مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
بورسیه های تحصیل در کانادا 2022

بورسیه های تحصیل در کانادا 2022

برای دریافت بورسیه تحصیلی کانادا برای سال 2022 اقدام کنید. کانادا کشوری مجلل برای تحصیل است و بورسیه هایی که ارائه می دهد فرصتی بسیار عالی برای دانشجویان بین المللی است. همه دانشجویان بین المللی می توانند در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری، فوق دکتری و دوره های تحصیلات تکمیلی تحصیل کنند. همچنین دیپلم کالج ها و دانشگاه های کانادا در سراسر جهان معتبر و شناخته شده است. دانشگاه های کانادا در بین 10 دانشگاه برتر جهان قرار دارند و همچنین بورسیه های تحصیلی زیادی ارائه می دهند.

دانشجویان بین المللی همچنین می توانند بدون داشتن مدرک آیلتس در کانادا تحصیل و کار کنند که این راهی بسیار عالی برای ادامه زندگی در کانادا است. بیش از 600 رشته تحصیلی در دانشگاه های کانادا وجود دارد، بنابراین مطمئناً رشته ای که قصد تحصیل در آن را دارید پیدا خواهید کرد. کانادا یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان با فرصت های بسیار زیاد است و اکثر بورسیه های تحصیلی که ارائه می دهد توسط خود دولت کانادا تأمین می شود. کانادا بیش از 97 دانشگاه دولتی دارد و هیچ درخواست و برنامه جداگانه و اضافه ای برای بورسیه هایی که ارائه می دهد ازشما نمی خواهد. بیشتر هزینه ها توسط این بورسیه های تحصیلی تأمین می شود که یک انتخاب عالی برای ساختن آینده ای روشن است. ما لیست بورسیه های تحصیلی که کانادا برای سال تحصیلی 2022 ارائه می دهد را در زیر آورده ایم و همچنین نام دانشگاه های کانادا که نیازی به مدرک آیلتس ندارند را در ادامه به شما خواهیم گفت.

جزئیاتی درباره بورسیه تحصیلی کانادا برای سال 2022

  • کشور ارائه دهنده بورسیه: کانادا
  • سطح مدرک: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری
  • پوشش مالی: دارای کمک هزینه تحصیلی

منابع طبیعی دوره تحقیقاتی پسا دکتری کانادا

  • این دوره به دانشمندانی که به تازگی مدرک دکتری خود را در زمینه علوم طبیعی گرفته اند، این امکان را می دهد تا با گروه های تحقیقاتی همکاری کنند.

بورسیه های تحصیلی ASEAN کانادا و تعامل آموزشی برای توسعه (SEED)

  • این بورسیه فرصت های تبادل کوتاه مدت برای تحصیل یا تحقیق در موسسات تحصیلات تکمیلی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به وجود می آورد. مبلغ این بورسیه تحصیلی حدود 15/900 دلار است.

بورسیه تحصیلی Ontario Trillium

  • این بورسیه بخشی از هزینه های تحصیل دانشجویان بین المللی برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری را فراهم می کند و همه ملیت ها واجد شرایط گرفتن این بورسیه هستند. مبلغ این بورسیه سالانه حدود 40/000 دلار است.




بورسیه تحصیلی Canadian Francophonie

  • این بورسیه ظرفیت های نهادی از طریق آموزش شهروندان شاغل از کشورهای درحال توسعه فرانکوفونی La Francophonie ایجاد می کند.

بورسیه تحصیلی سیه تحصیلی The African Leaders of Tomorrow (ALT) 

  • این بورسیه یادآور تعهد مرحوم نلسون ماندلا Nelson Mandela برای ایجاد عدالت اجتماعی و برابری همگان است. این بورسیه از متخصصان جوان آفریقایی برای تبدیل شدن به رهبران سیاست عمومی و مدیریت حمایت می کند.

بورسیه تحصیلی Prime Minister

  • این بورسیه برای تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه های کانادا ارائه می شود و سالانه به حدود 3000 دانشجوی بین المللی اعطا می شود.

بورسیه تحصیلات تکمیلی Vanier

  • این بورسیه برای مقطع دکتری PhD یا MA/PhD ترکیبی یا MD/PhD یا کارشناسی ارشد منجر به PhD ارائه می شود. این بورسیه سالانه حداکثر 166 بورس تحصیلی ارائه می دهد. این بورسیه شامل شهروندان کانادایی، شهروندان بین المللی و مقیم دائم کانادا می شود.

بورسیه تحصیلی Presidential

  • درحال حاضر مهلت ارسال درخواست برای این بورسیه در سال تحصیلی 2022-2021 باز است. این بهترین و تاپ ترین بورسیه تحصیلی برای دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است. 

Lester B. بورسیه بین المللی پیرسون Pearson

  • این بورسیه تحصیلی بین المللی برای دانشجویان دوره کارشناسی در دانشگاه تورنتو Toronto است و تمامی هزینه های جانبی، شهریه، کتاب و همچنین حمایت کامل از اقامت فرد را به مدت 4 سال پوشش می دهد.
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

انتخاب رشته در کانادا
انتخاب رشته در کانادا

از حسابداری تا جانورشناسی، دانشگاه ها و کالج های کانادا برای هر فرد رشته ایی را ارائه می دهند. در واقع انتخاب های شما آن قدر زیاد است، که نمی دانید از کجا شروع کنید. ...

بیشتر بخوانید
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا
آزمونهای زبان انگلیسی برای تحصیل در کانادا

زبان انگلیسی، زبان اصلی اکثر انستیتوهای کانادا است و موفقیت شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در گرو سطح زبانی شما است. شرکت در آزمون زبان برای تحصیل در کانادا به پیشینه ی تحصیلی شما باز می گردد، زبانی که با آن در دو سال اخر تحصیل درس خواندید چه بوده است. ...

بیشتر بخوانید
تحصیل در کالج یا دانشگاه
تحصیل در کالج یا دانشگاه

شما تصمیم گرفته اید در کانادا تحصیل کنید. در چند سال آینده به عنوان دانشجو، زندگی در کانادا می تواند بهترین سال های زندگیتان باشد. کالج ها و دانشگاه های زیادی در کانادا وجود دارد، که شما باید از بین آن ها انسیتویی را که در راستای اهدافتان هست را انتخاب کنی ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: