دولینگو جایگزین آیلتس و تافل

دولینگو جایگزین آیلتس و تافل

9 مرداد , 1399

آزمون دولینگو به سرعت تبدیل به یکی از آزمون های مورد قبول در دانشگاه های دنیا شده، این آزمون آنلاین، جایگزین آزمون های تافل و آیلتس شده است.

در حال حاضر بیش از 2،000 موسسه آموزشی در سراسر دنیا نتیجه این آزمون را قبول می کنند و با آن می توانید پذیرش تحصیلی بگیرید.

آشنایی با آزمون دولینگو

دولینگو یک اپلیکیشن آموزش زبان است و بیش از 300 میلیون استفاده کننده در سراسر دنیا دارد، این کمپانی در سال 2014 تاسیس شده است.

نکته بسیار مهم درباره این آزمون این است که شما برای شرکت در آزمون لازم نیست که قراری مشخص کنید یا به یک مرکز آموزشی بروید.

این ازمون کامپیوتری، الگوریتم ویژه ای دارد و سختی سوالات با توجه به پاسخ کاربر به سوال قبلی مشخص می شود.

در این آزمون مصاحبه تصویری و نوشتن رایتینگ هم در نظر گرفته شده است و نمونه رایتینگ و ویدئو شما همراه با نمراتتان برای موسسه اموزشی مورد نظر ارسال می شود.

این آزمون شامل بخش های لیسنییگ، ریدینگ، رایتینگ و اسپیکینگ است.

مدت زمان این آزمون یک ساعت است و نتیجه آزمون در مدت زمان 48 ساعت پس از انجام تست برای شما ارسال می شود و برای هر تعداد دانشگاهی که بخواهید می توانید نتیجه را ارسال کنید.
هزینه ی شرکت در این آزمون 49 دلار است و در مقایسه با آزمون های آیلتس و تافل که بیشتر از 100 دلار آمریکا هستند، بسیار مقرون به صرفه است.

در حالی که آزمون های بین المللی آیلتس و تافل به دلیل شیوع کرونا کنسل شده اند، دانشجویان با شرکت در آزمون دولینگو می توانند مدرک زبان خود را به دانشگاه ها ارائه دهند.

دانشجویان بین المللی می توانند با خیال راحت در آزمون دولینگو شرکت کنند از جمله دانشگاه هایی که این آزمون را می پذیرد می توان به دانشگاه های زیر اشاره کرد:

Deakin College, Berkeley City College, University of Southern California, McGill University, New York University

دانشگاه ملی استرالیا (Australian National University) اعلام کرده است آزمون دولینیگو را برای تمامی دوره ها در ترم زمستان می پذیرد.

دانشگاه آریزونا اعلام کرده است که قبول کردن آزمون دولینگو موقتی است.

دولینگو اعلام کرده است که نمرات این آزمون مشابهتی زیادی با ازمون های آیلتس و تافل دارند و به نظر می رسد در دانشگاه های آمریکای شمالی به ویژه کانادا تعداد دانشجویانی که نمره ی دولینگو خود را ارائه می دهند، نزدیک به دانشجویانی است که نمره تافل ارائه می دهند.

شاید در آینده ای نه چندان دور آزمون دولینگو به عنوان جانشین آیلتس و تافل در زمان شیوع کرونا نباشد و تبدیل به یکی از آزمون های اصلی برای اخذ پذیرش و ویزا شود.


مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter