امکان اخذ ویزای تحصیلی انگلستان از پاییز

امکان اخذ ویزای تحصیلی انگلستان از پاییز

23 شهريور , 1399

اگر تصمیم دارید در انگلستان تحصیل کنید، این خبر شما را خوشحال می کند، دولت انگلستان اعلام کرده است، صدور ویزای تحصیلی از 5 اکتبر 2020 از سرگرفته خواهد شد. تعداد ویزاهای صادر شده برای دانشجویان بین المللی به تعداد نامحدود است و دانشجویان حوزه ی اروپا نیز می توانند بعد از پایان دوره ی انتقال Brexit برای تحصیل در انگلستان اقدام کنند. این خبر بعد از اعلام سیستم مهاجرتی جدید انگلستان که براساس امتیاز بندی است، اعلام شده است و انگلستان میخواهد در دوران بعد از Brexit پذیرای نیروی کار ماهر و افراد تحصیلکرده باشد. این راه ها و مسیرها برای جذب کردن، افراد با استعداد از سراسر دنیا است. 

سخنگوی دولت انگلستان اعلام کرده است: ما متوجه شده ایم که دانشجویان بین المللی تصمیم دارند، ترم خود را از بهار 2021 شروع کنند و امید است با این تصمیم جدید دانشجویان بتوانند تحصیلات خود را برای ترم زمستان آغاز کنند. تلاش این است که با در نظر گرفتن شرایط همه گیری کرونا، برای صدور ویزا همکاری های لازم با دانشجویان به عمل آید.

هدف این است تا سال 2030 انگلستان پذیرای 600،000 دانشجوی بین المللی باشد. دولت انگلستان امیدوار است پذیرای دانشجویان بین المللی باشد و از این رو برای تابستان 2021 برنامه ریزی کرده است و دانشجویان می توانند تا دو سال بعد از تحصیل در انگلستان کار کنند و برای دانشجویان مقطع دکترا، این اجازه ی کار بعد از فارغ التحصیلی سه سال است.


مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter