اکسپرس اینتری 5 آگوست

اکسپرس اینتری 5 آگوست

16 مرداد , 1399

کاهش دو امتیازی CRS در قرعه کشی اکسپرس اینتری 5 آگوست نسبت به تمام قرعه کشی ها.

در قرعه کشی جدید داوطلبین برنامه نیروی کار ماهر خارجی (Foreign Skilled Worker) نیز حضور داشته اند.

در برنامه اکسپرس اینتری 5 آگوست 3،900 دعوت نامه برای اخذ اقامت دائم کانادا صادر گردید. داوطلبینی که در این برنامه دعوت شده اند، حداقل امتیاز CRS، 476 را داشته اند.

در سال 2020 می توان گفت به فاصله ی دو هفته برنامه اکسپرس اینتری از افراد واجد شرایط برای اخذ اقامت دائم دعوت کرده است، در تمامی برنامه های اکسپرس اینتری که در فاصله زمانی 18 مارچ تا 8 جولای انجام شد، فقط داوطلبین از دو گروه مشخص انتخاب شدند ولی این روند در ماه پیش تغییر کرد. در برنامه 8 جولای از هر چهار گروه افراد موفق به اخذ اقامت دائم کانادا شدند ولی در برنامه های 22 و 23 جولای بازهم از دو گروه مشخص افراد واجد شرایط انتخاب شدند.

تعداد (ITA (Invitation to Apply در سال 2020 تحت تاثیر شرایط به وجود آمده نبوده است. در ماه ژانویه دو برنامه اکسپرس اینتری انجام شد که در هریک از برنامه ها از 3،400 نفر دعوت به عمل آمد و بعد از برنامه ای 3،500 نفر و برنامه ایی با تعداد بی سابقه 4،500 دعوت نامه صادر شده در ماه فوریه. از مارچ اداره مهاجرت کانادا 21 برنامه اکسپرس اینتری داشته و حدود 40،000 دعوت نامه صادر شده است.

اکسپرس اینتری 5 آگوست، 25امین برنامه در سال 2020 بوده است و مجموعا با احتساب این برنامه 61،600 دعوت نامه صادر شده است.

کمترین امتیاز انتخاب شده در این برنامه 476 بوده است که دو امتیاز از برنامه 8 جولای که کمترین امتیاز 478 را داشت، کمتر است.

زمان میان اجرای هر برنامه تاثیر مهمی در کمترین امتیاز دارد، زیرا هر چه فاصله دو برنامه از هم بیشتر باشد، تعدادی داوطلبین بیشتری می توانند در برنامه شرکت کنند.

چه کسانی توانسته اند در این برنامه پذیرش بگیرند؟

این مثالی فرضی از فردی است که توانسته در برنامه 5 آگوست اکسپرس اینتری اقامت دائم کانادا بگیرد.

  • دیا و سروش ازدواج کرده اند و به ترتیب 29 و 35 ساله اند. هر دو در آزمون آیلتس شرکت کرده اند و لیسنینگ و ریدینگ 8 و رایتینگ 7.5 و اسپیکینگ 7 گرفته اند.دیا مدرک کارشناسی ارشد دارد و برای سه سال به عنوان حسابدار مشغول به کار بوده است و سروش با مدرک کارشناسی سابقه شش سال کار به عنوان برنامه نویس را دارد و هیچ یک از این دو سابقه کار یا تحصیل در کانادا را ندارند، این دو وارد pool برنامه اکسپرس اینتری شده اند و دیا به عنوان فرد اصلی با امتیاز 476، توانستند اقامت دائم کانادا را اخذ کنند.
  • کیتانا 30 ساله است و سه سال سابقه کار به عنوان مدیر مالی را دارد، مدرک تحصیلی وی کارشناسی و سطح زبان انگلیسی وی ادونس و فرانسویش اینترمدیت است، در حالی که کیتانا در کانادا درس نخوانده و کار هم نکرده است با امتیاز 476 موفق به اخذ اقامت دائم کانادا در برنامه 5 آگوست گردید.


مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter