IELTS Advantage Writing Skills

دانلود کتاب IELTS Advantage Writing Skills

کتاب IELTS Advantage Writing Skills یک منبع جامع برای مبحث Writing در امتحان آیلتس می باشد و به داوطلبان نشان می‌دهد که چطور یک پاسخ را برای انواع پرسش‌های تسک ۱ و تسک ۲ سازماندهی کنند؛این کتاب که از مطالب مطرح‌شده در کلاس درس، توسط مؤلفانی با سال‌ها تجربه در کمک به صدها داوطلب تهیه شده است. حاوی یک essay نمونه در هر یونیت است که دقیقاً به داوطلبان نشان می‌دهد که از آنها چه چیزی خواسته می‌شود؛ در هر یونیت یک مقاله با موضوع عمومی قرار داده شده است، که هدف از آن گسترش دادن ایده‌ها و واژگان برای یک موضوع رایج در آزمون است؛ سرعت، روانی و اعتماد به نفس داوطلبان برای بخش writing را از طریق تمرکز بر واژگان و هم‌نشینی‌های آکادمیک پرورش می‌دهد؛ و در هر یونیت تمرین‌های گرامر ارائه شده‌اند، که به داوطلبان نشان می‌دهد چطور از آیتم‌های گرامری مختلف در writing خود استفاده کنند. 

ویژگی‌های اصلی:

مناسب برای کلاس یا خودخوان؛ شامل پاسخ کلیدی؛ نمونه‌های واقعی writing توسط داوطلبان IELTS، به همراه نظرهای آزمونگران، که به طور مفصل هر چیزی که برای کسب نمره ۶.۵ نیاز دارین را به شما نشان می‌دهد؛ نکته‌هایی راجع به آزمون براساس تجربه مؤلفان به عنوان آزمونگران IELTS که به داوطلبان کمک می‌کند تا نمره‌ای بالاتر را کسب کنند؛ و بخش‌هایcheck and challenge که به داوطلبان امکان می‌دهد مطالب را مرور کنند و سطح writing خودشان را ارتقا بدهند. 

IELTS Advantage یک مجموعه کورس‌بوک است که راهنمایی گام به گام برای کسب نمره بالا در IELTS را ارائه می‌دهد و به داوطلبان نشان می‌دهد که چطور یک پاسخ را برای تمام پرسش‌های تسک ۱ و تسک ۲ سازماندهی کنند. 

حاوی یک essay نمونه در هر یونیت است که دقیقاً به داوطلبان نشان می‌دهد از آنها چه چیزی خواسته می‌شود؛

در هر یونیت یک مقاله با موضوع عمومی قرار داده شده است، که هدف از آن گسترش دادن ایده‌ها و واژگان برای یک موضوع رایج در آزمون است؛

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter