برنامه ی اکسپرس اینتری 16 سپتامبر

برنامه ی اکسپرس اینتری 16 سپتامبر

27 شهريور , 1399

کانادا 163 امین برنامه ی اکسپرس اینتری خود را در 16 سپتامبر برگزار کرد. در این برنامه از افرادی که حداقل امتیاز CRS-Comperehnesive Ranking System 472 را داشتند، دعوت به عمل آمده است و امتیاز این برنامه سه امیتاز از تمام برنامه هایی که تا به الان اجرا شده است، کمتر بوده است، اما بزرگترین برنامه همچنان برنامه ی اکسپرس اینتری ماه جولای بوده است. در این برنامه 4،200 دعوت نامه صادر شده است و این برنامه با فاصله ی 14 روز از برنامه ی گذشته برگزار شده است که الگوی قبل از کرونا را به یاد می آورد، برگزاری برنامه ی اکسپرس اینتری دو هفته ای یکبار.

اکسپرس اینتری سیستمی است که سه برنامه ی مهاجرتی اقتصادی کانادا Federal Skilled Worker Program (FSWP), the Federal Skilled Trades Program (FSTP)  and the Canadian Experience Class (CEC) را مدیریت می کند. با برنامه ی امروز تعداد افرادی که دعوت نامه ی اقامت دائم را کسب کرده اند در سال 2020 به 74،150 نفر می رسد که رکوردی جدید است. کاندیدهای واجد شرایط باتوجه به فاکتورهایی از جمله سن، مدرک زبان، مدرک تحصیلی و سابقه ی کار امتیاز می گیرند. در حالی که داشتن پیشنهاد کار جز موارد اجباری برای برنامه ی اکسپرس اینتری نمی باشد، اما افرادی که پیشنهاد کار داشته باشند امتیاز خواهند گرفت.

در زیر مثالی فرضی را بررسی می کنیم که توانستند، در این برنامه اقامت دائم کانادا را اخذ کنند.

آناتونی و سلما 34 و 31 ساله هستند و ازدواج کرده اند و سطح زبان انگلیسیشان ادونس هست، مدرک تحصیلی آناتونی کارشناسی و مدرک سلما کارشناسی ارشد اشت و چهار سال سابقه ی کار به عنوان حسابدار دارند وارد پول اکسپرس اینتری شده اند و سلما کاندید اصلی بوده است، امتیاز 472 را کسب کرده و در برنامه ی 16 سپتامبر موفق به اخذ دعوت نامه ی اقامت دائم کانادا شده اند.


مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter