Barron's New GRE

دانلود کتاب Barron's New GRE

آزمون GRE از آگوست ۲۰۱۱ دچار دگرگونی اساسی شده است، و Barron's اکنون آماده است تا یک راهنمای آماده‌سازی بازنگری ‌شده که حاوی محتوای امتحان جدید است را در اختیار شما قرار دهد.

 با وجود اینکه بخش Analytical Writing در این آزمون دچار تغییر اساسی نشده است، اما پرسش‌های جدیدی در هر دو قسمت Verbal Reasoning و Quantitative Reasoning مطرح می‌شوند، و سؤالات مدل در ویراست نوزدهم و جدید Barron's منعکس‌کننده این تغییرات است.

Verbal Reasoning: قسمت وربال حالا شامل دو نوع سؤال تکمیل جمله (sentence completion) است: پرسش‌های تطابق لغات (sentence equivalence)، که در آنها آزمون‌دهنده‌ها باید برای هر پرسش دو پاسخ صحیح را تشخیص بدهند تا بتوانند نمره آن را بگیرند؛‌ و پرسش‌های تکمیل متن (text completion)، که بعضی از آنها شامل متن‌هایی چندجمله‌ای هستند و از آزمون‌دهنده‌ها می‌خواهند تا سه جای خالی را پر کنند. سؤالات درک مطلب (Reading comprehension) حالا ممکن است بیشتر از یک پاسخ درست داشته باشند. بعضی از سؤالات Reading شامل انتخاب کردن جملاتی به همراه متن‌ها است. 

Quantitative Reasoning: مثل گذشته، این قسمت شامل پرسش‌های چندگزینه‌ای استاندارد، و پرسش‌های مقایسه کمی (quantitative comparison) است. حالا دو نوع سؤال وجود دارد: پرسش‌های چندگزینه‌ای که بیش از یک پاسخ درست دارند، که باید تمام آنها انتخاب شوند، و پرسش‌های ورود عددی (numeric entry)، که تنها پرسش‌هایی هستند که گزینه‌ای به عنوان پاسخ برای آنها ارائه نشده است.

 راهنمای جدید Barron's تمرین‌ها و مرور جامعی را برای انواع سؤالات به همراه یک آزمون تشخیصی و دو مدل کامل آزمون GRE با پاسخ‌های کلیدی و توضیحات تمام سؤالات ارائه می‌دهد.

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter