مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
معرفی دانشگاه The Catholic University of AMERICA

معرفی دانشگاه The Catholic University of AMERICA

موسسه ی آموزشی مهاجرتی زنگنه نماینده رسمی دانشگاه دانشگاه ملی کاتولیک (The National Catholic University (CatholicU)) آمریکا، در ایران می باشد، در این مقاله سعی شده است تا اطلاعاتی درباره ی این دانشگاه و خوابگاه های این دانشگاه برای علاقه مندان تحصیل در آمریکا ارائه شود.




دانشگاه ملی کاتولیک (The National Catholic University (CatholicU)) آمریکا

دانشگاه کاتولیک آمریکا به عنوان دانشگاه ملی کلیسای کاتولیک و از نظر اینکه تنها موسسه آموزش عالی می باشد که توسط اسقف های ایالات متحده تأسیس شده است، منحصر به فرد است. این دانشگاه در سال 1887، به عنوان یک مرکز تحقیقاتی و تحصیلات تکمیلی تأسیس شد و در سال 1904 شروع به ارائه تحصیل در مقطع کارشناسی کرد.

  • شعار دانشگاه: 'Deus Lux Mea Est' به معنی ' خدا، نور من است'.
  • رنگ های آکادمیک: طلایی و سفید
  • رنگ های ورزشی: قرمز و مشکی
  • اعتبار: کمیسیون آموزش عالی ایالات میانه
  • وابستگی مذهبی: کاتولیک

ماموریت ما

دانشگاه کاتولیک آمریکا، به عنوان دانشگاه ملی کلیسای کاتولیک در ایالات متحده، که توسط اسقف های این کشور با تأیید Holy See (حوزه قضایی کلیسا در روم) تأسیس و حمایت می شود، متعهد است که یک مؤسسه جامع آموزش عالی کاتولیک و آمریکایی باشد که به تعالیم عیسی مسیح که توسط کلیسا ارائه شده است، ایمان دارد.

دانشگاه کاتولیک آمریکا که به پیشبرد گفتگو بین ایمان و عقل اختصاص دارد، به دنبال کشف و انتقال حقیقت از طریق تعالی در آموزش و تحقیق است و هدف این کار¬ها برای خدمت به کلیسا، ملت و جهان می باشد.

محوطه دانشگاه

  • مکان: واشنگتن دی سی
  • آدرس دقیق: 620 Michigan Ave. NE, Washington, DC 20064
  • مساحت: 176 هکتار
  • تعداد ساختمان های اصلی: 50
  • حجم کتابخانه: 1.4 میلیون نسخه کتاب
  • تعداد دانش آموزان کارشناسی: 2929
  • تعداد دانش آموزان فارغ التحصیل: 2130

 کمک مالی (بر اساس داده های 2019–2020):

  • دانشجویان کارشناسی تمام وقت و جویای مدرک که نوعی کمک مالی دریافت می کنند: 91%
  • کمک های نهادی اعطا شده: بیش از 69 میلیون دلار کمک های مالی و بورسیه های سازمانی
  • بودجه کمک مالی فدرال و ایالتی: بیش از 2 میلیون دلار

بهترین های دانشگاه ملی کاتولیک

برنامه های نوآورانه و پردیس زیبا و سرسبز تنها آغاز زیبایی ها و برتری دانشگاه ملی کاتولیک است که در مجموعه ای از رتبه بندی ها، تقدیرنامه ها و افتخارات دیگر منعکس شده است.

دانشگاه کاتولیک به گروه 'کالج های متمایز (Colleges of Distinction)' ملحق شده است؛ گروهی متشکل از کمتر از 400 موسسه از سراسر کشور، که برای نقاط قوت خود در چهار زمینه اصلی مورد علاقه دانشجویان و خانواده ها، ارزیابی شده اند:

  • کیفیت تدریس
  • مشارکت دانشجویی
  • فعالیت های اجتماعی
  • نتایج موفقیت آمیز تحصیلات تکمیلی

قرارگرفتن در گروه 'کالج‌های تمایز'، که گروهی متنوع از کالج‌ها و دانشگاه‌های دولتی و خصوصی می باشد، بر اساس 'تعهد هر مؤسسه به تجربه دوره کارشناسی' تعیین می‌شود. دانشگاه کاتولیک یکی از تنها سه دانشگاه در ناحیه کلمبیا (District of Columbia) است که در این لیست حضور دارند.




نگاهی به داخل اقامتگاه¬ها

تا به حال به این فکر کرده اید که اقامتگاه شما در دانشگاه ملی کاتولیک چگونه می تواند باشد؟ 

این تالارها، نه تنها از بیرون زیبا هستند، بلکه از درون پر از انرژی و زندگی هستند. در زیر، گشتی دقیق تر در داخل اتاق های دانشجویی در تمام اقامتگاه های این دانشگاه داشته باشید.

اقامتگاه هال (Opus Hall)

'اقامتگاه هال' در ژانویه 2009 افتتاح شد و اتاقهایی به سبک سوئیت را برای دانشجویان رده بالای جامعه، ارائه می دهد. طراحی مدرن معماری 'گوتیک دانشگاهی (collegiate gothic)' دانشگاه را منعکس می کند. همچنین، اساتیدی وجود دارند که با خانواده هایشان در اپوس زندگی می کند و به این جامعه دانشجویی، خدماتی اضافه بر کلاس دانشگاه ارائه می دهد. هال، اقامتگاه تقریباً 402 دانش آموز است.

انواع اتاق: سوئیت یک نفره (3 در 3.5 متر) و سوئیت دو نفره (6 در 3 متر). هر واحد 5 نفره شامل 3 اتاق یک نفره و 1 اتاق دو نفره است. 

اثاثیه شامل یک تخت دوقلو ، تشک دوقلو، کمد، میز و صندلی برای هر دانش آموز می¬باشد. یک یخچال کوچک با مایکروویو در هر اتاق موجود است. همه واحدها شامل مبلمان، نیمکت، میز قهوه خوری و صندلی می باشد.

اقامتگاه گیبونز (Gibbons Hall)

سنگ بنای 'اقامتگاه گیبونز'  در 12 اکتبر 1911 وقف شد و به نام اولین رئیس دانشگاه، جیمز گیبونز (1834-1921) نامگذاری شد. او به عنوان کشیش کارولینای شمالی در اولین شورای واتیکان شرکت کرد. در آنجا او به نفع عصمت پاپ رای داد و دومین اسقف جوان حاضر در این مراسم بود. او اسقف شهر ریچموند (1872-1877) و اسقف اعظم شهر بالتیمور (1877-1921) بود. به عنوان اسقف اعظم بالتیمور، او دومین کشیش آمریکایی در سال 1886 شد. گیبون اغلب به عنوان سخنگوی کلیسای کاتولیک در آمریکا دیده می شد. او مدافع جنبش کارگری و حق طبقه کارگر برای محافظت و دفاع از خوشان بود. هر رئیس‌جمهوری از اندرو جانسون تا وارن هاردینگ با او آشنا بود و گیبونز مشاور چندین نفر از آنها، به ویژه تئودور روزولت بود. گیبونز یکی از قوی ترین طرفداران ایجاد دانشگاه کاتولیک آمریکا بود. این ساختمان قدیمی‌ و باشکوه، آخرین بار در سال 2009 بازسازی شد و سالن اصلی ورودی در حال حاضر در حال بازسازی است و این مکان را به مکانی جذاب برای زندگی در محوطه دانشگاه تبدیل میکند. گیبونز، اقامتگاه تقریباً 139 دانشجوی سال اول، دوم و ارشد است.

انواع اتاق: یک نفره (3*4 متر)، دو نفره (4*5 متر) و سه تخته (5*6 متر)

اثاثیه شامل یک تخت دوقلو ، تشک دوقلو، کمد، میز و صندلی برای هر دانش آموز می باشد. یک یخچال کوچک با مایکروویو در هر اتاق موجود است.

دهکده صد ساله  (Centennial Village (CV))

'دهکده صد ساله' که در سال 1988 ساخته شد. نمای داخلی این اقامتگاه، آخرین بار در سال‌های 2011 و 2012 به‌روزرسانی شد و محوطه‌ بیرونی در سال‌های 2014 و 2015 بازسازی شد. در نزدیکی خانه‌های دهکده صد ساله، فضایی برای تجمع، فعالیت‌ها و برنامه‌های اجتماعی برای تقریباً 504 دانشجوی سال اول و دوم، وجود دارد.

انواع اتاق: دو نفره با حمام

اثاثیه شامل یک تخت دوقلو ، تشک دوقلو، کمد، میز و صندلی برای هر دانش آموز می¬باشد. یک یخچال کوچک با مایکروویو در هر اتاق موجود است.




اقامتگاه کالدول (Caldwell Hall)

'اقامتگاه کالدول'، قدیمی ترین ساختمان پردیس است که در 24 مه 1888 توسط جان گیبون، اسقف اعظم بالتیمور (1877-1921)، و گروور کلیولند، رئیس جمهور ایالات متحده (1885-89؛ 1893-97)، به نام مری گوندولین کالدول (1863-1909)، اولین اهداکننده به دانشگاه، نامگذاری و وقف شد. نامه اصلی مورخ 10 آوریل 1887 از پاپ لئو سیزدهم مبنی بر تأیید تأسیس دانشگاه، در سنگ بنا مهر و موم شده است. خواهر مری گوندولین، مری الیزابت، بعدها بودجه ای را برای ساخت کلیسا اهدا کرد. منطقه مسکونی اقامتگاه کالدول در سال های 2014 و 2015 بازسازی شد.کالدول، اقامتگاه تقریباً 42 دانشجوی سال اول، دوم و ارشد است.

انواع اتاق: یک نفره، دو نفره

اثاثیه شامل یک تخت دوقلو ، تشک دوقلو، کمد، میز و صندلی برای هر دانش آموز می باشد. یک یخچال کوچک با مایکروویو در هر اتاق موجود است.

اقامتگاه های هزاره (Millennium Halls)

تالارهای اقامتی هزاره که در سال 2001 ساخته شده‌اند، چیدمان‌هایی به سبک سوئیت و آپارتمانی ارائه می‌دهند. نمای داخلی در این تالارها، آخرین بار در سال 2007 بازسازی شد. هزاره، اقامتگاه تقریباً 350 دانش آموز است.

انواع اتاق: سوئیت یک نفره (3.5*2.5 متر)، آپارتمان یک نفره (3*2.5 متر)  و آپارتمان دو نفره (3.6* 4.8 متر)

اثاثیه شامل یک تخت دوقلو ، تشک دوقلو، کمد، میز و صندلی برای هر دانش آموز می باشد. همه واحدها شامل مبلمان، نیمکت، میز قهوه خوری و صندلی می باشد. واحدهای آشپزخانه شامل چهارپایه، یخچال سایز بزرگ و اجاق گاز می باشد.

در واحدهای سوئیت، یک یخچال کوچک با مایکروویو در هر اتاق هستند. واحدهای آپارتمانی شامل آشپزخانه می باشند و در اتاق ها، یخچال کوچک با مایکروویو ندارند.

سِتون وینگ (Seton Wing)

الیزابت آن سِتون وینگ (Elizabeth Ann Seton Wing) اولین قدیس متولد آمریکا (1774-1821) است که توسط پاپ پل ششم در سال 1975 به عنوان مقدس شناخته شد. سِتون وینگ در سال 1960 ساخته شد و در سال های 2013، 2014، 2015 و 2020 بازسازی شد. سِتون وینگ تقریباً 51 دانش آموز را در خود جای داده است.

انواع اتاق: یک نفره (4.8*3.5 متر)، دو نفره

اثاثیه شامل یک تخت دوقلو ، تشک دوقلو، کمد، میز و صندلی برای هر دانش آموز می باشد. یک یخچال کوچک با مایکروویو در هر اتاق موجود است.

اقامتگاه رایان (Ryan Hall)

'اقامتگاه رایان' در سال 1945 ساخته شد و به نام کشیش جیمز هیو رایان، کسی که اولین بار زنان را در دانشگاه پذیرفت، نامگذاری شد. به همین مناسبت، اقامتگاه رایان، خانه اولین دانشجویان زن خوابگاهی در دانشگاه بود. کشیش رایان در سال 1922 در دانشگاه به عنوان استاد فلسفه، سپس رئیس دانشگاه (1928-1935)، سپس اسقف (1935-1945) و اسقف اعظم (1945-1947) اوماها شروع به کار کرد. دکوراسیون داخلی در اقامتگاه رایان اخیراً در سال 2010 به روز شده است. رایان، اقامتگاه تقریباً 176 دانشجوی سال اول است.

انواع اتاق: یک نفره (3.5*2.5 متر)، دو نفره (5*3.5 متر)

اثاثیه شامل یک تخت دوقلو ، تشک دوقلو، کمد، میز و صندلی برای هر دانش آموز می باشد. یک یخچال کوچک با مایکروویو در هر اتاق موجود است.

اقامتگاه ریگان (Regan Hall)

'اقامتگاه ریگان' ابتدا به عنوان یک اقامتگاه برای زنان ساخته شد و در سال 1949 تکمیل شد. این اقامتگاه به افتخار 'اگنس گرترود ریگان (1869-1943)' نامگذاری شده است، کسی که به دلیل رهبری او در شورای ملی زنان کاتولیک و مدرسه ملی کاتولیک در دانشکده خدمات اجتماعی، شناخته شده است. دکوراسیون داخلی اقامتگاه ریگان اخیراً در سال 2010 به روز شده است. ریگان، اقامتگاه تقریباً 135 دانشجوی سال اول است.

انواع اتاق: یک نفره (3.5*2.5 متر)، دو نفره (5*3.5 متر) و تعداد محدودی سه نفره

اثاثیه شامل یک تخت دوقلو ، تشک دوقلو، کمد، میز و صندلی برای هر دانش آموز می باشد. یک یخچال کوچک با مایکروویو در هر اتاق موجود است.

اقامتگاه فلادر (Flather Hall)

'اقامتگاه فلادر' در سال 1962 ساخته شد و به نام مری فلاتر، دوست دانشگاه نامگذاری شد. فلادر هال در سال 2008 و 2019 بازسازی شد. در طبقه اول تالار فلادر یک کلیسای کوچک وجود دارد. فلادر، تقریباً 172 دانشجوی سال اول را در خود جای داده است.

انواع اتاق: دو تخته (5*3.5 متر) و سه تخته (6.7*3 متر)

اثاثیه شامل یک تخت دوقلو ، تشک دوقلو، کمد، میز و صندلی برای هر دانش آموز می باشد. یک یخچال کوچک با مایکروویو در هر اتاق موجود است.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

محل اقامت در آمریکا هنگام تحصیل
محل اقامت در آمریکا هنگام تحصیل

زمانی که تصمیم میگیرید در آمریکا مشغول به تحصیل شوید گزینه های مختلفی برای زندگی و محل اقامت برای شما وجود دارد که در این مقاله این موارد را بررسی می کنیم ...

بیشتر بخوانید
فرآیند اخذ پذیرش از دانشگاه های آمریکا
فرآیند اخذ پذیرش از دانشگاه های آمریکا

دانشجویان بین المللی معمولا مدت زمان زیادی که برای اخذ پذیرش از کالج و دانشگاه در آمریکا لازم است را جدی نمی گیرند. شما می توانید با دانستن این موضوع و برنامه ریزی دقیق مشکلی در زمان بندی و شروع تحصیلتان نداشته باشید. ...

بیشتر بخوانید
مهاجرت تحصیلی به آمریکا همراه با خانواده
مهاجرت تحصیلی به آمریکا همراه با خانواده

شما می توانید به همراه خانواده ی خود برای تحصیل به آمریکا بیایید، اما باید مقررات ضوابط خاصی را در نظر بگیرید و فرم های مربوط را تکمیل کنید. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: