایتینگ از طرف مرکز برگزارکننده رسمی آیلتس

پیشنهاد هایی برای رایتینگ از طرف مرکز برگزارکننده رسمی آیلتس

برای موفقیت در آزمون آیلتس و بخش رایتینگ آیلتس این موارد را در نظر بگیرید، مواردی که سنترهای برگزار کننده ی آزمون به شما پیشنهاد داه اند ...

بیشتر بخوانید
چطور علی طی چهار هفته از 6.5 آیلتس به 7.5 رسید!!

چطور علی طی چهار هفته از 6.5 آیلتس به 7.5 رسید!!

آزمون آیلتس برای همه ممکنه، فقط به تلاشتون ادامه بدین و اعتماد به نفستون رو حفظ کنین و مقداری کمک از کسانی که با آزمون آیلتس به خوبی آشنا هستن بگیرین. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter