ثبت نام بورسیه ترکیه 2021

ثبت نام بورسیه ترکیه 2021

21 دی , 1399

بورسیه ی turkiye burslari بورسیه ی دولت ترکیه برای دانشجویان بین المللی است که می خواهند در بهترین دانشگاه های ترکیه تحصیل کنند. دانشجویان بین المللی چه به صورت تمام وقت، چه نیمه وقت تحصیل کنند، می توانند برای اخذ این بورسیه درخواست دهند. برای درخواست بورسیه ی turkiye burslari دانشجویان یکبار در سال فرصت دارند، درخواست ثبت نام برای بورسیه از امروز 10 ژانویه آغاز می شود و تا 20 فوریه 2021 (2 اسفند ماه 1399) ادامه دارد.

این بورسیه برای دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا) می باشد، بورسیه های دیگر از جمله Research Scholarships ,Success Scholarships و KATİP متفاوت از بورسیه ی turkiye burslari می باشند و در زمان های دیگری که اعلام می شود، می توانید برای اخذ آنها اپلای کنید.

شرایط اخذ بورسیه تحصیل در ترکیه turkiye burslari

درخواست افراد براساس، سوابق تحصیلی، رزومه ی فرد و فعالیت های خارج از حوزه ی تحصیل ارزیابی می شود، افراد براساس موفقیت های تحصیلی و اجتماعی، امکان دریافت بورسیه تحصیلی را خواهند داشت. نمرات آخرین مدرک تحصیلی و سن متقاضی دو فاکتور دیگر برای اخذ بورسیه می باشند.

پیشنهاد ما این است که فرد متقاضی SOP- Statement of Purpose بنویسد و همراه با سایر مدارک ارسال نماید، در این متن لازم است اهداف شغلی، هدف از تحصیل و انگیزه های خود نوشته شود، این نامه بسیار مهم است و نقشی بسیار مهم در دریافت بورسیه تحصیلی بازی می کند، افرادی که از میان درخواست دهنده ها انتخاب شده اند، برای مصاحبه دعوت می شوند. مصاحبه 15 تا 30 دقیقه به طول می انجامد و طبق فرمت زیر می باشد:

  1. خوش آمدگویی و معرفی
  2. کنترل و چک کردن مدارک
  3. صحبت از انگیزه ی درخواست دهنده
  4. دانش آکادمیک و اهداف شغلی
  5. پایان و امکان سوال از گروه مصاحبه کننده
مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter