راه اندازی نرم افزار کلاس آنلاین بیگ بلو باتن

راه اندازی نرم افزار کلاس آنلاین بیگ بلو باتن

11 دی , 1399

نرم افزار بیگ بلوباتن (BigBlueBotton) یکی دیگر از پلتفرم ها برای برگزاری کلاس های آنلاین می باشد که موسسه تخصصی زبان زنگنه، علاوه بر همراه داشتن سرور اختصاصی ادوبی کانکت، این بستر را نیز برای زبان آموزانش بصورت کاملا اختصاصی بر روی سرورهای قدرتمند Xeon فراهم آورده است. این نرم افزار قابلیت های بسیار خوبی برای زبان آموزان و مدرسان دارد، یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار امکان اتصال بسیار آسان به کلاس است و این امکان را فراهم آورده است که کلاس ضبط شده و به صورت آفلاین تا یک ماه در دسترس زبان آموزان قرار گیرد، بنابراین در صورتی که زبان آموزی در کلاس حضور نداشته باشد با مشاهده ی فیلم ضبط شده ی کلاس می تواند غیبت خود را جبران و مطالب تدریس شده را بیاموزد. در نرم افزار بیگ بلو باتن امکانی فراهم شده است تا زبان آموزان بتوانند در اتاق های مجزا به صورت گروهی به تمرین بپردازند و استاد نیز می تواند بر روند تمرینات نظاره گر باشد.

با شیوع کرونا، برگزاری کلاس های آنلاین در موسسه زنگنه با جدیت هرچه تمام تر آغاز گردید. در ابتدا تنها بستر برگزاری کلاس های آنلاین موسسه زنگنه نرم افزار Adobe Connect بوده است و هم اکنون به منظور فراهم آوردن امکانات تکمیلی برای زبان آموزان گرامی در کنار این نرم افزار، بستر بیگ بلو باتن نیز توسط تیم متخصص انفورماتیک مجموعه فراهم آوری شده است تا زبان آموزان بتوانند با توجه به نیاز، یکی از نرم افزارهای Adobe Connect یا BigBlueBotton را انتخاب نمایند.

امید است در کنار یکدیگر بتوانیم بهترین شرایط را برای برگزاری کلاس های آنلاین فراهم کنیم و با حضور در کلاس های آنلاین از سلامت خود و افراد جامعه مراقبت نماییم.
مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter