مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
بورسیه تحصیلی استرالیا

بورسیه تحصیلی استرالیا

کمک های مالی، کمک هزینه های تحصیلی و بورسیه های زیادی برای کمک به شما جهت تحصیل در استرالیا وجود دارد که می تواند به شما در زمینه تحصیل در استرالیا کمک مالی کند. آنها توسط دولت استرالیا، ارائه دهندگان آموزش، و تعدادی دیگر از سازمان های دولتی و خصوصی ارائه می شوند.

تمام درخواست ها برای بورسیه تحصیلی از طریق ارائه دهنده بورسیه انجام می شود.

عمده برنامه های بورسیه تحصیلی موجود برای دانشجویان بین المللی عبارتند از:

جوایز استرالیا

جوایز استرالیا با هدف ارتقای دانش، پیوندهای آموزشی و روابط پایدار بین استرالیا و همسایگان ما از طریق برنامه های بورس تحصیلی گسترده استرالیا برگزار می شود. این برنامه بورسیه های ارائه شده توسط وزارت امور خارجه (DFAT)، وزارت آموزش و پرورش و مرکز استرالیایی برای تحقیقات بین المللی کشاورزی ACIAR) را گرد هم می آورد.

مقصد استرالیا

برنامه مقصد استرالیا (DAP) فرصت مطالعاتی دولت استرالیا برای دانشجویان داخلی و بین المللی برای تحصیل در استرالیا منطقه ای است. بیش از 1000 بورسیه تحصیلی هر ساله برای حمایت از دانشجویان داخلی و بین المللی که در مکان های پردیس منطقه ای در مدارک تحصیلی از سطح گواهی IV و بالاتر تحصیل می کنند، در دسترس خواهد بود. موسسات عالی استرالیا می توانند برای هر دانشجو تا سقف 15.000 دلار در سال بورسیه درخواست دهند.




ارائه دهندگان بورسیه تحصیلی در استرالیا

ارائه دهندگان آموزش استرالیا به طور مرتب بر اساس شایستگی تحصیلی، بورسیه های تحصیلی را به دانشجویان بین المللی واجد شرایط ارائه می دهند. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با تیم پذیرش یا دفتر بین المللی ارائه دهنده ای که درخواست می دهید مشورت کنید. تمام بورسیه های ذکر شده در وب سایت ما برای دانشجویان بین المللی در دسترس است. 

بسیاری از آنها برای دانشجویان از همه ملیت ها در دسترس هستند، با این حال همه شرایط بورسیه تحصیلی توسط موسسه یا سازمان ارائه دهنده بورسیه تعیین می شود و درخواست ها باید مستقیماً با ارائه دهنده بورس تحصیلی انجام شود.

بورسیه تحصیلی و کمک های مالی برای دانشجویان ایالات متحده در استرالیا

دانشجویان ایالات متحده اغلب می توانند کمک های مالی ایالات متحده خود را با خود به مؤسسه آموزشی خود در استرالیا بیاورند. بسیاری از سازمان های بین المللی و خیریه بورسیه تحصیلی ایالات متحده را برای تحصیل بین المللی ارائه می دهند. شما باید برای این بورسیه ها در کشور خود درخواست دهید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا

دانشجویان خارجی معمولاً به شکل مستقیم یا از طریق پُست یا به شکل آن‌لاین، به موسسات آموزشی در استرالیا درخواست پذیرش می‌دهند. شما می‌توانید فُرم‌های درخواست را از وب‌سایت‌های موسسات آموزشی دانلود کنید یا از آن‌ها درخواست کنید فرم‌ها را برای‌تان پُست کنند. ...

بیشتر بخوانید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید

اگر قصد تحصیل در استرالیا دارید، کارهای زیادی وجود دارد که باید آن‌ها را ترتیب دهید (درخواست به موسسه‌ی آموزشی مورد نظرتان، گرفتن ویزای دانشجویی و بیمه‌ی سلامت دانشجویان خارجی و ...) و بیشتر این کارها باید از قبل انجام شود. ...

بیشتر بخوانید
ویزای دانشجویی استرالیا
ویزای دانشجویی استرالیا

استرالیا مکان خوبی برای درس خواندن است که دوره‌های آموزشی با کیفیت بالا، سبک زندگی مناسب و یک محیط دلپذیر برای دانشجویان خارجی فراهم می‌کند. وقتی در یک دوره‌ی تحصیلی در استرالیا پذیرفته می‌شوید، گام بعدی، مهیا کردن ویزای دانشجویی خود است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: