مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
رشته ی آسیب شناسی در انگلستان

رشته ی آسیب شناسی در انگلستان

تحصیل رشته آسیب شناسی در انگلستان به عنوان یکی از کشورهایی که از دیرباز مقصد بسیاری از دانشجویان خارجی بوده بسیار با ارزش است. بسیاری از دانشگاه های انگلستان در رشته های مختلف تحصیلی توانسته اند رتبه های عالی جهان را به دست آورند و این به خوبی نشان می دهد که انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی، پیش از این که به عنوان یک امتیاز بزرگ در رزومه تحصیلی فرد به حساب آید، نشان دهنده آن است که فرد برای دریافت پذیرش خود از دانشگاه نیاز به یک رزومه قدرتمند دارد.

رشته آسیب شناسی به عنوان یکی از رشته های برتر گروه پزشکی، با بالاترین کیفیت ممکن در بریتانیا ارائه می شود و دانشگاه های دو کشور اسکاتلند و انگلستان توانسته اند بالاترین رتبه های ممکن در سطح بین المللی را به دست آورند. برای تبدیل شدن به یک پاتولوژیست در کشور انگلستان، گزینه های بسیار زیادی در دسترس علاقمندان قرار دارد و هریک از این دانشگاه ها شرایط خاص خود برای دریافت پذیرش را به همراه خواهند داشت. در حال حاضر می توان گفت که انگلستان یکی از بهترین گزینه های ممکن برای تحصیل رشته آسیب شناسی در اروپا است.

شرایط تحصیل رشته آسیب شناسی در انگلستان

بر کسی پوشیده نیست که انگلستان یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل در رشته آسیب شناسی است و افرادی که این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، با توجه به رزومه تحصیلی خود می توانند یک دانشگاه را برای تحصیل در این رشته انتخاب کنند. شرایط تحصیل در رشته آسیب شناسی برای دانشجویان خارجی در این کشور به این صورت است که در ابتدای امر باید یک مدرک معتبر تحصیل پزشکی در انگلستان را در اختیار داشته باشند. البته منظور آن نیست که این مدرک حتما باید از یکی از دانشگاه های انگلستان دریافت شده باشد بلکه باید در نظام پزشکی این کشور مورد تایید باشد.

باید به این نکته اشاره داشت که برای تحصیل در این رشته باید یک بازه زمانی 4 ساله را در نظر داشت و البته یکی از مهم ترین مدارکی که فرد به آن برای تحصیل رشته آسیب شناسی در انگلستان به آن نیاز خواهد داشت نیز مدرک زبان است. برای تحصیل در رشته آسیب شناسی دانشجویان به مدرک 7 آیلتس نیاز خواهند داشت. باید به این نکته اشاره داشت که دانشگاه های این کشور از نظر علمی در سطح بسیار عالی قرار دارند و همین مسئله سبب می شود تا رقابت برای دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور بسیار دشوار تر شود. برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته آسیب شناسی در انگلستان عبارتند از:

نام دانشگاه رتبه
کالج لندن 20
دانشگاه کمبریج 35
امپریال کالج لندن 47
دانشگاه آکسفورد 62
دانشگاه منچستر 75


هزینه تحصیل رشته آسیب شناسی در انگلستان

یکی از جدی ترین چالش هایی که ممکن است برای هر دانشجو در انگلستان ایجاد شود، تامین هزینه های زندگی و تحصیل در این کشور است. افرادی که رشته های مرتبط با علوم پزشکی را برای ادامه تحصیل خود در این کشور انتخاب می کنند، بدون تردید با چالش های جدی تری روبرو خواهند شد و این مسئله ای قابل توجه به نظر می رسد. برای این که فردی بتواند در انگلستان به ادامه تحصیل در رشته آسیب شناسی بپردازد، باید هزینه ای در حدود 19800£ تا 28800£ (پوند) را به صورت سالیانه به دانشگاه پرداخت کنند. البته باید در نظر داشت که در بسیاری از دانشگاه های این کشور امکان دریافت بورسیه تحصیلی نیز وجود دارد و دانشگاه ها فرصت کاهش هزینه های تحصیل را به دانشجویان خارجی خواهد داد.

هزینه زندگی در انگلستان نیز بسیار زیاد است و دانشجویان باید از راهکارهایی مانند کار ضمن تحصیل برای کاهش هزینه های تحصیل خود در این کشور استفاده کنند. کار ضمن تحصیلی یکی از بهترین راهکارهایی است که می تواند به دانشجویان کمک کند تا هزینه های خود در این کشور را به حداقل برسانند. به طور تقریبی 800£ تا 1200£ (پوند) برای گذراندن زندگی دانشجویی در این کشور کفایت می کند.

شرایط کار یک پاتولوژیست در انگلستان

شروع تحصیل در انگلستان معمولا به این دلیل است که فرد بعد از دوره تحصیل خود در انگلستان بتواند در این کشور به کار مشغول شود و با توجه به این که قوانین در انگلستان به تازگی در این رابطه تغییر پیدا کرده است، شرایط تحصیل در این کشور نیز به صورت قابل توجهی بهبود پیدا کرده است. در حال حاضر می توان گفت که پس از تحصیل در رشته آسیب شناسی، فرد می توان به راحتی به عنوان یک پاتولوژیست جذب بازار کار شده و از درآمد ماهانه 13800£ (پوند) دست پیدا کند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
هزینه های زندگی در بریتانیا
هزینه های زندگی در بریتانیا

به‌عنوان یک دانشجوی خارجی، یکی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، هزینه‌ی زندگی در بریتانیاست. البته، شما باید به هزینه‌های تحصیلی خود نیز توجه داشته باشید، اما در مورد سایر هزینه‌ها چطور؟ ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در انگلستان
هزینه ی تحصیل در انگلستان

هیچ‌کس دوست ندارد فقط به پول فکر کند، اما پول بخش بسیاری مهمی است که مشخص می‌کند آیا می‌توانید در دانشگاه‌های انگلستان مشغول به تحصیل شوید یا خیر. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: