چگونه تاریخ آزمون آیلتس را تغییر دهم؟

چگونه تاریخ آزمون آیلتس را تغییر دهم؟

درخواست لغو یا به تعویق انداختن آزمون آیلتس باید حتما پنج روز قبل از تاریخ آزمون ، شخصا یا از طریق ایمیل انجام شود. لغو یا تعویق تلفنی به هیچ وجه مورد قبول نیست.

  •   در صورت لغو بیش از پنج هفته مانده به تاریخ آزمون IELTS ، بازپرداخت کامل به شما صورت خواهد گرفت. (کمتر از 25٪ هزینه اداری)
  •  در صورت لغو کمتر از پنج هفته قبل از تاریخ آزمون، بازپرداختی را دریافت نخواهید کرد.
  •   عدم حضور برای آزمون بدون اطلاع رسانی، لغو تلقی می شود، هیچ بازپرداختی صورت نخواهد گرفت، و اگر می خواهید در تاریخ دیگری در آزمون شرکت کنید، باید دوباره ثبت نام کنید و مجددا هزینه پرداخت کنید. 
  •  داوطلبانی که خواستار لغو یا انتقال در دوره 5 هفته قبل از تاریخ آزمون هستند یا افرادی که در جلسه ی آزمون خود حاضر نشده باشند، در صورتی که مدارکی را ظرف 5 روز ارائه دهند مبنی بر اینکه عدم توانایی آنها برای شرکت در آزمون، تحت تأثیر بیماری جدی یا دلیل موجهی بوده است، می توانند هزینه بازپرداخت (کمتر از 25٪ هزینه اداری) را دریافت کنند. دلایل موجه عارتند از :  بیماری جدی – بستری در بیمارستان یا آسیب جدی • ضرر و زیان - مرگ یک عضو نزدیک خانواده • مشکلات / آسیب روحی - قربانی جرم یا سوانح رانندگی خدمت سربازی - شما باید 'درخواست بازپرداخت' یا 'درخواست انتقال روز آزمون' را تکمیل کنید و مستندات و / یا مدارک مربوطه را ضمیمه کنید؛ مدارکی مانند گواهی پزشکی از یک متخصص واجد شرایط، اعلامیه یا گواهی فوت یا گزارش پلیس. 
  • برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز آزمایشات محلی تماس بگیرید. بازپرداخت برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیاست بازپرداخت، با مرکز آزمون IELTS ، IDP محلی تماس بگیرید.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

پنج نکته برای آمادگی در رایتینگ تسک 2

پنج نکته برای آمادگی در رایتینگ تسک 2

اطمینان از خارج نشدن از موضوع، کنترل انسجام متن، استفاده از گرامر و لغات خوب، پرهیز از تکرار، استفاده کافی از جملات پیچیده و کلمات ربط در 280 کلمه و تنها در 40 دقیقه، اصلا کار آسونی نیست. پس نوشتن یک پلان ، ساختار بهتری رو به رایتینگ آیلتس تون میده. این pl ...

بیشتر بخوانید
پنج نکته برای غلبه بر ترس از آیلتس

پنج نکته برای غلبه بر ترس از آیلتس

برای اونکه این ترس از بین بره، فقط یک راه‌حل وجود داره- تمرین کردن. تمرین کردن اعتماد به نفس رو بالا می‌بره و به شما یاد میده در صورتی‌که یک یا دو سوال رو از دست دادین، چه طوری خودتون رو جمع و جور کنین؛ یعنی چه جوری ادامه داده و به سوالات دیگه پاسخ بدین. ...

بیشتر بخوانید
پنج نکته ی مهم درباره ی ریدینگ آیلتس

پنج نکته ی مهم درباره ی ریدینگ آیلتس

متحان ریدینگ سه بخش داره، یعنی شما باید 3 متن مجزا رو بخونید. چند سوال برای هر بخش وجود داره و شما 60 دقیقه برای خوندن متن‌ها و جواب دادن به تمام سوالا زمان دارید. ممکنه قبلاً چند تا تست ریدینگ رو دیده و متوجه شده باشین که برخی سوالات بر حسب اونچه که از ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter