معرفی سیستم تصحیح رایتینگ

معرفی سیستم تصحیح رایتینگ

6 اسفند , 1399

در آزمون های زبان انگلیسی نظیر آیلتس و تافل مهارت های Productive دشوارتر بنابراین اخذ نمره ی بالا نیز در آنها در مقایسه با مهارت های Receptive دشوارتر است، منظور از مهارت های پروداکتیو، اسپیکینگ و رایتینگ است و در مقابل مهارت های ریدینگ و لیسنینگ در گروه مهارت های رسپتیو قرار می گیرند. مجموعه تخصصی زبان زنگنه، در کنار برگزاری آزمون های آزمایشی که به داوطلبین کارنامه ی تحلیلی می دهد، سرویس اختصاصی تصحیح رایتینگ را نیز در نظر گرفته است.

معرفی سیستم تصحیح رایتینگ

به طور اجمالی می توان گفت در سیستم تصحیح رایتینگ داوطلبین آزمون آیلتس یا تافل می توانند رایتینگ های خود را برای تصحیح شدن، ارسال نمایند.

در سیستم تصحیح رایتینگ ایلتس، می توانید برای تصحیح تسک 1 یا تسک 2 و یا هر دو در خواست دهید و برای انتخاب موضوع نیز، امکان ارسال موضوع از طرف مجموعه وجود دارد و یا اینکه خودتان می توانید موضوع را انتخاب نمایید، که پیشنهاد ما این است، به ما اعتماد کرده و اجازه دهید که موضوع رایتینگ را ما برای شما انتخاب کنیم، در این صورت یک سمپل رایتینگ نیز برای شما در نظر می گیریم.

در سیستم تصحیح رایتینگ، بعد از تصحیح رایتینگ شما، مصحح ایلتس نمره ی شما در هر چهار مهارت را مشخص کرده و نمره ی اورال شما را نیز اعلام می کند، در یک ویس به بررسی رایتینگ شما پرداخته می شود و دلایل نمره ای که اخذ کرده اید به شما گفته خواهد شد، در کنار همه این موارد راه حل هایی برای بهبود هر معیار نمره دهی رایتینگ به شما داده می شود.

در سیستم تصحیح رایتینگ تافل، شرایط مشابه با ایلتس می باشد و برای آن دسته از زبان آموزانی که قصد شرکت در آزمون تافل را دارند، سیستم تصحیح رایتینگ همراه با ارائه ی پیشنهاد برای بهبود رایتینگ در نظر گرفته شده است.

برای استفاده از سیستم تصحیح رایتینگ، حضور در مجموعه الزامی نمی باشد و می توانید از این سرویس به صورت آنلاین بهره ببرید.
برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید با شماره ی 02145328 تماس حاصل فرمایید، یا از بخش زیر برای اخذ مشاوره انلاین در واتس اپ اقدام نمایید.




مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter