راه اندازی شبکه آموزشی ZTV

راه اندازی شبکه آموزشی ZTV

15 دی , 1399

مجموعه موسسات زنگنه اقدام به راه اندازی شبکه آموزشی ZTV نموده است. تیم شبکه، با آماده سازی متریال های آموزشی و اطلاع رسانی در زمینه ی هر یک از آزمون های بین المللی زبان، شیوه های پیشرفته آموزش زبان، شیوه های مهاجرت و چگونگی اخذ ویزا و خیلی از نکات جذاب دیگر که به قطعیت مورد توجه تمامی دوستداران یادگیری و متقاضیان مهاجرت و یا تحصیل در سایر کشورها می شود، سعی بر این دارد که به تمامی افراد در زمینه ی یادگیری زبان و مهاجرت کمک نماید.

تیم شبکه ZTV روزانه در حال تهیه و یا تولید متریال های آموزشی و اطلاع رسانی در تمامی بخش ها می باشد و تمامی این متریال ها با بالاترین کیفیت بصورت روزانه بر روی صفحه ZTV قرار خواهد گرفت.

در بخش ویدئوهای آموزشی آیلتس، می توانید مجوعه ی ده قسمتی IELTS Secrets را تماشا کنید، در این سری ویدئو که توسط آقای دکتر زنگنه ضبط شده است، با معیارهای نمره دهی در رایتینگ آیلتس و نحوه ی نگارش رایتینگ آیلتس برای کسب نمره ی 7 آشنا می شوید.

ویدئوهای معرفی دانشگاه های کشورهای اروپایی و نحوه تکمیل فرم ویزا در کنار بررسی شرایط مهاجرت کاری به کانادا و آلمان و سایر کشورها نمونه هایی از ویدئوهای صفحه ی ZTV می باشد.

یکی دیگر از تولیدات استدیو زنگنه برنامه ی 'Vocab Pill' می باشد، این برنامه با هدف ریشه شناسی لغات آماده شده است. این برنامه مناسب افرادی است که می خواهند در آزمون های آیلتس، GRE و GMAT شرکت کنند. یادگیری ریشه شناسی لغات اصلی می تواند در بخش پاسخگویی به سوالات ریدینگ و درک مطلب کمک بسزایی نماید.

در بخش ویدئوهای آموزشی مکالمه ویدئوهایی برای یادگیری زبان با تماشای فیلم، چگونگی پاسخ دادن به تلفن و استفاده از جملاتی برای صحبت همانند یک انگلیسی زبان و بسیاری موارد دیگر در نظر گرفته شده است.

برای آن دسته از افرادی که می خواهند کسب و کار خود را بین المللی کنند، ویدئوهای آموزشی بازرگانی در نظر گرفته شده است، راه های موفقیت برای شروع یک کسب و کار، نوشتن بیزینس پلن و چگونگی حضور در ملاقات های کاری نمونه ای از عناوین ویدئوهای بخش بازرگانی می باشند.

هم اکنون می توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی شبکه آموزشی ZTV از ازدیاد ویدیوهای آموزشی هدفمند و اطلاع رسانی های مهاجرتی نهایت لذت را ببرید.

لازم به ذکر است برای دسترسی آسان شما، آیکون ورود به این شبکه در منوی سایت نیز تعبیه شده است.

«به فکر آیندت باش»
مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter