بورسیه های تحصیلی دانشگاه های انگلستان برای دانشجویان بین المللی

بورسیه های تحصیلی دانشگاه های انگلستان برای دانشجویان بین المللی

21 مرداد , 1399

در روزهای قبل از کرونا دانشجویان بین المللی به دنبال گشت و گذار در لندن بودند، بورسیه های تحصیلی این امکان را به دانشجویان می دهد که در کنار تحصیل می توانند از زندگی دانشجویی خود لذت ببرند.

امسال و به دنبال آن در سال های آینده این گشت و گذار ها تغییر کرده است، اما اسکولارشیپ و بورسیه های تحصیلی همچنان همانند جایزه هستند.

هرچند ممکن است کلاس های شما در ماه های اولیه به صورت آنلاین و مجازی برگزار شود و پاتوق های دانشجویی از همیشه خلوت تر باشند و بخش خوب این قضیه این است که برنده شدن بورسیه آسان تر شده است.

در اینجا بورسیه هایی که برای دانشجویان بین المللی است را به شما می گوییم.

اسکاتلند: بورسیه Saltire

این برنامه از طرف دولت اسکاتلند با همکاری دانشگاه های اسکاندیناوی بورسیه هایی را در زمینه علوم و تکنولوژی، صنایع جدید، سیستم، پزشکی و انرژی های پاک و تجدید پذیر به دانشجویان می دهد. 50 بورسیه، هریک به مبلغ 8،000 پوند برای یکسال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و در همه دانشگاه های اسکاندیناوی ارائه می شود.

بورسیه The Sir Rachard Stapley Education Trust

این کمک هزینه ی تحصیلی گرنتی حدود 500 تا 1500 پوند برای دانشجویانی است که بتوانند اثبات کنند برای شهریه و تامین هزینه های زندگیشان با مشکل روبه رو هستند، این بورسیه تحصیلی برای تمامی رشته ها است و افرادی که در حوزه پزشکی و دامپزشکی نیز تحصیل می کنند می توانند از این بورسیه استفاده کنند.

بورسیه خیریه KESWA

این بورسیه به چندین گروه تعلق می گیرد، گروه ها در وب سایت این موسسه خیریه اعلام میشود و باتوجه به اینکه تعداد درخواست ها زیاد است، مبلغ بورسیه، مبلغ زیادی نیست.


مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter