مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
مدارس خصوصی و بین المللی در فنلاند

مدارس خصوصی و بین المللی در فنلاند

مدارس بین المللی و خصوصی فنلاند در هلسینکی Helsinki، اسپو Espoo، وانتا Vantaa، اولو Oulu، پوری Pori، راوما Rauma، رووانیمی Rovaniemi، ایماترا Imatra، لاپینرانتا Lappeenranta، تامپره و تورکو Tampere & Turku هستند. زبان های اصلی این مدارس عبارتند از: انگلیسی، روسی، آلمانی، فرانسوی و سوئدی. برخی از دانشگاه ها دوره های کارشناسی بین المللی (IB) و کمبریج را ارائه می دهند.

معرفی مدارس بین المللی در فنلاند

این مدارس 'آموزش بین المللی' را در یک محیط بین المللی ترویج می دهند و برخی برنامه درسی مانند مدرک بین المللی (IB) یا امتحانات بین المللی کمبریج را اتخاذ می کنند. برخی از برنامه درسی ملی از کشوری غیر از فنلاند و برخی از برنامه درسی ملی فنلاند اصلاح شده پیروی می کنند. این صفحه شامل مدارس بین المللی و خصوصی است که برخی از آنها شهریه دارند در حالی که برخی دیگر مدارس دولتی رایگان هستند.

دانش آموزان مدارس بین المللی این کشور از سراسر جهان و اتباع مختلف از جمله خود فنلاند هستند. پذیرش دانش آموزان در مدارس دولتی محدود است و معمولاً شامل امتحانات ورودی می شود. برخی از مدارس پذیرش را از سنین پیش دبستانی ارائه می دهند در حالی که برخی دیگر به دانش آموزان دبیرستان محدود می شوند. تدریس در درجه اول به زبان اصلی مدرسه است، اما در برخی مدارس زبان و فرهنگ فنلاندی نیز به عنوان بخشی از برنامه درسی عمومی مورد مطالعه قرار می گیرد. معلمان اغلب از کشور مقصد بوده و توسط آن دارای اعتبار هستند.


مدرسه بین المللی هلسینکی HELSINKI

زبان : انگلیسی

این مدرسه که در سال 1963 تأسیس شد و در نزدیکی مرکز هلسینکی قرار دارد، یک مدرسه خصوصی IB جهانی است که به دو بخش تقسیم می‌شود: مدرسه سطح پایین (پیش-K-5) و مدرسه سطح عالی (6-12). مدرسه بین المللی هلسینکی برنامه های بین المللی PYP (برنامه سال های ابتدایی)، MYP (برنامه سال میانی) و دیپلم را ارائه می دهد.

مدرسه بین المللی هلسینکی ISH توسط انجمن مدارس و کالج های نیوانگلند (NEASC) و شورای مدارس بین المللی (CIS) تایید شده است. همچنین این مدرسه ISH غیرانتخابی است و نیازی به آزمون ورودی نیست. برنامه آموزشی به زبان انگلیسی، دانش آموز محور است و شامل طیف گسترده ای از فعالیت ها و ورزش های بعد از مدرسه است. فارغ التحصیلان در دانشگاه های رقابتی در سراسر جهان پذیرفته می شوند. مدرسه بین‌المللی هلسینکی جامعه‌ای دلسوز، فراگیر و متنوع با یک سازمان والدین معلم فعال است. با تماس با مدرسه می توان برای بازدید هماهنگ کرد.

مدرسه بین المللی Kielo

زبان اصلی: انگلیسی

کیلو Kielo یک مدرسه ابتدایی بین المللی خصوصی برای دانش آموزان کلاس های 1-4 بوده که در مالمی Malmi، هلسینکی واقع شده است. با پیروی از برنامه درسی ملی فنلاند با زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی آموزش، کیلو Kielo رویکردی کودک محور برای یادگیری دارد که بر رفاه و پیشرفت دانش آموزان همراه با پیشرفت تحصیلی تمرکز دارد. معلمان متعهد و واجد شرایط دانش آموزان را قادر می سازند تا به افرادی با اعتماد به نفس، مسئولیت پذیر و همچنین یادگیرندگان موفق تبدیل شوند و به آنها کمک می کنند تا برای زندگی فراتر از مدرسه آماده شوند.

کیلو Kielo که در آگوست 2015 تأسیس شد، دانش‌آموزانی از 15 کشور را در محیطی پرسشگر و حمایتگر پرورش می‌دهد. هدف کیلو Kielo شناسایی و توسعه پتانسیل منحصر به فرد هر کودک است. طیف گسترده ای از فعالیت ها دانش آموزان را در طول سال فعال، الهام بخش و با انگیزه نگه می دارد. از آنجایی که مدرسه بین المللی کیلو Kielo به توسعه بهترین محیط آموزشی ممکن ادامه می دهد، از ایده ها، نظرات و سوالات دانش آموزان و والدین استقبال و تشویق می شود. روزهای باز به طور منظم برگزار می شود و به موضوعاتی مانند برنامه درسی مدرسه، معلمان و کارکنان، امکانات مدرسه، دیدگاه و مسئولیت، هزینه ها و غیره می پردازد و شامل یک جلسه پرسش و پاسخ می شود. لطفاً برای اطلاع از روزهای آزاد و تاریخ‌های ارزیابی سطح به سایت مراجعه کنید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

5 دانشگاه برتر  پزشکی در فنلاند
5 دانشگاه برتر پزشکی در فنلاند

فنلاند دارای استاندارد زندگی بالایی است و بر آموزش متخصصان پزشکی قوی و آماده در دانشکده‌های پزشکی خود اهمیت زیادی می‌دهد. در نتیجه، تحصیل در رشته‌ی پزشکی در فنلاند متضمن این است که شما آموزش خوبی دریافت خواهید کرد. تعداد زیادی از برنامه‌های تحصیلی در فنلان ...

بیشتر بخوانید
7 دانشگاه ارزان برای دانشجویان بین المللی در فنلاند
7 دانشگاه ارزان برای دانشجویان بین المللی در فنلاند

این سوالی است که بسیاری از دانشجویان خارجی در مورد تحصیل در فنلاند می‌پرسند. پاسخ به این سوال کوتاه این است: 'بله'، اما باید برنامه‌ریزی زیادی از قبل انجام دهید تا این امر محقق شود. ...

بیشتر بخوانید
7 دلیل برای انتخاب فنلاند
7 دلیل برای انتخاب فنلاند

آیا در مورد تحصیل در فنلاند کنجکاو هستید؟ فنلاند با داشتن یکی از بهترین سیستم‌های آموزشی در جهان و همچنین با داشتن چند دانشگاه با رتبه‌ی بالا، برای هر فردی که به‌دنبال تحصیل با کیفیت بالا در خارج از زادگاه خود است ایده‌آل می‌باشد. چه پایتخت ساحلی هلسینکی ب ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: