مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل در چین بدون مدرک زبان

تحصیل در چین بدون مدرک زبان

البته رایج ترین زبان در چین ماندارین Mandarin است، زبان اول در جهان که بیشتر مردم صحبت می کنند، مطمئناً اگر از وقت خود هنگام  تحصیل در چین برای تسلط بر این زبان استفاده کنید، برای کارفرمایان آینده جذاب خواهد بود. اگر تصمیم گرفتید خود را برای یادگیری زبان میزبان به چالش بکشید ، دوره های فشرده زیادی ارائه می شود، با این حال، اگر یادگیری این زبان ها برای شما چندان جذاب نیست، چین همچنان تجربه خوبی را برای افرادی که فقط انگلیسی صحبت می کنند ارائه می دهد. در صورت انتخاب تحصیل در یکی از شهرهای اصلی ، تعداد دوره هایی که به زبان انگلیسی تدریس می شود در سراسر کشور در حال افزایش است و بسیاری از افراد محلی به انگلیسی صحبت می کنند. اگر دوره زبان انگلیسی را در چین انتخاب می کنید ، ممکن است لازم باشد مدرکی از مهارت خود در آزمون های آیلتس یا تافل ارائه دهید. در صورت انتخاب رشته زبان ماندارین Mandarin در چین، باید مدرکی ارائه دهید که نشان می دهد توانایی زبان شما در سطحی مناسب برای مطالعه دوره تحصیلی است. احتمالاً دانشگاه از شما می خواهد که HSK= the Chinese proficiency test (آزمون مهارت چینی) را بگذرانید و سطح مورد نیاز به دانشگاه و دوره انتخابی شما بستگی دارد. برای این دوره نیازی به سفر به چین نیست - مراکز آزمون زیادی در سراسر جهان وجود دارد که می توانید در آنها شرکت کنید .چین از پرجمعیت ترین کشورهای جهان است که از دانشگاه های معتبر بسیاری برخوردار می باشد و تحصیل در چین بدون مدرک زبان مورد توجه بسیاری از دانشجویان است.

تحصیل در چین بدون مدرک زبان باعث می شود تا دانشجویان بی نگرانی درخواست پذیرش خود را به دانشگاه مورد نظر خود در این کشور ارسال و پس از ورود به این کشور نسبت به یادگیری مهارت زبان اقدام نمایند. مردم این کشور به زبان ماندارین صحبت می کنند و از آنجایی که این کشور، کشوری توریستی است، اکثر مردم این کشور به زبان انگلیسی نیز مهارت دارند.

شرایط تحصیل در چین بدون مدرک زبان

چین یکی از کشورهای آسیایی است که در سال های اخیر پیشرفت های چشمگیری در زمینه علمی نموده است. این کشور دارای دانشگاه های معتبری است که در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده اند. بیش از 120 دانشگاه در این کشور مورد تأیید وزرات علوم می باشد و دانشجویان ایرانی زیادی جهت ادامه تحصیل به این کشور مراجعت نموده اند. دانشگاه های این کشور رشته های متنوع بسیاری را به دانشجویان ارائه می نماید و دانشجویان می توانند به تحصیل در بدون مدرک زبان در دانشگاه های معتبر این کشور بپردازند.

تحصیل در دانشگاه های چین به زبان انگلیسی امکان پذیر است و دانشجویان برای اثبات مهارت زبان انگلیسی نیازی به ارائه مدرک زبان ندارند و تنها در صورتیکه از مهارت لازم برخوردار باشند می توانند به تحصیل در این دانشگاه ها بپردازند. همین موضوع باعث شده است که دانشجویان زیادی از نقاط مختلف جهان این کشور را برای ادامه تحصیل برگزینند.

هزینه تحصیل در چین بدون مدرک زبان

دانشجویان بی مدرک زبان می توانند با هزینه های بسیار پایینی در مقایسه با دیگر کشورها به تحصیل بپردازند بطور متوسط هزینه تحصیل در بدون مدرک زبان 3000 تا 7000 $ در سال تخمین زده شده است، همچنین دانشگاه های چین به دانشجویانی که دارای رزومه های تحصیلی و کاری قوی هستند، بورس های تحصیلی مختلفی اعطا می نمایند. برخی از این بورس های تمامی هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور را برای دانشجویان پوشش می دهد و دانشجویان می توانند بدون هیچ نگرانی به تحصیل رایگان در این کشور مشغول شوند، اما برخی دیگر از بورسیه های این کشور تنها بخشی از هزینه های زندگی دانشجویان را تأمین می نمایند. البته دانشجویان اجازه انجام کار ضمن تحصیل در چین را دارند و از این طریق می توانند هزینه های زندگی و تحصیل خود در این کشور را تأمین نمایند.

هزینه های زندگی در این کشور بسته به سطح زندگی و عادات زندگی دانشجویان با یکدیگر متفاوت است. اما بطور متوسط هزینه زندگی در این کشور 500 $ در ماه برآورد شده است. این میزان هزینه در مقایسه با کشورهای اروپایی و آمریکایی بسیار مناسب است.


قوانین تحصیل در چین بدون مدرک زبان

تحصیل در کشور چین بدون مدرک زبان دارای قوانین خاصی است و تنها دانشجویانی که دارای معدلی بالاتر از 16 در دروس عمومی و معدل بالاتر از 15 در دروس تخصصی در دوره دبیرستان هستند، می ¬توانند برای تحصیل در چین بی مدرک زبان اقدام نمایند. همچنین این دسته از افراد می باید حداکثر دارای 35 سال باشند و دانشجویانی که سن کمتری دارند از شانس بیشتری برای پذیرش در این دانشگاه ها با این شرایط برخوردار خواهند بود.

تحصیل بدون گواهی زبان در چین باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های تحصیلی دانشجویان می گردد، زیرا دیگر نیازی نیست دانشجویان زمانی را برای شرکت در دوره های کالج با پرداخت هزینه بگذرانند. در ضمن تحصیل بدون گواهی زبان در برخی از دانشگاه های دندانپزشکی در چین نیز امکان پذیر است که این خود نیز امتیازی برای هزینه های تحصیل در این کشور محسوب می گردد. علاوه بر تمامی امتیازات فوق دانشگاه های چین خوابگاه هایی را با امکانات بسیار مناسب در اختیار دانشجویان قرار می دهد که در مقابل این خوابگاه ها هزینه های بسیار پایینی از دانشجویان دریافت می نمایند.

دانشگاه های معتبر چین

همانطور که می دانید دانشگاه های چین آموزش های بسیار با کیفیتی معادل با بهترین دانشگاه های جهان به دانشجویان ارائه می نمایند. از طرفی تحصیل به زبان انگلیسی و بدون ارائه مدرک زبان باعث شده است تا دانشجویان زیادی دانشگاه های این کشور را برای تحصیل انتخاب نمایند. از جمله برترین دانشگاه های چین می توان به دانشگاه پکن، فودان، چینهوا و فودان اشاره نمود. دانشگاه فودان یکی از برجسته ترین دانشگاه های چین است که در سال 1905 تأسیس گردید. دانشجویان زیادی متقاضی تحصیل در دانشگاه فودان چین هستند. دانشجویان بدون مدرک و گواهی زبان می توانند درخواست پذیرش خود را به این دانشگاه ارائه نمایند.

دانشگاه پکن در سال 1911 در شهر زیبای پکن تأسیس گردید و توانست در مدت زمان کمی اعتبار بالایی را در میان کشورها جهان کسب نماید. این دانشگاه رشته های مختلف پزشکی و دندانپزشکی را به دانشجویان ارائه می نماید. تمامی رشته ها در این دانشگاه طبق استانداردهای جهانی برگزار می گردد. یکی دیگر از معتبرترین دانشگاههای کشور چین که امکان تحصیل در چین بی مدرک زبان را ممکن می سازد، دانشگاه چینهوا است. این دانشگاه نیز در شهر پکن موقعیت دارد و پذیرش دانشجویان بصورت رقابتی است و ارائه مدرک زبان بعنوان امتیازی برای پذیرش دانشجویان محسوب می گردد.

دانشگاه شانتو که به زیباترین دانشگاه در چین معروف است در سال 1981 تأسیس گردید. این دانشگاه مجهز به کتابخانه بزرگی است که انواع کتب علمی را می توان در این کتابخانه یافت. دانشجویان علاقمند به آموزش در این دانشگاه می توانند به تحصیل در چین بدون مدرک زبان در این دانشگاه بپردازند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

بورسیه تحصیلی هونگ کونگ 2022
بورسیه تحصیلی هونگ کونگ 2022

شما می توانید بدون آیلتس در کشورهای خارجی تحصیل کنید. هدف بورس تحصیلی دولت هنگ کنگ جذب بهترین و باهوش ترین دانشجویان است و هیچ هزینه ای برای ارسال درخواستتان دریافت نمی کند. بورس تحصیلی هنگ کنگ تمام هزینه ها را برای مدت زمان کامل پوشش می دهد. همچنین دانشگا ...

بیشتر بخوانید
بورسیه Schwarzman تحصیل در چین 2022
بورسیه Schwarzman تحصیل در چین 2022

هم اکنون امکان ارسال درخواست برای بورس تحصیلی شوارتزمن Schwarzman وجود دارد. این بورسیه کامل است و تمامی هزینه ها را پوشش می دهد و برای تحصیل در دانشگاه چینهوا Tsinghua پکن ارائه داده می شود. بورسیه Schwarzman یکی از مشهورترین و معتبرترین بورسیه هایی است ک ...

بیشتر بخوانید
برترین دانشگاه های چین 2022
برترین دانشگاه های چین 2022

در سال‌های اخیر با توجه به افزایش تعداد موسسات آموزشی این کشور در رتبه‌بندی بهترین دانشگاه‌های جهان مجله‌ی تایمز، تحصیلات عالی در چین رو به افزایش بوده است. طرح‌هایی همچون پروژه‌ی 211، پروژه‌ی 985 و Double First Class University Plan که هدف آن‌ها، بهبود اس ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: