تمدید محدودیت سفر به کانادا تا 31 جولای

تمدید محدودیت سفر به کانادا تا 31 جولای

12 تير , 1399

مرزهای کانادا برای حداقل یک ماه آینده بسته خواهند ماند، در ابتدا این محدودیت ها از 18 مارچ شروع شد و قرار بود تا آخر جون ادامه یابد ولی طبق اعلام جدید دولت آقای ترودو این محدودیت ها برای یک ماه آینده تمدید گردید.

طبق دستورالعمل جدید صادر شده از سمت شورای کانادا، محدودیت سفر در تاریخ 31 ژوئیه، ساعت 23:59:59 به اتمام خواهد رسید.

این بدان معنی است که تنها مسافران واجد شرایط خاص می توانند وارد کانادا شوند. CBSA به دلایلی به پذیرش مسافران به کانادا ادامه می دهد. تصمیم ادامه ی محدودیت های سفر تعجب آور نیست! در هفته ی گذشته، جاستین تروودو، نخست وزیر کانادا، اعلام کرد که برای بازگشایی مجدد مرزها عجله نمی کند. بسته بودن مرز میان کانادا و آمریکا تا 21 جولای است

این ابلاغیه، یکی از اقدامات کانادا برای جلوگیری از همه گیری کرونا می باشد.

سیستم مهاجرتی کانادا به کار خود ادامه می دهد.

سیستم مهاجرتی کانادا با وجود شیوع این بیماری همچنان به فعالیت خود ادامه داده است. کانادا معیارهای منعطفی را ارائه کرده است تا متقاضیان زمان بیشتری برای ثبت مدارک خود داشته باشند. 

مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) همچنان به برگذاری قرعه کشی اکسپرس اینتری ادامه می دهد. این اقدام به صورت دعوت نامه ی پذیرش(ITA)، حتی برای متقاضیانی که خارج از کانادا هستند نیز انجام می گیرد.

تا زمانی که کانادید ها واجد شرایط اکسپرس اینتری باشند همچنان می توانند ITA را در زمان شیوع کرونا دریافت کنند.

مثلا، ثبت مشخصات در سیستم اکسپرس و کسب نامزدی استانی، تضمین می کند که این فرد ITA خود را برای اقامت دائم دریافت کند.

RICC طی دوهفته ی گذشته، دو قرعه کشی اکسپرس اینتری برگزار کرده است.

در حال حاضر IRCC حدود 49900 ITA  در سال 2020 صادرکرده است؛ این یعنی بیش از تعدادی که در نیمه ی اول سال 2019 صادر شده بود.



مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter