صدور 110،000 ویزای اقامت دائم در سال 2019 از طریق اکسپرس اینتری

صدور 110،000 ویزای اقامت دائم در سال 2019 از طریق اکسپرس اینتری

11 تير , 1399

اکسپرس اینتری، هرساله محبوبیت بیشتری پیدا می کند. 

اطلاعاتِ مهاجرت های اخیر، پناهندگان و شهروندان کانادا (IRCC) نشان می دهد که 332،331 پروفایل اکسپرس اینتری در سال 2019 در سازمان مهاجرت کانادا به ثبت رسیده است.

آمار کل پروفایل های ثبت شده در سیستم بیش از 20 درصد نسبت به سال های گذشته افزایش یافته که نشان دهنده ی پتانسیل تازه واردان برای گسترش استفاده از این سیستم در جهت اظهار علاقه به مهاجرت کانادا می باشد.

روز جمعه، 26 ژوئن، دپارتمان مهاجرت کانادا گزارش پایان سال 2019 اکسپرس اینتری را منتشر کرد که یک نمای کلی از چگونگی دستیابی به مبتکرترین و مورد توجه ترین سیستم های مهاجرت اقتصادی در جهان را ارائه داد.

آیا شما واجد شرایط برنامه های مهاجرتی کانادا هستید؟

اکسپرس اینتری کاندید ها را برای برنامه ی کارمند فدرال، معاملات تجاری و تجربه مدیریت می کند.

علاقه مندان به مهاجرت کانادا می توانند در سیستم اکسپرس اینتری پروفایل خود را ثبت کنند که با این کار شرایطشان به صورت الکترونیکی، برای یکی از سه برنامه مهاجرت مورد بررسی قرار می گیرد. و پس از آن افرادی که شرایطشان با هر یک از برنامه ها مطابقت داشت، وارد سیستم می شوند و طبق امتیاز دهی CRS اولویت بندی خواهند شد.

معیارهای امتیازدهی CRS عبارت است از: سن، تحصیلات، مهارت و تجربه ی کاری، تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی که هر دو زبان های رسمی کانادا هستند و عوامل دیگر.

کاندیدهای مهاجرت می توانند با هریک از موارد زیر، شانس خود را در پذیرش افزایش دهند: مالکیت زمین(600 امتیاز)، قرارداد کاری(200-50امتیاز)، مدرک دانشگاهی از کانادا(30-15امتیاز)، تسلط به زبان فرانسوی(30-15امتیاز) و داشتن خواهر یا برادر مقیم کانادا(15امتیاز).

متقاضیان دارای بالاترین امتیاز، دعوت نامه¬ی اقامت دائم کانادا را دریافت می کنند؛ که به طور معمول هر دو هفته یکبار انجام می شود.


مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter