مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
اقامت پس از تحصیل در استرالیا

اقامت پس از تحصیل در استرالیا

پس از اتمام دوره خود، باید تصمیم بگیرید که آیا میخواهید در استرالیا بمانید یا به وطن خود بازگردید.

ممکن است تصمیم داشته باشید که به تحصیل ادامه دهید یا شغلی در استرالیا یا خارج از کشور پیدا کنید. هر تصمیمی که بگیرید، ما به آینده شما اهمیت می دهیم و از شما برای گرفتن تصمیم درست حمایت می کنیم. شما همچنین می توانید از طریق شبکه های فارغ التحصیلان با دوستان و همسالان خود در تماس باشید، همچنین برای پشتیبانی مداوم و فرصت های شغلی مفید است.

پیدا کردن یک شغل در استرالیا

اکثر فارغ التحصیلان بین المللی می گویند تحصیل آنها در استرالیا یک مزیت واقعی برای حرفه آنها بوده است. بنابراین می توانید مطمئن باشید که تحصیلات شما را برای موفقیت آینده آماده می کند.

با این حال، ما معتقدیم مطالعه و تحصیل در استرالیا فقط برای کسب مدرک نیست. بلکه در مورد کسب مهارت ها، دانش، تماس ها و تجربه برای رسیدن به موفقیت در مرحله بعدی زندگی نیز است.

اگر تصمیم دارید در استرالیا بمانید

شما ممکن است واجد شرایط انجام کارهای پس از تحصیل باشید تا از دانش تازه به دست آمده خود استفاده کنید و تجربه کاری محلی کسب کنید. ارائه‌دهندگان آموزش و نهادهای دولتی به ارتباط دانشجویان با کارفرمایان بالقوه در نمایشگاه‌های مشاغل، مراکز اشتغال، هیئت‌های شغلی و رویدادهای شبکه‌های صنعتی در هر ایالت و قلمرو کمک می‌کنند. پشتیبانی، مشاوره و فرصت‌هایی که به آن‌ها دسترسی دارید می‌تواند یک مزیت واقعی برای شروع حرفه‌تان باشد.

اگر در نظر دارید در استرالیا بمانید و بعد از انقضای ویزای فعلی خود کار کنید، باید ویزای جدید دریافت کنید. چندین گزینه وجود دارد، بنابراین بهترین گزینه را برای موقعیت خود انتخاب کنید.




اگر تصمیم دارید در خارج از کشور استرالیا شغل پیدا کنید

مدرک استرالیایی شما، شما را به یک کارمند جذاب برای کارفرمایان در وطن و سراسر جهان تبدیل می کند. در اکثر رشته ها، مدرک استرالیایی توسط کارفرمایان در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده و پذیرفته می شود. دانشگاه ها و کالج های استرالیا دارای شبکه های جهانی هستند و می توانند به شما در ایجاد ارتباط با کارفرمایان خارج از کشور کمک کنند.

ادامه تحصیل در استرالیا

ممکن است بتوانید به تحصیل در استرالیا ادامه دهید تا مدرک تحصیلی بالاتری کسب کنید یا رشته تحصیلی دیگری را شروع کنید. اگر تصمیم به انجام مطالعات بیشتر دارید، بررسی کنید که آیا ویزای شما این امکان را دارد یا نیاز به درخواست ویزای جدید دارید. اگر مدرک لیسانس، کارشناسی ارشد یا دکترا را به پایان رسانده اید، می توانید واجد شرایط ویزای کار پس از تحصیل ویزای موقت فارغ التحصیل (طبقه فرعی 485) باشید.

آماده شدن برای بازگشت به وطن بعد از تحصیل در استرالیا

پس از اتمام مدرک ممکن است مشتاق باشید که برای دیدن دوستان و خانواده خود به وطن بازگردید. اگر برای ادامه تحصیل یا کار به وطن باز می گردید، چند کار مهم وجود دارد که قبل از ترک استرالیا باید انجام دهید:

  • در رابطه با نحوه ارسال وسایل تان را به وطن اطلاعات کسب کنید.
  • نتیجه هر گونه امتحانی که دریافت کرده اید اما بخشی از مدرک تحصیلی شما نیست را از موسسه مورد نظر دریافت کنید.
  • وثیقه امنیتی را از محل اقامت اجاره ای خود مطالبه کنید.

به سازمان های فارغ التحصیل استرالیا بپیوندید

بسیاری از موسسات، جلسات یا سمینارهای اطلاعاتی را علاوه بر مشاوره در مورد بازگشت به وطن و سازگاری با زندگی خارج از استرالیا برگزار می کنند. برای اطلاعات بیشتر از کارکنان پشتیبانی دانشجویان بین المللی خود کمک بخواهید.پ

از طریق گروه های فارغ التحصیل استرالیا در تماس باشید

با بیش از نیم میلیون دانشجوی بین المللی از 192 کشور که در استرالیا تحصیل می کنند، ما مطمئن هستیم که دوستان جدیدی از سراسر جهان پیدا خواهید کرد. هیچ راهی بهتر از انجمن های فارغ التحصیلان برای در تماس ماندن وجود ندارد.

هر جا که مسیر پس از فارغ التحصیلی شما منتهی شود، پیوستن به یک گروه فارغ التحصیل از موسسه شما می تواند به شما در ادامه مسیر کمک کند. شما می توانید انجمن های فارغ التحصیلان را در استرالیا و بر اساس موسسه خاص خود، دوره ای که مطالعه کرده اید یا سایر دانشجویان کشورتان پیدا کنید و به آنها بپیوندید. اکثر گروه ها و کلوپ ها آنلاین هستند، بنابراین عضویت فعال آسان است.

پیوستن به یک گروه فارغ التحصیل می تواند به شما کمک کند:

کار خود را آغاز کنید: فارغ التحصیلان همکار که در رشته شما کار می کنند می توانند منبع خوبی برای ایجاد حرفه تان باشند. آنها می توانند از طریق خبرنامه ها و نشریات فارغ التحصیلان در مورد صنعت شما و اطلاعاتی در مورد مشاغل احتمالی، شما را راهنمایی کنند.

ارتباط و تماس خود را حفظ کنید: رویدادهای اجتماعی منظم به شما این امکان را می‌دهد که حتی زمانی که شما و همکلاسی‌های سابقتان به نیروی کار می‌پیوندید یا در سرتاسر جهان تحصیل می‌کنید، همچنان در ارتباط باشید.

پشتیبانی مورد نیاز خود را دریافت کنید: خانواده و دوستان در وطن از شما استقبال خواهند کرد، اما شبکه فارغ التحصیلان پر از افرادی است که تجربیات مشابهی را به اشتراک گذاشته اند و می توانند از شما حمایت کنند.

بازپرداخت: گروه‌های فارغ‌التحصیل شما را قادر می‌سازد تا دانشجویان سابق و فعلی را راهنمایی کنید. می توانید از تجربیات و مخاطبین خود برای کمک به سایر دانش آموزان در مسیر زندگی و مطالعه استفاده کنید. گروه های فارغ التحصیل بسیاری از فعالیت های خیریه و اجتماعی را سازماندهی می کنند، بنابراین عضویت، شرکت در آن را آسان می کند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا

دانشجویان خارجی معمولاً به شکل مستقیم یا از طریق پُست یا به شکل آن‌لاین، به موسسات آموزشی در استرالیا درخواست پذیرش می‌دهند. شما می‌توانید فُرم‌های درخواست را از وب‌سایت‌های موسسات آموزشی دانلود کنید یا از آن‌ها درخواست کنید فرم‌ها را برای‌تان پُست کنند. ...

بیشتر بخوانید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید

اگر قصد تحصیل در استرالیا دارید، کارهای زیادی وجود دارد که باید آن‌ها را ترتیب دهید (درخواست به موسسه‌ی آموزشی مورد نظرتان، گرفتن ویزای دانشجویی و بیمه‌ی سلامت دانشجویان خارجی و ...) و بیشتر این کارها باید از قبل انجام شود. ...

بیشتر بخوانید
ویزای دانشجویی استرالیا
ویزای دانشجویی استرالیا

استرالیا مکان خوبی برای درس خواندن است که دوره‌های آموزشی با کیفیت بالا، سبک زندگی مناسب و یک محیط دلپذیر برای دانشجویان خارجی فراهم می‌کند. وقتی در یک دوره‌ی تحصیلی در استرالیا پذیرفته می‌شوید، گام بعدی، مهیا کردن ویزای دانشجویی خود است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: