مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
ثبت شرکت در نروژ

ثبت شرکت در نروژ

ثبت شرکت در برگن بزرگ Greater Bergen از طریق مرکز ثبت بروننویزوند Brønnøysund آسان است. یک شرکت با مسئولیت محدود باید دارای حداقل 30.000 کرون NOK سرمایه باشد. سرمایه گذاری در برگن فرآیندهای ثبت شرکت های خارجی را انجام نمی دهد. شما از طریق متن و پیوندهای زیر راهنمایی های لازم را دریافت کرده یا ما می توانیم در یافتن مشاورانی که چنین خدماتی را ارائه می دهند به شما کمک کنیم.

فرم 'اعلان ثبت هماهنگ Coordinated register notification ' فرمی است که برای ثبت شرکت در نروژ به آن نیاز دارید. لطفاً توجه داشته باشید که اعلان ثبت هماهنگ فقط به زبان نروژی موجود است. فرم باید به زبان نروژی تکمیل شود. اعلان ثبت نام هماهنگ 'بخش 1 - راهنما' به زبان انگلیسی موجود است. این یک فرم مشترک برای ثبت نام در:

  • ثبت مرکزی هماهنگی اشخاص حقوقی
  • ثبت شرکت های تجاری
  • ثبت مالیات بر ارزش افزوده
  • ثبت بنیاد

'اعلان ثبت هماهنگ' همچنین داده های اساسی را برای موارد زیر جمع آوری می کند:

  • ثبت نام Nav Aa ثبت کارفرما-کارمند سازمان های کار و رفاه نروژ
  • ثبت شرکت ها و شرکت های تجاری آمار نروژ
  • سازمان بازی و بنیاد نروژ
  • ثبت اطلاعات مالیات شرکتی

مالیات در نروژ

اداره مالیات نروژ مسئول سیستم مالیاتی شرکت های نروژی است. که یک سیستم واضع بوده و باید به راحتی قابل درک باشد. نرخ مالیات شرکت ها یک مالیات ثابت 22٪ است که برای مجموع سود و سود سرمایه اعمال می شود. علاوه بر این، باید از نرخ مالیات بر ارزش افزوده و سهم کارفرما در طرح بیمه ملی آگاه باشید.




سهم بیمه ملی کارفرما در نروژ

کارفرمایان باید برای کارکنان خود سهم بیمه ملی را بپردازند. این سهم معمولاً 14.1٪ از حقوق کارمند تعیین می شود، اما این رقم بسته به کشوری که در آن مستقر هستید می تواند کمتر باشد.

مالیات بر ارزش افزوده در نروژ

شرکت ها موظفند زمانی که گردش مالی سالانه آنها از 50.000 کرون فراتر رفت، در ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده در نروژ ثبت نام کنند. قبل از این مرحله نیازی به دریافت مالیات بر ارزش افزوده برای کالاها و خدمات ندارید. هنگامی که کسب و کار شما در ثبت مالیات بر ارزش افزوده ثبت شد، باید:

  • مالیات بر ارزش افزوده از طرف دولت نروژ را جمع آوری کنید
  • تعیین کنید که چه مقدار مالیات بر ارزش افزوده باید هنگام واردات کالا برای شرکت خود بپردازید
  • میزان مالیات بر ارزش افزوده را که پرداخت و دریافت کرده اید به اداره مالیات نروژ گزارش دهید. این گزارش ها باید بر اساس ارقام به روز شده باشد.
  • مابه التفاوت بین مالیات بر ارزش افزوده ای که از فروش خود دریافت می کنید (VAT- خروجی) و مالیات بر ارزش افزوده ای که هنگام واردات کالا پرداخت می کنید (VAT- ورودی) است.
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شرایط کاری توسعه دهنده در نروژ
شرایط کاری توسعه دهنده در نروژ

در اینجا هر آنچه که باید درباره ی یافتن مشاغل برنامه نویسی در نروژ بدانید آورده شده است. با تبدیل شدن تکنولوژی به بخشی یکپارچه تر از زندگی روزمره ما، تقاضا برای برنامه نویسان ماهر همچنان در حال افزایش است. این امر در سراسر جهان و همچنین کشور نروژ نیز صادق ...

بیشتر بخوانید
شغل رانندگی در نروژ
شغل رانندگی در نروژ

آیا به دنبال شغل هستید و از کار کردن پشت فرمان لذت می برید؟ از فرصت های کاری به عنوان راننده در نروژ می توان به راننده تاکسی، پیک، اتوبوس و کامیون اشاره کرد. کار به عنوان راننده مزایای زیادی برای نوع خاصی از افراد دارد. شما همیشه در حال رانندگی هستید، می ت ...

بیشتر بخوانید
شرایط شغلی مهندسی در نروژ
شرایط شغلی مهندسی در نروژ

نروژ همواره به بهبود زیرساخت های خود ادامه می دهد و برای این کار به افراد حرفه ای در تمامی رشته های مهندسی نیاز دارد. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: