نیمی از افرادی که اقامت دائم کانادا را اخذ کرده اند، تجربه کار کانادایی دارند.

نیمی از افرادی که اقامت دائم کانادا را اخذ کرده اند، تجربه کار کانادایی دارند.

6 مرداد , 1399

تعداد زیادی از قبل از اخذ اقامت دائم کانادا، در این کشور مشغول به تحصیل و کار هستند. در سال های اخیر مهاجرین زیادی با داشتن سابقه تحصیل یا کار در کانادا توانستند، اقامت دائم کانادا را بگیرند.

براساس آمارهای ارائه شده تعداد نیروهای کار خارجی و دانشجویان بین المللی از سال 2000 تا 2018 به صورت چشمگیری افزایش داشته است. بیش از 59 درصد از افرادی که در سال 2018 اقامت دائم کانادا را گرفته اند، افرادی بوده اند که سابقه کار در کانادا را داشته اند.

گروهی دیگر از نیروهای متخصص خارجی با استفاده از برنامه PNP و CEC که در سال 2009 معرفی شد، اقامت دائم کانادا را گرفتند.

مهاجرت به کانادا به عنوان نیروی کار یا دانشجو و بعد از اخذ اقامت دائم فرآیندی دو مرحله ای به حساب می آید. دانشجو و نیروی کار در ابتدا با ویزای موقت وارد کانادا می شوند و بعد از کسب تجربه با توجه به معیارهای دولت فدرال می توانند اقامت دائم کانادا بگیرند.

اگر اولین قدم شما تحصیل در کانادا باشد، مهارت هایی که یا دخواهید گرفت همسو با نیاز بازار کار کانادا خواهد بود.از سال 2000 تا 2018 تعداد نیروی کار خارجی از 60،000 نفر به 429،300 نفر افزایش یافته است.

طبق آخرین گزارش ها افرادی که تجربه کار در کانادا را دارند، شانس بیشتری برای اخذ اقامت دائم کانادا را دارند و حقوق بالاتری می گیرند.


مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter