بیش از 100 راه برای مهاجرت به کانادا

بیش از 100 راه برای مهاجرت به کانادا

4 مرداد , 1399

برای مهاجرت از طریق کار و سرمایه گذاری بیش از 100 راه وجود دارد. دولت فدرال کانادا و هراستان کانادا در سه دهه گذشته برنامه های مهاجرتی مختلفی را به مهاجرین پیشنهاد داده اند.

هدف از این کار این است که برای مهاجرین راه های مختلفی برای مهاجرت به کانادا رفاهم شود و با ورود مهاجرین نیاز نیروی کار در بازار کانادا مرتفع گردد و مهاجرین با مهارت و دانش خود باعث رشد و پیشرفت اقتصاد کانادا شوند.

سیستم مهاجرتی کانادا از سه روش به  مهاجرین اقامت دائم می دهد، مهاجرت اقتصادی که سرمایه و نیروی کار وارد بازار کانادا می شود تحت عنوان برنامه خانوادگی و پیوستن خانواده ها به یکدیگر و پذیرش پناهنده ها.

این برنامه مهاجرتی سهم بزرگی در اقتصاد و بازار کار کانادا داشته است و از هر 10 مهاجر که با این برنامه به کانادا آمده اند 6 نفر آنها تاثیر مثبتی بر اقتصاد کانادا گذاشته اند.

بیشتر افرادی که برای این برنامه درخواست می دهند، افرادی هستند که در خارج از کانادا زندگی می کنند و بخشی دیگر نیروی کار خارجی و فارغ التحصیلان بین المللی هستند.

افراد واجد شرایط که به برنامه اکسپرس اینتری وارد می شوند براساس معیارهای CRS امتیاز می گیرند این فاکتورها عبارتند از: سن، مدرک تحصیلی، سابقه کار، مدرک زبان و فاکتورهای دیگر.

برنامه های دیگری نیز زیر شاخه این مجموعه هستند از جمله:

 Atlantic Immigration Pilot Program, the Agri-Food Immigration Pilot و the Rural and Northern Immigration Pilot

تعداد زیادی از مهاجرین از طریق برنامه PNP وارد کانادا می شوند. از سال 1990 که این برنامه معرفی شده است تا به امروز جز محبوب ترین برنامه ها برای مهاجرت بوده است و در حال حاضر از نظر تعداد افرادی که از طریق این برنامه اقامت دائم کانادا را می گیرند، در رتبه ی دوم قرار دارد.

در سال 1996 فقط 233 نفر از طریق این برنامه اقامت دائم کانادا را گرفته اند ولی هدف این برنامه در حال حاضر پذیرش بیش از 60،000 مهاجر است.

برنامه PNP به استان های کانادا این اجازه را می دهد که با توجه نیاز بازار کارشان مهاجرین را انتخاب کنند و هر فردی که موفق به اخذ دعوت نامه شده باشد، در برنامه اکسپرس اینتری 600 امتیاز کسب می کند و این گروه می توانند اقامت دائم کانادا را کسب کنند.

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter