Essential Vocabulary For TOEFL Test

دانلود کتاب Essential Vocabulary For TOEFL Test

در واژگان انگلیسی مهارت پیدا کنید و در آزمون TOEFL بهترین نمره را بگیرید. اولین مرحله برای پاس کردن هر امتحانی در حوزه زبان، تسلط بر واژگان است. کتاب McGraw-Hill Education: Essential Vocabulary for the TOEFL Test  که توسط یک متخصص ESL نوشته شده است، روش‌هایی که برای افزایش دایره واژگان – academic and campus – و تمرین‌هایی که برای داشتن عملکردی خوب در روز امتحان نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. این کتاب به نحوی طراحی شده است تا از زمان مطالعه خودتان حداکثر استفاده را ببرید. این راهنمای کاربردی، شما را در یک مسیر استراتژیک سه مرحله‌ای قرار می‌دهد:

 یادگیری و فهم واژگان، افزایش دایره واژگان و تثبیت آن ها و استفاده از واژگان. همچنین تمرین‌هایی در آن آمده‌اند که به شما در به یاد آوردن معنی واژه‌ها و بهتر شدن احساس شما نسبت به انگلیسی کمک می‌کند.

کتاب McGraw-Hill Education: Essential Vocabulary for the TOEFL Test حاوی ۲۰ متن reading آکادمیک است و در آن ها بر واژه‌های پیشرفته فهرست Academic Word تمرکز می‌شود، که همان محتوایی است که در بخش‌های (لکچر) reading و listening آزمون TOEFL دیده می‌شود. این کتاب همچنین حاوی دیالوگ‌هایی در مورد زندگی دانشگاهی است که شما را برای بخش listening آزمون TOEFL برای تاپیک‌های مربوط به campus آماده می‌کند.

  • بیش از ۱۱۰۰ واژه پرتکرار در TOEFL
  •  تمرین‌هایی که باعث تقویت مهارت شما در paraphrasing‌، درک و استفاده از واژه‌های جدید در writing می‌شود
  • ۷۰ دقیقه فایل صوتی متن‌های انتخابی از کتاب
مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter