نتیجه ی اکسپرس اینتری 14 اکتبر 2020

نتیجه ی اکسپرس اینتری 14 اکتبر 2020

24 مهر , 1399

کانادا بزرگترین برنامه ی اکسپرس اینتری را تا به اینجا در 14 اکتبر انجام داده است، 4،500 داوطلب با کمترین امتیاز 471 (CRS-Comprehensive Ranking System) موفق به اخذ دعوت نامه ی اقامت دائم کانادا شده اند. امتیاز CRS برنامه ی 14 اکتبر مشابه با قرعه کشی 30 سپتامبر بوده است، از دوم سپتامبر در تمامی برنامه های اجرا شده ی اکسپرس اینتری 4،200 نفر موفق به اخذ دعوت نامه ی اقامت دائم کانادا شده اند، اما از فوریه تا به امروز این برنامه بیشترین تعداد دعوت نامه ی صادر شده توسط اداره مهاجرت کانادا را داشته است.

برنامه ی اکسپرس اینتری کانادا، سه برنامه ی اقتصادی Federal Skilled Worker Program، Federal Skilled Trades Program، Canadian Experience Class را مدیریت می کند، داوطلبین در این برنامه و افرادی که در برنامه ی نامزدهای استانی (Provincial Nominee Programs-PNP) ثبت نام کرده اند، براساس فاکتورهایی امتیاز می گیرند، این فاکتورها عبارتند از: سن، مدرک تحصیلی، سابقه ی کار، مدرک زبان (انگلیسی، فرانسوی).

داوطلبینی که بالاترین امتیاز را کسب کنند، موفق به اخذ اقامت دائم کانادا می شوند، در این برنامه 4،500 نفر موفق به اخذ دعوت نامه شده اند. امتیاز CRS برنامه های امسال تا به الان حدود 470 بوده است، بالاترین امتیازها در این برنامه مربوط به افرادی بوده است که در برنامه ی PNP شرکت کرده و موفق  به اخذ دعوتنامه ی استانی شده اند، زیرا این افراد 600 امتیاز اضافه دریافت می کنند، برنامه ی PNP مسیری جایگزین برای افرادی است که امتیاز پایینی دارند و با اخذ دعوت نامه ی این برنامه می توانند برای برنامه ی اکسپرس اینتری 600 امتیاز کسب کنند.

در جدول بالا کمترین امتیاز CRS را در ده برنامه ی گذشته را مشاهده می کنید، بیشترین امتیاز 687 بوده است که مرب.ط به برنامه ی 22 جولای است و کمترین امتیاز برابر با 415 است، برنامه ی 5 آگوست 2020، داوطلبین با این امتیاز را انتخاب کرد.

با احتساب قرعه کشی جدید برنامه ی اکسپرس اینتری تعداد دعوت نامه های صادر شده در سال 2020 تا به امروز 82،850 شده است، تعداد دعوت نامه های صادر شده نشان می دهد، دولت کانادا سعی دارد به هدف خود برای پذیرش هرچه بیشتر نیروهای مهاجر برسد، تعداد دعوتنامه های صادر شده بی سابقه است و در برنامه ی 14 اکتبر، تعداد دعوت نامه های صادر شده، بیشتر از هر زمان دیگری بوده است.

هدف گذاری تعداد مهاجرین پذیرفته شده در سال های 2021 تا 2023 در آخر ماه اکتبر اعلام خواهد شد، این اعلام مشخص می کند که در برنامه ی اکسپرس اینتری سال آینده، کانادا پذیرای چه تعداد مهاجر برای اخذ اقامت دائم، خواهد بود. در عکس بالا هدف گذاری سالیانه برای پذیرش مهاجرین را مشاهده می کنید.

اقامت دائم کانادا

چه کسانی موفق به اخذ اقامت دائم کانادا در برنامه ی 14 اکتبر شده اند؟


این دو مثال فرضی از افرادی است، که موفق به اخذ پذیرش در برنامه ی 14 اکتبر شده اند.

روپرت مجرد است و 29 سال دارد، مدرک کارشناسی را از دانشگاهی در زادگاه خود اخذ کرده است و سابقه ی شش سال به عنوان مهندس نرم افزار را دارد، مدرک زبان روپرت CLB9 در هر مهارت است و در زمینه ی کاری خود از کارفرمایی در نیوبرانزویک، پیشنهاد کاری دریافت کرده است، امتیازش برابر با 479 است و توانسته است در برنامه ی اکسپرس اینتری دعوت نامه ی اقامت دائم کانادا را اخذ نماید.
جنی 30 سال دارد و دیپلم دوساله در شیرینی پزی، اخذ کرده است و سابقه ی چهار سال کار به عنوان شیرینی پز در کشور خود را دارد، نمره ی CLB5 را در تمامی مهارت های زبان اخذ کرده است و از استان منیتوبا و برنامه ی استانی منیتوبا دعوت نامه دریافت کرده است، امتیاز اولیه اش 227 بوده است و بعد از اخذ دعوت نامه ی استانی با کسب 600 امتیاز، امتیاز CRSاش در برنامه ی اکسپرس اینتری 827 شده است، که این امتیاز برای اخذ دعوت نامه ی برنامه ی 14 اکتبر نه تنها کافی بلکه بسیار بالاتر بوده است.


مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter