کلاس جی آر ای حضوری زنگنـــــه | GRE

زنگنـــــه تنها مرکز معتبر آمادگی آزمون GRE درکشور از ۱۳۸۷

کمتر کسی است که به آزمون جی آر ای و کلاسGRE برای ادامه تحصیل نیازمند شده باشد و نام زنگنـــــه را نشنیده باشد. به جرئت زنگنـــــه از ابتدای برگزاری کلاسهای جی آر ای گروهی و حضوری با تکیه بر نوآوری ها و خدمات آموزشی نوین خود در کشور، با فاصله زیاد بدون رقیب جدی بوده و هست. کلاسهای جی آر ای حضوری و تعاملی در زنگنـــــه دارای ۳ دوره مستقل از هم می باشند. دوره وربال – رایتینگ حضوری، دوره کوانت (ریاضی) حضوری و دوره ریشه شناسی لغات حضوری که دوره ای منحصر بفرد و اثرگذار در افزایش سطح لغت در زمانی کوتاه می باشد.

برای آمادگی مناسب در آزمون جی آر ای،(کسب نمره +۳۲۰ جی آر ای) داشتن پایه زبانی قوی بسیار اثرگذار می باشد. به طور کلی می توان با هر سطحی و هر هدفی می در دوره جی آر ای شرکت نمود. با این وجود، دارا بودن سطح بالاتر از متوسط، گرفتن نمره مطلوب در جی آر ای را تسهیل می نماید. طراح و مدرس دوره جی آر ای و ریشه شناسی لغت دکتر زنگنـــــه، متخصص برجسته زبان انگلیسی با سابقه بیش از ۲۰ سال تدریس در زمینه جی آر ای می باشند. این دوره مناسب جی آر ای در سنتر و جی آر ای هوم ادیشن GRE Home Edition می باشد.

    چرا زنگنـــــه بیش از دو دهه است که تنها مرکز معتبر جی آر ای کشور است؟

  • جامع ترین و موثرترین دوره جی آر ای: سیلابس کلاس جی آر ای زنگنـــــه با اتکا بر تجربه عملی شرکت در بیش از ۵۰۰ آزمون واقعی جی آر ای و کسب بیش از ده ها نمره کامل ۳۴۰ از ۳۴۰ توسط طراح و مدرس دوره آن شکل گرفته است.
  • میانگین نمرات جی آر ای ۳۲۰ توسط داوطلبان: استفاده از تکنیکها عملی و منابعی اختصاصی که از سوالات روز و واقعی تشکیل شده اند، زبان آموزان زنگنـــــه را به میانگین نمره رویایی ۳۲۰ رسانده است.
  • دوره کوتاه مدت جی آر ای: طول دوره جی آر ای حداکثر ۲.۵ ماه (10 هفته) می باشد که بهترین بازه زمانی جهت یادگیری و ته نشین شدن مطالب جی آر ای می باشد.
  • محیطی پویا و تعاملی برای یادگیری : در کلاسهای حضوری زنگنـــــه، داوطلبان با مشارکت فعال در کنار همسطحان و هم هدفهای خود، یادگیری خود را تقویت کرده و از مزایای کار گروهی و تعامل با دیگران بهره مند می شوند.
  • شبیه سازی دقیق آزمون جی آر ای: داوطلبان با بهره گیری از نرم افزار شبیه ساز اختصاصی GRE زنگنـــــه یا GRE Simulator، در محیطی کاملا مشابه آزمون اصلی با سوالات واقعی تمرین میکنند.

ما در زنگنـــــه با در نظر گرفتن تمام نگرانی های شما، دوره ای طراحی کرده ایم تا با خیالی آسوده و تمرکز کامل، برای حداقل نمره ۳۲۰ جی آر ای آماده شوید.

حتی اگر تصمیم به ثبت نام ندارید...
اگر تصمیم به ثبت نام ندارید

باز هم مشاوره رایگان و تخصصی از ما هدیه بگیرید.

Song Image

90

پادکست مشاوره جی آر ای

توسط دکتر زنگنه

گوش دادن به این فایل برای رهایی از سردرگرمی شما در انتخاب کلاس جی آر ای به شدت توصیه میگردد.

00:00

00:00

دوره های حضوری جی آر ای زنگنـــــه در یک نگاه

از سال 1387 تا به امروز.
icon 8000 +
شرکت کنندگان کلاس جی آر ای زنگنـــــه
icon 320 +
میانگین نمره جی آر ای زبان آموزان زنگنـــــه
icon 98 %
درصد موفقیت در آزمون جی آر ای

مشاهده این ویدیو را به شدت توصیه می‌کنیم

در این ویدیو، دکتر زنگنـــــه، طراح دوره‌ ی کوتاه مدت جی آر ای ، به طور کامل درباره دوره حضوری جی آر ای زنگنـــــه توضیح می‌دهد.

نحوه برگزاری کلاس های جی آر ای زنگنـــه

حضوری

دوره‌های حضوری به شما این امکان را می‌دهند که به صورت فیزیکی در کلاس‌ها شرکت کنید و از تعامل مستقیم با اساتید و هم‌کلاسی‌ها بهره‌مند شوید. این روش برای افرادی که به یادگیری در محیط کلاس و با حضور فیزیکی اهمیت می‌دهند، مناسب است.

آنلاین

دوره‌های آنلاین از طریق پلتفرم‌های دیجیتال برگزار می‌شوند و شما می‌توانید در هر مکان و زمانی به کلاس‌ها دسترسی داشته باشید. این دوره‌ها برای کسانی که به دنبال انعطاف‌پذیری بیشتری در برنامه یادگیری خود هستند، ایده‌آل است.

خصوصی

دوره‌های خصوصی به صورت یک‌به‌یک بین دانش‌آموز و استاد برگزار می‌شوند و کاملاً بر اساس نیازها و سرعت یادگیری شما تنظیم می‌شوند. این دوره‌ها مناسب افرادی هستند که به دنبال یک برنامه یادگیری شخصی‌سازی شده و توجه ویژه استاد هستند.

چگونه در کلاس های حضوری جی آر ای زنگنـــه ثبت نام کنم؟

  • 1

    مشاوره

    مشاوره رایگان (حضوری یا تلفنی) برای پاسخ به سوالات شما درباره فرآیند ثبت‌نام و دوره‌ها طراحی شده است.

  • 2

    تعیین سطح

    آزمون تعیین سطح زنگنـــــه (حضوری یا آنلاین) به شما کمک می‌کند تا سطح زبان خود را مشخص کرده و کلاس مناسب را انتخاب کنید.

  • 3

    ثبت نام نهایی

    پس از تعیین سطح ، مراحل ثبت نام شما انجام می‌شود و میتوانید در کلاس شرکت کنید.

دوره جی آر ای حضوری و تعاملی زنگنـــــه

بهترین انتخاب هوشمندانه برای آیندهای درخشان در دانشگاههای برتر جهان ترتیب خاصی برای شرکت در این ۳ دوره وجود ندارد اما پیشنهاد زنگنه به این صورت است که ابتدا دوره ریشه شناسی و کوانت با هم گذرانده شود و سپس دوره وربال و رایتینگ. الزام به ذکر است که اکثر زبان آموزان با توجه به کم بودن زمان، سه دوره را با هم شرکت می کنند
33%
  • نام دوره : Vocabulary
  • پیش نیاز : ندارد
  • هدف دوره : یادگیری بیش از ۲۰۰۰ لغت آکادمیک
  • نوع برگزاری : حضوری
  • طول ترم: 30 ساعت
66%
  • نام دوره : Quantitative
  • پیش نیاز : ندارد
  • هدف دوره : یادگیری تکنیکهای تست زنی کوانت
  • نوع برگزاری : حضوری
  • طول ترم: 18 ساعت
99%
  • نام دوره : Writing - Verbal
  • پیش نیاز : ندارد
  • هدف دوره : یادگیری تکنیکهای تست زنی و نوشتن رایتینگ GRE
  • نوع برگزاری : حضوری
  • طول ترم: 30 ساعت

کیفیت آموزشی بالا، دغدغه همیشگی زنگنـــــه

هدف ما طی این سال ها، همواره کیفیت آموزشی بوده است.

موسسه زنگنـــــه با نزدیک به دو دهه تجربه درخشان در زمینه آموزش جی آر ای، همواره به کیفیت آموزشی بالای خود شناخته شده است. برای حفظ این کیفیت، زنگنـــــه ساز و کارهای متنوعی را به کار می‌گیرد که به اختصار به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

ارزیابی مستمر اساتید با سیستمی نوین

زنگنـــــه مدعی رصد و ارزیابی مستمر تمامی جلسات هر دوره با سیستمهای نوینی است که تا به حال در مراکز دیگر به کار گرفته نشده اند. تیم تخصصی تربیت مدرس زنگنـــــه به سرپرستی دکتر زنگنـــــه، با اتکا بر خروجی این سیستم به طور مستمر به آموزش و ارتقای سطح علمی و مهارت‌های تدریس اساتید می‌پردازند.

دقیق ترین برنامه ریزی برای ثانیه به ثانیه کلاس جی آر ای

در ابتدای هر ترم در موسسه زنگنـــــه، سیلابس و جزئیات نقشه راه انحصاری زنگنـــــه به داوطلبان ارائه می گردد. تهیه و تدوین نقشه راه (Roadmap) به همراه چارت پیشرفت سیلابس (Progress Chart) برای هر دوره، باعث کسب بیشترین نتیجه در کمترین زمان ممکن و همچنین انسجام آموزشی می گردد.

تنها مرکز معتبر آمادگی جی آر ای در کشور

زنگنـــه به عنوان بهترین موسسه جی آر ای کشور خود را ملزم به تهیه و ارائه سرویسهای ویژه آمادگی جی آر ای می داند. برخی از این خدمت شامل سرویس شبیه ساز آزمون جی آر ای هوم ادیشن و در سنتر، سرویس ماک جی آر ای با دقیق ترین نمرات، کار روی سوالات اخیر و واقعی، تصحیح در فضای واقعی آزمون و بسیاری خدمات دیگر که زنگنـــــه را به بهترین موسسه جی آر ای کشور تبدیل کرده است.

استفاده از منابع معتبر ETS

بی شک منابع آموزشی دانشگاه کمبریج که طراح آزمون آیلتس می باشد، بهترین و قابل اطمینان ترین منابع بین المللی خواهند بود. علی الخصوص که نویسنده این منابع، از طراحان سئوالات آیلتس بوده باشد. در زنگنـــــه کتابهای Complete IELTS به همراه فلش کارتهای اختصاصی زنگنـــــه مرجع اصلی آموزش دوره های آیلتس می باشد.

زنگنـــــه: بهترین کلاس جی آر ای

خدمات نوآورانه‌ای که زنگنـــــه را به بهترین موسسه جی آر ای ایران تبدیل کرده است.

کلاس‌های حضوری با کیفیت

با سابقهای درخشان از سال 1387، زنگنـــــه به عنوان معتبرترین موسسه آموزش آزمون جی آر ای و تنها موسسه آموزش جی آر ای هوم ادیشن در ایران شناخته میشود.

شبیه‌ساز آزمون جی آر ای

آمادگی برای امتحان جی آر ای نیازمند تمرین در محیط نرم افزار واقعی آزمون است. نرم افزار GRE Simulator زنگنـــــه دقیقا محیط آزمون را برای شما شبیه سازی مینماید.

آموزش آنلاین ۳۶۰ درجه جی آر ای

زنگنـــــه با کمک محتوای آموزشی جامع و منابع منتخب، تمامی مهارتها و جنبه های آزمون GRE را پوشش داده و شما را برای کسب نمره 320+ جی آر ای آماده میکند.

بهترین ماک جی آر ای در کشور

زنگنـــــه با استفاده از سوالات واقعی آزمونهای اخیر جی آر ای و امکان دریافت تحلیل و تصحیح رایتینگ جی آر ای، دقیق ترین ارزیابی و نمره را به شما ارائه مینماید.

دوره خارق العاده ریشه شناسی لغت

زنگنـــــه تنها ارائه کننده دوره ای است که در سطح کشور نظیری ندارد. دکتر زنگنـــــه، مدرس دوره، بیش از ۲۰۰۰ لغت سخت را در ۱۰ هفته به شما آموزش می دهد.

نظارت آموزشی از جنس زنگنـــه

تمامی زبان آموزان جی آر ای در زنگنـــــه تحت نظارت دقیق آموزشی توسط سوپروایزر های مرکز می باشند. جلساتی تحت عنوان Student Progress Analysis یا SPA در فواصل منظم با هدف ارزیابی هر زبان آموز برگزار میگردد.

چارت آموزشی دوره های حضوری جی آر ای زنگنـــــه

کلاس جی آر ای پیش نیاز ندارد.
نام دوره
طول دوره
شهریه دوره (تومان)
هدف دوره
جدول کلاس ها
Vocabulary
30 ساعت
3,800,000
یادگیری بیش از ۲۰۰۰ لغت آکادمیک
Quantitative
18 ساعت
2,400,000
یادگیری تکنیکهای تست زنی کوانت
Writing - Verbal
30 ساعت
3,800,000
یادگیری تکنیکهای تست زنی و نوشتن رایتینگ GRE

چارت آموزشی دوره های حضوری جی آر ای زنگنـــــه

کلاس جی آر ای پیش نیاز ندارد.

دوره Vocabulary
طول دوره : 30 ساعت
هدف دوره : یادگیری بیش از ۲۰۰۰ لغت آکادمیک
شهریه دوره : 3,800,000
دوره Quantitative
طول دوره : 18 ساعت
هدف دوره : یادگیری تکنیکهای تست زنی کوانت
شهریه دوره : 2,400,000
دوره Writing - Verbal
طول دوره : 30 ساعت
هدف دوره : یادگیری تکنیکهای تست زنی و نوشتن رایتینگ GRE
شهریه دوره : 3,800,000

داستان موفقیت داوطلبان جی آر ای زنگنـــــه را حتما مشاهده کنید

آینده بسیار نزدیک تر از تصور شماست

ثبت نام در کلاس های حضوری جی آر ای

با استفاده از چارت آموزشی دوره خود را انتخاب نمایید. در صورت نیاز کارشناسان ما جهت مشاوره رایگان در دسترس شما هستند.

نام دوره
ساعات آموزشی
روز و ساعت
تاریخ
محل برگزاری
استاد
شهریه (تومان)
وضعیت

ثبت نام در کلاس های جی آر ای

با استفاده از چارت آموزشی دوره خود را انتخاب نمایید. در صورت نیاز ، کارشناسان ما جهت مشاوره رایگان در دسترس شما هستند.

کارنامه جی آر ای زبان آموزان زنگنــــه

چرا آزمون آزمایشی جی آر ای زنگنـــــه؟

نمره ۳۲۰ + جی آر ای با سوالات واقعی GRE و بازخورد تخصصی زنگنـــــه آزمونهای آزمایشی حضوری جی آر ای و آنلاین Edition Home GRE زنگنـــــه:

از سوالات واقعی و اخیر جی آر ای استفاده میکند.

بازخورد شخصی سازیشده در مورد بخش نوشتاری شما ارائه میدهد.

توسط اولین و تنها مرکز آمادگی آزمون جی آر ای در ایران اجرا می گردد.

مطابق با آخرین تغییرات آزمون جی آر ای ارائه می گردد.

دارای دقت بینظیر و فرمت های تمرینی و آزمونی می باشد.

سوالات پر تکرار شما

در صورتی که جواب سوال خود را یافت نکردید با کارشناسان ما تماس بگیرید .
دوره کوانت رو از چه سطحی میشه شرکت کرد؟

محدودیتی در این بخش وجود ندارد. تنها استثنا افرادی هستند که تفاوت اعداد زوج، فرد، اول و صحیح را نمیدانند. اگر نمیدانید مجموع زوایای داخلی مثلث چقدر است یا هر عددی تقسیم بر صفر چقدر می شود حتما قبل از ثبت نام این موضوع را به مشاورین ما اطلاع دهید. شاید نیاز به چند جلسه خصوصی یا مطالعه برخی مباحث قبل از شرکت در دوره برایتان لازم باشد.

آزمون ماک GRE هم دارید؟

بله! برای زبان آموزان مجموعه دو آزمون آزمایشی با کارنامه تحلیلی بصورت رایگان ارائه می گردد. البته داوطلبان آزاد نیز می توانند در این آزمونها شرکت نمایند.

توی دوره GRE کتاب تدریس میشه؟

 در این دوره جزوات انحصاری مجموعه زنگنه تدریس می گردد. توجه داشته باشید که علاوه بر مطالب مطرح شده در کلاس، شما دارای داشبورد کاربری و مطالب آموزشی آنلاین به همراه آزمونهای ارزیابی می باشید.

آزمون ‌ GRE داخل ایران برگزار میشه؟

بله! سالهاست که این آزمون با اعتبار کامل در ایران برگزار می شود. متاسفانه دیده شده برخی دفاتر اعزام دانشجو به غلط به داوطلبان می گویند این آزمون در ایران برگزار نمی شود!

آزمون GRE چقدر اعتبار داره؟

آزمون جی آر ای در دسته آزمونهای استعداد تحصیلی قرار دارد و مدت اعتبار این آزمون ۵ سال است. آزمونهای آیلتس و تافل ۲ سال اعتبار دارند.

چه سنتری بهتره؟

شرایط آزمون باید با استانداردهای ETS همخوان باشد و در این موضوع همه ی مراکز شبیه هم هستند. این نگرانی که کدام سنتر بهتر است بیشتر به دلیل استرس آزمون می باشد. فقط توجه داشته باشید اگر در حین آزمون برق رفت یا چند سوال به یکباره ازدست رفت برای اینکه بتوانید از ETS درخواست آزمون مجدد کنید نباید در انتهای آزمون دکمه مشاهده نتیجه را بزنید.

در حد نمره 6-6.5 آیلتس هستم! خصوصی بخوام شرکت کنم چند جلسه نیاز داره؟

با فرض درست بودن سطح شما، وربال و رایتینگ ۱۲ جلسه و برای کوانت اگر سطح ریاضیات شما خوب باشه  بین ۵ تا ۱۰ جلسه.

مدرس دوره خصوصی هم خود دکتر زنگنه هستن؟

خیر. مدرسان دوره خصوصی همگی از سطح علمی بالایی برخوردار بوده و همگی دوره روش تدریس دکتر زنگنه را گذرانده و عینا مطالب ایشان را آموزش می دهند.

قبلا زبان ترمیک خوندم مدرک ندارم بخوام دوره GRE شرکت کنم باید چیکار کنم؟

با شرکت در آزمون تعیین سطح آنلاین یا تعیین سطح حضوری می توانید مطمئن شوید که این دوره مناسب شما می باشد یا خیر. متاسفانه مشاهده شده برخی موسسات بدون آزمون تعیین سطح اقدام به ثبت نام داوطلبان می نمایند که این موضوع در نهایت به ضرر داوطلب خواهد بود چرا که مطالب این دوره بدون دانش زبانی مناسب هرگز برای داوطلب سودمند نخواهد بود و همچنین باعث نارضایتی دیگرداوطلبان خواهد شد.

دوره وکب و ریشه شناسی چیه؟ الزامیه؟

این دوره با تکیه بر اصول علمی، لغات را تجزیه نموده و به شما این امکان را میده که با یادگیری حدود ۴۰۰ ریشه و پیشوند و پسوند معنی بیش از ۲۰۰۰ لغت را به سرعت بیاموزید. از آنجائیکه دانش لغوی مهمترین بخش آزمون جی آر ای می باشد، شرکت در این دوره الزامی است.

فرق جی آر ای هوم ادیشن با جی آر ای در سنتر چیه؟

جی آر ای هوم ادیشن در هر جایی غیر از سنتر انجام میشه و تفاوت دیگه ای با جی آر ای در سنتر نداره. از روی کارنامه این دو آزمون نمیشود متوجه شد که مدل جی آر ای هوم ادیشن بوده یا در سنتر. اما در مورد تافل هوم ادیشن این قضیه فرق می کندو از روی کارنامه تافل هوم ادیشن میشود فهمید که تافل در سنتر انجام نشده است. بنابراین جی آر ای هوم ادیشن عملا تفاوتی با جی آر ای در سنتر ندارد

آیا بدون مدرک GRE میشه پذیرش گرفت؟

در برخی از مقاطع و دانشگاه ها امکان دریافت پذیرش بدون مدرک GRE وجود دارد ولی  اقدام بدون این مدرک شانس دریافت ویزا را در برخی از کشور ها پایین می اورد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از واحد اعزام مشاوره رایگان دریافت نمایید.

دوره جی آر ای چه ترمهایی داره؟

 این دوره از سه  ترم زیر تشکل شده که فقط دوره کوانت یا همان ریاضی اختیاری می باشد.


دوره های GRE شما گروهیه یا خصوصی؟

 دوره GRE در مجموعه زنگنه به صورتهای زیر ارايه می گردد. 

  •  گروهی-حضوری
  •  گروهی- آنلاین
  • خصوصی حضوری
  • خصوصی آنلاین
  •    مجازی


حتی اگر تصمیم به ثبت نام ندارید...

با پر کردن این فرم یا با تماس با 02145328 صمیمانه و با تمام وجود در کنار شما خواهیم بود.

آخرین مقالات

جدیدترین مقالات مرتبط با آیلتس