مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
دانشگاه پاولوف روسیه

دانشگاه پاولوف روسیه

کشور روسیه در سال های اخیر مقصد بسیاری از متقاضیان بوده است و دانشجویان آن  را بابت تحصیل در رشته هایی چون پزشکی دانشگاه پاولوف روسیه انتخاب می کنند. این موضوع به دلایل گوناگونی مانند دانشگاه های با کیفیت عالی، سطح رفاه و زندگی خوب و معتبر بودن مدرک دانشگاه های این کشور می باشد. رشته پزشکی در همه دانشگاه های روسیه به دانشجویان بین المللی ارائه می شود که یکی از آن ها دانشگاه پاولوف می باشد.

  • شرایط تحصیل در دانشگاه پاولوف روسیه چیست؟
  • آیا دانشگاه پاولوف روسیه مورد تایید ایران است؟
  • از نظر جایگاه علمی دانشگاه پاولوف چه مرتبه ای را به خود اختصاص داده است؟
  • هزینه تحصیل در این دانشگاه چقدر است؟
  • آیا می توان بدون مدرک زبان در این دانشگاه تحصیل کرد؟

تحصیل در دانشگاه پاولوف روسیه

کشور روسیه یکی از پهناورترین کشورهای جهان می باشد که در آسیایی شمالی و اروپایی شرقی واقع شده است. این کشور از لحاظ فرهنگ و هنر بسیار قوی می باشد و افرادی که مانند تولستوی و داستایوفسکی شهروند این کشور بودند. اقتصاد این کشور بسیار قوی می باشد و منابع طبیعی زیادی مانند ذخایر نفت و گاز در اقتصاد این کشور مهم بوده و واحد پول این کشور روبل می باشد.

یکی از بهترین دانشگاه های کشور روسیه دانشگاه پاولوف می باشد که هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی پذیرش تحصیلی این دانشگاه دریافت می کنند و به تحصیلات خود ادامه می دهند. دانشگاه پاولوف روسیه در سال 1897 میلادی در شهر سن پترزبورگ به منظور موسسه پزشکی زنان تاسیس گردید. خانم ها برای اولین بار در اروپا و روسیه از طریق این مدرسه می تواند به تحصیل در رشته پزشکی مشغول می شوند.

دانشگاه پزشکی پاولوف روسیه

این دانشگاه دارای کتابخانه های بزرگ، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی، بیمارستان ها و درمانگاه ها، خوابگاه های دانشجویی و غیره می باشد. این دانشگاه یک درمانگاه دارد که در طول روز تعداد زیادی بیمار پذیرش می کنند و دانشجویانی که دوره های کارآموزی خود را سپری می کنند در آن باید مشغول به کار و فعالیت باشند. دانشگاه پاولوف با دانشگاه های برتر دنیا همکاری می کند و برنامه های آموزشی خود را بر اساس سیستم آموزشی روسیه و سیستم به روز دنیا انجام می دهد. ابتدا دانشجویان بین المللی در سال 1945 میلادی قبول شده اند.


شرایط ثبت نام در دانشگاه پاولوف

بابت ثبت نام در این دانشگاه باید مدرک دیپلم داشته باشید که در یکی از رشته های تجربی یا ریاضی با حداقل معدل 17 می باشد. امکان تحصیل در شاخه های پزشکی به دو زبان انگلیسی و روسی امکان پذیر می باشد. دارا بودن مدرک زبان یکی از شروط اصلی پذیرش می باشد که در صورت نیاز باید دوره های یادگیری را از قبل وارد شدن به دانشگاه شرکت کرده باشید و در نهایت برای دانشگاه پاولوف روسیه اقدام کنید. این دوره تقریبا 9 ماه می باشد. این دوره یادگیری زبان بابت هر دو زبان روسی و انگلیسی می باشد. هزینه تحصیل در روسیه در دانشگاه پاولوف بدین صورت می باشد:

دوره تحصیلی هزینه (دلار)
پادفک 2500 
پزشکی به زبان روسی 5000
دندانپزشکی به زبان روسی 4700

دانشکده های دانشگاه پاولوف روسیه

در این دانشگاه 8 دانشکده تاسیس شده است که دروس تحصیلی متفاوتی تدریس می شود، در این بخش به معرفی این دانشکده ها می پردازیم:

  • دانشکده پزشکی دانشگاه پاولوف؛
  • دانشکده دندان پزشکی پاولوف؛
  • دانشکده پزشکی کودکان پاولوف؛
  • دانشکده ورزش پزشکی پاولوف؛
  • دانشکده روان شناسی بالینی پاولوف؛
  • دانشکده ورزش توانبخشی پاولوف؛
  • دانشکده پرستاری پاولوف؛
  • دانشکده تحصیلات تکمیلی پاولوف؛

اهداف دانشگاه پاولوف

اهداف دانشگاه پاولوف در کشور روسیه عبارتنداز:

  • آموزش پزشکی: تحصیلات تکمیلی از جمله دکترا، برنامه های علوم پزشکی را شامل می شود.
  • کتابهای درسی بابت دانش آموزان، آثار هوشمند بصورت مرتب توسط تمامی ادارات انتشار میکند و در کتابخانه در دسترس می باشد.
  • کار بالینی: بخش های بالینی در درمانگاه و بیمارستان شهرهای کوچک شروع میشود و همه دکتران و استادان نظارت کامل دارند و درمان را تشخیص می دهند.
  • کار علمی: اکثرا دکتران و پزشکان و اساتید در همه بخش ها فعالیت های علمی و پژوهشی انجام داده اند.

در این دانشگاه ها دانشجویانی که رزومه تحصیلی بالایی دارند بورسیه تحصیلی اخذ می کنند و می توانند هزینه های تحصیل و زندگی خود را تامین کنند. اغلب بورسیه تحصیلی در دوره بالاتر مانند دکترا و فوق لیسانس صورت می گیرد و شرایط تحصیل در دانشگاه پزشکی پاولوف روسیه در دوره دکترا و شرایط تحصیل در دوره فوق لیسانس راحت تر می باشد. دانشجویان توجه داشته باشند که در طول تحصیل می توانند در شغل های پاره وقت مشغول به کار شوند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

تحصیل در روسیه، راهنمای جامع برای دانشجویان بین الملل
تحصیل در روسیه، راهنمای جامع برای دانشجویان بین الملل

افراد برای تحصیل کارشناسی در روسیه نیاز به گذراندن دوره‌ای به نام پادفک دارند. این دوره برای آماده‌ سازی متقاضیان برای تحصیل در دانشگاه و تقویت زبان روسی آن‌ها برگزار می‌شود. ...

بیشتر بخوانید
هزینه های زندگی دانشجویی در روسیه
هزینه های زندگی دانشجویی در روسیه

یک دانشجو در روسیه به طور متوسط به 300 تا 400 دلار آمریکا در ماه یا 3000 تا 4000 دلار آمریکا در یک سال تحصیلی (از سپتامبر تا ژوئن) نیاز دارد. ...

بیشتر بخوانید
اقامتگاه های دانشجویی در روسیه
اقامتگاه های دانشجویی در روسیه

شایع‌ ترین گزینه‌های اقامتی برای یک دانشجوی خارجی در روسیه، خوابگاه‌های دانشجویی، آپارتمان‌های اجاره‌ای یا اقامت در منزل یک خانواده‌ی میزبان است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: