مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
10 ساحل فوق العاده برای قدم زدن در انگلستان (بخش دوم)

10 ساحل فوق العاده برای قدم زدن در انگلستان (بخش دوم)

کورنول شمالی

آماده باشید تا خرابه‌های قلعه‌ی تین‌ تاجل در ساحل شمالی کورنول، که بر روی یک بیرون‌ زدگی صخره‌ای پر فراز و فرود جای گرفته است، شما را تحت تأثیر قرار دهد؛ این قلعه پس از پانصد سال و به لطف پل کم‌ نظیری که سازمان میراث انگلستان آن را اجرا کرده، به پیرامون خود متصل شده است. اگر طرفدار تاریخ و فولکلور غنی و باستانی انگلستان هستید، خود را تصور کنید که راز پیوند میان این منطقه و افسانه‌ی شاه آرتور را در ذهن خود می‌کاوید و خط ساحلی‌ای را که برای قرن‌ها بارقه‌ای برای خیال مردمان بوده است زیرورو می‌کنید.


دون جنوبی

اگر می‌خواهید پرده از راز دماغه‌ها، خلیج‌های کوچک و پنهان، و سواحل شنی انگلستان بردارید، چرا مسیر ساحلی دون جنوبی را به فهرست سفر خود اضافه نمی‌کنید؟ این مسیر که روزگاری قلمرو قاچاقچیان بوده، اکنونی مایل‌ها پیاده‌ راه را بر فراز سواحل صخره‌ای در خود دارد و مهیای گردش راهپیمایان است؛ مسیرهایی که منظره‌هایی بی‌نظیر و انبوهی از قاب‌های اینستاگرامی را برای بازدید کنندگان به ارمغان می‌آورد. شهر بندری سالکام و آب‌های آن، که در قلبِ دون جنوبی ــ دارنده‌ی نشان «ناحیه‌ی دارای زیبایی طبیعی برجسته» ــ جای دارد، تاریخ این منطقه را شکل داده است ــ از کافه‌ی شنی سالکام که الهام‌ بخش آلفرد لرد تنیسون شاعر شد تا خرابه‌های قلعه‌ی سالکام که ساختش به دوران سلطنت هنری هشتم باز می‌گردد.


مرزی‌ساید

اگر عاشق هنرید مي‌توانید ساحل کرازبی را در فهرست مقصدهای سفرتان قرار دهید. این ساحل که در شمال لیورپول جای دارد، مایل‌های خط ساحلی شنی و یک اینستالیشن هنری بی‌ نظیر دارد که در زمان جزر به بهترین وجه می‌توان از آن لذت برد. مجموعه‌ی «مکان دیگر» اثر آنتونی گورملی، مجسمه‌ سازی با شهرت جهانی، که از صد مجسمه‌ی‌ آهنی با اندازه‌ی واقعی و مشرف بر شن‌های ساحل تشکیل شده، نزدیک به دو مایل از این خط ساحلی را پوشانده است ــ منظره‌ای که به‌ ویژه در هنگام طلوع آفتاب دیدنی است.




ساحل ژوراسیک

این خط ساحلی که در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است، ۹۵ مایل را در فاصله‌ی دون تا دورست پوشش می‌دهد و نمایشگر گستره‌ای ۱۸۵ میلیون ساله از تاریخ و همچنین قدرت شگفت جهان طبیعت است. در این ناحیه که منظره‌هایی مبهوت‌ کننده در هر گوشه‌ی آن به چشم می‌آید، تصور کنید در حال نگریستن به طاق آهکی طبیعی در در دل‌ دور یا در حال جست‌ و خیز بر روی سنگ‌ ریزه‌های سفید رنگ حوضچه‌های صخره‌ای خلیج لال‌وس ــ بخشی از تنوع جغرافیایی این منطقه که ضیافتی است برای حواس ــ هستید. شهر لایم‌ریجس، با انبوه سنگواره‌هایی که برای کاویدن در اختیار شما است، و با بندر تاریخی و خیابان‌های سنگ‌ فرش‌اش، در حال‌ و هوایی عرفانی غوطه‌ ور است؛ و ناحیه‌ی آندر‌کلیف، که یکی از نخستین منطقه‌های حفاظت‌ شده‌ی نشنال‌ تر است به حساب می‌آید، در طول زمان به‌واسطه‌ی مجموعه‌ای از رانش‌های زمین پدید آمده است.

ساحل کامبرین

منطقه‌ی ساحلی کامبرین، با مایل‌ها خط ساحلی دست‌ نخورده و در نزدیکی منطقه‌ی مشهور و زیبای لیک‌ دستریکت، مجموعه‌ای از موهبت‌ها را در خود نهفته دارد. در این منطقه تجربیات تکرارناپذیر بسیاری را می‌توان در ذهن آورد، از تفرج میان سواحل صخره‌ای افسون‌کننده، قرمزرنگ و سنگ‌ماسه‌ای در ساحل سینت‌ بیزهد یا بازدید از بندر دریانوردی وایت‌ هیون تا لذت بردن از یک سواری پرمنظره بر خطوط ریلی ریون‌گلاس و اسک‌دیل، آن هم در مسیری که اینجا و آنجا با قلعه‌های تاریخی و خرابه‌های باستانی پوشیده شده است.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

اجازه اقامت آلمان
اجازه اقامت آلمان

اجازه اقامت شما، یک کارت الکترونیکی است، که اطلاعات اقامت شما در آن ثبت شده است( تاریخ صدور، اثرانگشت، عکس پاسپورت شما،...). این کارت 4 تا 6 هفته بعد از درخواست و تکمیل مدارک شما برای شما صادر می شود، اعتبار این کارت یک تا دو سال است. ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار دانشجویی در هلند
اجازه ی کار دانشجویی در هلند

بسیاری از دانشجویان ضمن ادامه تحصیل در هلند کار هم میکنند که بسته به ملیت دانشجو ساعت کاری مشخصی برایشان تعریف شده است. ...

بیشتر بخوانید
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا

دانشجویان خارجی معمولاً به شکل مستقیم یا از طریق پُست یا به شکل آن‌لاین، به موسسات آموزشی در استرالیا درخواست پذیرش می‌دهند. شما می‌توانید فُرم‌های درخواست را از وب‌سایت‌های موسسات آموزشی دانلود کنید یا از آن‌ها درخواست کنید فرم‌ها را برای‌تان پُست کنند. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: