Manhattan GRE 6 Quantitative Comparisions and Data Interpretation GRE STRATEGY GUIDE

دانلود کتاب Manhattan GRE 6 Quantitative Comparisions and Data Interpretation GRE STRATEGY GUIDE

ویراست چهارم GRE Strategy Guides شرکت Manhattan Prep با توجه به نیازهای یادگیرندگان کاملاً بازنگری شده است. با محتوای به‌روزشده و سؤالات امتحانی جدید، در این کتاب غنی‌ترین و محتوا-مدارترین مطالب موجود در بازار در اختیار شما قرار می‌گیرد. 

کتاب GRE Quantitative Comparisons & Data Interpretation که توسط مدرسان توانمد جی آر ای در Manhattan Prep نوشته شده است، در واقع دو کتاب است در قالب یک کتاب، که به طور جامع دو نوع پرسش ریاضی در GRE را پوشش می‌دهد. در این کتاب چهارچوبی برای فهم آنچه که سؤالات Quantitative Comparisons از شما می‌پرسند در اختیار شما گذاشته می‌شود. 

مهم‌تر از آن اینکه استراتژی‌های صرفه‌جویی در زمان مخصوص فرمت Quantitative Comparisons را مورد بحث قرار می‌دهد تا بدانید چه زمانی با دقت تمام به سؤالات پاسخ بدهید، چه زمان تخمین بزنید و چه زمانی اعداد را تست کنید. قسمت Guide to Data Interpretation مروری از انواع نمودارها که احتمالاً در آزمون GRE مورد سؤال قرار می‌گیرند را ارائه می‌دهد.

 همچنین انواع مختلف پرسش‌ها که معمولاً در GRE دیده می‌شوند را مورد بحث قرار می‌دهد و راهنمایی‌هایی برای خواندن نمودارها و اطلاعات ترکیبی برگرفته‌شده از نمودارهای مختلف برای پاسخ به پرسش‌ها را در اختیارتان می‌گذارد. موضوع هر فصل با استفاده از قواعد، استراتژی‌ها و مثال‌های جامع به طور کامل پوشش داده می‌شود تا به شما در ایجاد اعتماد به نفس و تسلط بر محتوای کتاب کمک شود. همچنین این راهنما شامل تست‌های کوتاه «Check Your Skills» به هنگام خواندن مطالب، مجموعه سؤالات کامل در آخر هر فصل و مجموعه سؤالات تمرینی مختلط در آخر کتاب است تا به شما در ایجاد دقت و سرعت کمک شود. تمام سؤالات تمرینی حاوی پاسخ‌نامه‌هایی هستند که توسط مصحح‌های طراز اول منهتن پرپ نوشته شده‌اند.


مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter