شروع آیلتس از صفر

شروع آیلتس از صفر

آزمون آیلتس یکی از معتبر ترین آزمون های بین المللی برای اخذ پذیرش تحصیلی و مهاجرت می باشد، برای اخذ مدرک آیلتس و شروع آیلتس از صفر، در ابتدا باید دو فاکتور مهم را در نظر بگیرید:

  1. آخرین فرصت برای ارائه ی نمره آیلتس
  2. نمره آیلتس مورد نظرتان

شروع آیلتس از صفر: انتخاب کلاس آیلتس

بعد از مشخص کردن بازه ی زمانی که دارید و نمره ای که می خواهید، باید در کلاسی که برای شما مناسب است ثبت نام کنید، زمانی که سطح زبان شما پایه است، در ابتدا آموزش های جنرال زبان را پشت سرمی گذارید و بعد از آن وارد دوره های اصلی آیلتس می شوید که به صورت اختصاصی مهارت های مورد نیاز آیلتس با شما کار می شود. در انتخاب کلاس در شرایط کرونا لازم است فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرید.

  1. آیا امکان برگزاری کلاس های آنلاین به جای کلاس های حضوری وجود دارد؟
  2. در موسسه برای زبان آموزان، آزمون آزمایشی برگزار می شود؟
  3. کتاب هایی که کار می شود، چهار مهارته هستند؟
  4. جمعیت کلاس های گروهی چقدر هست؟
  5. نتایج زبان آموزانی که در موسسه ایلتس خوانده اند، به چه صورت بوده است؟ (به این نکته توجه کنید که نمره ی رایتینگ را حتما بررسی نمایید.)

شروع آیلتس از صفر: سلف استادی

با شروع کلاس زبان برای آمادگی آزمون آیلتس، حتما باید زمانی را برای سلف استادی در نظر بگیرید، موفقیت در آزمون آیلتس بدون مطالعه در خانه و همراه با کلاس امکان پذیر نمی باشد، برای سلف استادی باید کتاب و منابعی را انتخاب نمایید، که مناسب سطح شما باشد. اگر کتابی را انتخاب کنید که سطحی بالاتر از سطح شما را داشته باشد، باعث می شود از خود ناامید شوید و نتوانید آنطور که باید پیشرفت نمایید.

شروع آیلتس از صفر: منابع آزمون

زمانی که می خواهید از صفر برای آیلتس آماده شوید، در ابتدا لازم است کتاب های آمریکن اینگلیش فایل را مطالعه نمایید و بعد از گذراندن کتاب آمریکن اینگلیش فایل یک وارد دوره های آیلتس می شوید.

شروع آیلتس از صفر: دوره های آیلتس

در مجموعه ی آیلتس برای اخذ نمره 7 و بالای 7، چهار دوره در نظر گرفته شده است.




شروع آیلتس از صفر: دوره های پیش نیاز

برای ورود به دوره های تخصصی آیلتس، لازم هست سطح زبان شما B1 باشد، از این رو قبل از شرکت در دوره های آیلتس تعیین سطحی به صورت رایگان خواهید داشت تا سطح دقیق زبان شما مشخص شود، در صورتی که سطح شما در تعیین سطح B1 یا بالاتر باشد، براساس سطح زبانتان وارد دوره های ایلتس می شود و اگر پایین تر باشد در ابتدا لازم هست در دوره های جنرال شرکت کنید که در این کلاس ها سری کتابهای American English File ادیشن سوم تدریس می شود و شامل آموزش هر چهار مهارت با تمرکز بر روی اسپیکینگ می باشد.

شروع آیلتس از صفر: دوره Flash IELTS 1

همانطور که گفتیم سطح ورود به دوره های تخصصی آیلتس B1 و این سطح حدودا معادل با نمره ی 4 آزمون آیلتس می باشد، هدف این دوره ارتقای نمره ی شما به 5 آیلتس است. در این دوره کتاب Complete IELTS 4-5 با شما کار می شود، در هر درس از این کتاب هر چهار مهارت لیسنینگ، ریدینگ، رایتینگ و اسپیکینگ آموزش داده می شود و نکاتی که با توجه به سطح زبانتان لازم است بیاموزید به شما آموزش داده می شود. در پایان این دوره سطح زبان و نمره ی آیلتس شما در حد 5 می باشد.

شروع آیلتس از صفر: دوره Flash IELTS 2

بعد از پایان این دوره شما می توانید نمره ی 6.5 آیلتس را اخذ نمایید، کتابی که در این دوره با شما به عنوان کتاب اصلی کار می شود Complete IELTS 5-6.5 است و در کنار این کتاب متریال های دیگری از جمله  Vocabulary for IELTS و Word Skills ها نیز با زبان آموزان کار می شود.

 شروع آیلتس از صفر: دوره IELTS Pro

زمانی که از ایلتس را از صفر شروع کرده اید و به این سطح می رسید، دانش زبانی بسیار خوبی دارید و برای کسب نمره 7 آیلتس لازم است توانایی خود را در تست زنی و پاسخ به سوالات در هریک از مهارت ها تقویت نمایید، یکی از اصلی ترین منابع که در این دوره با زبان آموزان کار می شود کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS است، نمونه سوالات این کتاب در گروه بهترین سوالات برای کسب نمره 7 به بالا در آزمون آیلتس هستند و گاها این صحبت را می شنویم که سوالات این کتاب از آزمون اصلی سخت تر هستند. یکی دیگر از برترین منابع ایلتس برای موفقیت در آزمون و شروع آیلتس از صفر، سری کتاب های Cambridge است، 15 سری کتاب که در هر یک 4 سری سوال آیلتس قرار دارد که شما می توانید مهارت های خود را ارزیابی نمایید.

شروع آیلتس از صفر: آزمون آزمایشی آیلتس 

برای ارزیابی مهارت خود در کلاس های آمادگی آزمون آیلتس، شرکت در آزمون های آزمایشی آیلتس به شما پیشنهاد می شود، از سطح Flash IELLTS 1 یک ماک رایگان برای زبان آموزان در نظر گرفته شده است تا با سوالات و قوانین آزمون آیلتس آشنا شده و بتوانند سطح زبانی خود را محک بزنند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

پنج نکته برای آمادگی در رایتینگ تسک 2

پنج نکته برای آمادگی در رایتینگ تسک 2

اطمینان از خارج نشدن از موضوع، کنترل انسجام متن، استفاده از گرامر و لغات خوب، پرهیز از تکرار، استفاده کافی از جملات پیچیده و کلمات ربط در 280 کلمه و تنها در 40 دقیقه، اصلا کار آسونی نیست. پس نوشتن یک پلان ، ساختار بهتری رو به رایتینگ آیلتس تون میده. این pl ...

بیشتر بخوانید
پنج نکته برای غلبه بر ترس از آیلتس

پنج نکته برای غلبه بر ترس از آیلتس

برای اونکه این ترس از بین بره، فقط یک راه‌حل وجود داره- تمرین کردن. تمرین کردن اعتماد به نفس رو بالا می‌بره و به شما یاد میده در صورتی‌که یک یا دو سوال رو از دست دادین، چه طوری خودتون رو جمع و جور کنین؛ یعنی چه جوری ادامه داده و به سوالات دیگه پاسخ بدین. ...

بیشتر بخوانید
پنج نکته ی مهم درباره ی ریدینگ آیلتس

پنج نکته ی مهم درباره ی ریدینگ آیلتس

متحان ریدینگ سه بخش داره، یعنی شما باید 3 متن مجزا رو بخونید. چند سوال برای هر بخش وجود داره و شما 60 دقیقه برای خوندن متن‌ها و جواب دادن به تمام سوالا زمان دارید. ممکنه قبلاً چند تا تست ریدینگ رو دیده و متوجه شده باشین که برخی سوالات بر حسب اونچه که از ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter