TOEFL IDIOMS QUIZ BOOK

دانلود کتاب TOEFL IDIOMS QUIZ BOOK

صرف نظر از اینکه در TOEFL iBT،TOEFL CBT یا TOEFL Pencil-and-Paper شرکت می‌کنید، TOEFL Idioms Quiz Book به شما کمک می‌کند تا ۳۵۰ اصطلاح که به کرات در انگلیسی استفاده می‌شوند را یاد بگیرید.

اصطلاح، واژه یا عبارتی است که دارای یک معنی مشخص جدای از ترجمه کلمه به کلمه آن باشد  – معمولاً یک استعاره (metaphor) است. فقط افرادی که در speaking انگلیسی ماهر هستند می‌دانند اصطلاح به چه معنی است. یادگیری آن ها می‌تواند سخت باشد و مهارت یافتن در آن ها به زمان و تمرین زیادی احتیاج دارد.

وقتی که این کتاب را می‌خوانید اول اصطلاح نوشته شده در جلوی صفحه را بخوانید تا مطمئن شوید که معنی آن را می‌دانید یا نه؛ در طرف پشت همین صفحه تعریف آن و یک جمله نمونه آورده شده است تا از دانستن کاربرد صحیح آن اطمینان حاصل کنید. 

وقتی که یک اصطلاح را کاملاً یاد گرفتید، گوشه فلش کارت را قیچی یا تا کنید تا دفعه بعد آن را رد کنید و به اصطلاحاتی برسید که هنوز یاد نگرفته‌اید.

اصطلاحات طبق مقوله‌های دستوری مرتب شده‌اند. در بعضی موارد دو مقوله دستوری رایج هستند و ما با ارائه مثال‌های بیشتر این موضوع را مشخص کرده‌ایم. 

همچنین نکاتی در قلاب‌ها [ ] آورده شده‌اند. این نکته‌ها اطلاعات بیشتری را در مورد ریشه اصطلاح فراهم می‌کند که می‌تواند در به خاطر سپردن آن به شما کمک کند.

در بعضی موارد، مخصوصاً عبارت‌های فعلی، بعضی کلمات می‌توانند به جای یکدیگر استفاده شوند. در چنین مواردی ما دو جمله مثال را برای هر یک از آنها ارئه کرده‌ایم، که رایج ‌ترین آنها در صفحه جلو قرار می‌گیرد.

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter