مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
ده جای دیدنی در هلند-بخش دوم

ده جای دیدنی در هلند-بخش دوم

در ادامه ی آشنایی با هلند و جاهای دیدنی این کشور زیبا


Den Haag.6: شهر صلح و عدالت


لاهه یا Den Haag، میزبان دولت و خانواده‌ی سلطنتی هلند است. این شهر زیبا دارای خیابان‌های پر از برگ گسترده، چندین قصر، رستوران‌های فوق‌العاده، هتل‌های هوشمند، فروشگاه‌های لوکس، تعداد زیادی موزه و تعدادی میدان تاریخی و زیبا همچون Plein و Grokte Markt است، جاییکه می‌توانید روزها از نوشیدن قهوه لذت ببرید و شب‌ها به کلاب بروید. از Het Binnenhof دیدن کنید که از سال 1446، میزبان پارلمان هلند بوده است.

عاشقان هنر می‌توانند بزرگ‌ترین مجموعه‌ی موندریان جهان را در ساختمان‌های (Art Deco Gemeentemuseum Den Haag (Municipal Museum) و همچنین مجموعه‌ای از شاهکارهای عصرجدید را در موزه‌ی Mauritshuis مشاهده کنند. اگر بچه دارید (یا خودتان یک بچه‌ی بزرگ هستید)، سپری کردن یک روز در جهان مینیاتوری Madurodam، می‌تواند همه را خوشحال کند.

7.قدرت گل


در قرن هفدهم، بازارهای مالی جهان، عاشق گل لاله بودند. در این قرن، قیمت پیاز گل لاله‌ی هلندی، سر به فلک کشید و سپس به‌شدت نزول پیدا کرد. خیلی‌ها ثروتمند و بعد فقیر شدند. گل همچنان، صنعت اصلی هلند است. از بازارهای گل آمستردام، بازار گل اُترخت و حراج گل Aalsmeer حتماً دیدن کنید.

برای دیدن رشد گل‌های لاله در بهار، به زمین‌های گل لاله‌ی پشت شن‌زارهای دریای شمال، بین شهرهای Leiden و Den Helder یا به Keukenhof بروید تا بتوانید هفت میلیون گل شگفت‌انگیز را در طول ماه‌های مارچ تا می در آنجا ببینید- گل‌ لاله، گل نرگس، گل نرگس زرد و گل سنبل.

8.ماستریخت جهانی


در جنوب هلند، ماستریخت ظاهراً کمتر از شهرهای دیگر هلند، هلندی به نظر می‌رسد. این شهر، دارای خرابه‌های متعلق به اسپانیایی‌ها و رومی‌ها، معماری الهام‌گرفته از فرانسه و یک فضای بین‌المللی است (شاید چون خیلی به بلژیک و آلمان نزدیک است) و حتی در محاصره‌ی تپه‌ها قرار گرفته است. ماستریخت که در دو طرف رودخانه‌ی Meuse واقع شده، شهری بسیار زیباست، با یک مرکز تاریخی آکنده از کلیساها، میادین گوناگون (در میدان سنگ‌فرش‌شده‌یHet Vrijthof ، نوشیدنی بنوشید)، خانه‌های قدیمی، سنگربندی‌ها، موزه‌ها و چندین مایل تونل و غار (غارهایSt Pieter ) در زیرزمین.

ماستریخت همچنین برای رستوران‌های در سطح و کلاس جهانی خود معروف است، پس گرسنه و با یک کارت اعتباری مجهز به این شهر بیایید.

9.به آب زدن در جزایر Wadden


دور از ساحل شمالی هلند، 5 جزیره‌ی Wadden قرار دارد که بخشی از 50 جزیره‌ای هستند که دریای Wadden را بین Den Helder در هلند و Esbjerg در دانمارک تشکیل می‌دهند. جزیره‌ی Texel دارای سواحل شنی و طولانی، Terschelling دارای کولونی‌های بزرگ پرندگان در منطقه‌ی حفاظت‌شده‌ی طبیعی Boschplaat و Ameland دارای تاریخچه‌ی شکار نهنگ است. Vlieland جنگلی دورترین و Schiermonnikoog کوچک‌ترین جزیره، در بین این 50 جزیره است.

Delft.10


استاد قدیمی، یوهان ورمر، یکی از بزرگ‌ترین نقاشان عصر طلایی قرن هفدهم هلند (دختری با گوشواره‌ی مروارید یکی از آثار اوست)، در اینجا زندگی و کار می‌کرده است. اینجا همچنین جایی است که ظروف سفالی معروف سفید و آبی رنگ قرن هفدهم با عنوان Delft Blue در آن درست می‌شده است. همچون آمستردام، Delft شهری است که بر روی کانال ساخته شده است (کلمه‌ی Delft از Delven به‌معنی 'حفر کردن' می‌آید).

شما می‌توانید یک آخر هفته‌ی خود را در این شهر، به دیدن مراکز تاریخی، لذت بردن از مغازه‌های بازار، ملاقات از موزه‌ی Prinsenhof (مرتبط با William of Orange، شما می‌توانید جای گلوله‌ها را بر روی دیوارهایی مشاهده کنید که او در سال 1584، در آنجا ترور شد)، شهرداری مُدل رونسانس و کلیساهایش، از جمله Oud and Nieuwe Kerk اختصاص دهید. به بالای برج Nieuwe Kerk بروید تا بتوانید روتردام و لاهه را در روز روشن ببینید.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شهر لاهه
شهر لاهه

لاهه(دن هاگ) سومین شهر بزرگ هلند است، پارلمان این کشور در این شهر قرار دارد .همچنین با تدریس رشته های متنوع در هر دوره ی آموزشی، انتخابی مناسب برای دانشجویان سراسر دنیا است.اگرچه پارلمان در شهر لاهه قرار دارد و تصمیم گیری درباره ی آینده ی کشور در این شهر ا ...

بیشتر بخوانید
شهر روتردام
شهر روتردام

روتردام دومین شهر بزرگ هلند در استان هلند جنوبی است. بندر نوتردام که غالبا از آن به عنوان 'دروازه به اروپا' یاد میشود , و و یکی از بزرگترین بندرگاه ها در قاره ی اروپا است.بیش از 600000 نفر در این شهر زندگی میکند و بیش از 1میلیون نفر در این کلان شهر بزرگ هس ...

بیشتر بخوانید
شهر آمستردام
شهر آمستردام

دانشجویان از سراسر جهان علاقمند به تحصیل در آمستردام پایتخت هلند هستند. آمستردام گه در استان هلند شمالی قرار دارد به دلیل سیستم پیچیده از 1500 پل و کانال تشکیل شده است و اغلب ونیز شمالی نامیده میشود.اگر چه آمستردام مرکز مالی و فرهنگی هلند است اما شهری با ف ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: