اکسپرس اینتری 30 سپتامبر 2020

اکسپرس اینتری 30 سپتامبر 2020

10 مهر , 1399

در آخرین روز سپتامبر برنامه ی اکسپرس اینتری دیگری انجام گردید و در این برنامه گروه کارگران ماهر فدرال (Federal Skilled Worker ) نیز حضور داشتند، مینیمم امتیاز CRS-Comprehensive Ranking System در این برنامه 471 بوده است، که یک امتیاز کمتر از برنامه ی 16 سپتامبر است. تعداد زیاد دعوت نامه های صادر شده در این برنامه نشان می دهد که کانادا همچنان پذیرای مهاجرین جدید است و برنامه ی ​کانادا در سال 2021 و سال های آتی برای پذیرای مهاجرین تغییر نکرده است.

سیستم اکسپرس اینتری، سه برنامه ی اصلی مهاجرتی کانادا را مدیریت می کند، این سه برنامه عبارتند از:  Federal Skilled Worker Class (FSW), Federal Skilled Trades Class (FST) و Canadian Experience Class (CEC)

امتیاز CRS  چند فاکتور را در نظر می گیرد; فاکتورهایی از جمله: سن، مدرک زبان (انگلیسی/فرانسوی)، مدرک تحصیلی و سابقه ی کار، افرادی که امتیاز بالاتری داشته باشند، شانس بالاتری در اخذ دعوت نامه ی اقامت دائم کانادا دارند. تا به الان در سال 2020 تعداد دعوتنامه های صادر شده  78,350 دعوت نامه بوده است، در سال 2017  در همین مدت فقط 69,420 دعوت نامه صادر شده بود، که این وارد همه حاکی از آن است که کانادا و دولت ترودو از مهاجرین با آغوش باز استقبال می کنند.

چه کسانی در این قرعه کشی اقامت دائم کانادا را اخذ کرده اند؟

  • کارولا 26 سال دارد و مجرد است و مهندسی هیدرولوژیکی و سابقه ی یکسال کار در کشورش را دارد، در امتحان آیلتس جنرال شرکت کرده است و در ریدینگ و رایتینگ نمره ی 6.5، اسپیکینگ نمره ی 7.0 و لیسنینگ 8.0 را گرفته است، همچنین زبان فرانسوی وی در حد اینترمدیت است و یکسال سابقه ی کار به عنوان تکنیسین در شرکتی کانادایی دارد، امتیاز کرولا برابر با 472 بوده است و در برنامه ی 30 سپتامبر دعوت نامه ی اقامت دائم کانادا را اخذ کرده است.
  • گادفری 20 ساله و مجرد است، سطح زبان انگلیس اش در حد متوسط است CLB 5 در تمامی مهارت ها را اخذ کرده است و مدرک مهارت office skills را در کشور خود گرفته است، به مدت یکسال در کلگری کار کرده است و توانسته پیشنهاد شغلی داشته باشد و با برنامه ی تجربه ی کاری کانادا توانسته دعوت نامه ی استانی از استان آلبرتا بگیرد، امتیاز اولیه گادفری 314 بوده است و با اخذ دعوت نامه ی استانی امتیاز به 914 تغییر کرده است و در برنامه ی اکسپرس اینتری موفق به اخذ اقامت دائم کانادا شده است.


مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter