مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
کار به عنوان معلم در نروژ

کار به عنوان معلم در نروژ

معلمان بومی انگلیسی زبان برای تدریس در مدارس نروژی باید زبان این کشور را یاد بگیرند، اما فرصت هایی در مدارس بین المللی و موسسات خصوصی نیز برایشان وجود دارد. تدریس یک راه محبوب برای هزاران انگلیسی زبان در سراسر جهان جهت کسب درآمد است. در حالی که در نروژ فرصت های زیادی برای معلمان بین المللی وجود دارد، اما به دست آوردن آنان خیلی هم آسان نیست.

تدریس در مدارس نروژ

تقریباً در همه موارد، تسلط به زبان نروژی و مدرک طولانی تدریس حداقل استانداردهای لازم برای تدریس در مدارس نروژی است. دانشگاه ها و کالج ها آموزش های خاصی را برای کسانی که مایل به کار با آموزش کودکان کوچک هستند ارائه می دهند. این دوره چهار سال طول می کشد اگرچه شامل تجربه کاری قابل توجهی است. مهدکودک‌ها دستیاران آموزشی را نیز استخدام می‌کنند و اگر درک معقولی از زبان نروژی داشته باشید، یک خارجی را در نظر خواهند گرفت. از آنجایی که شما با کودکان خردسال کار خواهید کرد، که بسیاری از آنها هنوز زبان انگلیسی را فرا نگرفته اند، این موضوع غیرقابل مذاکره است.

تدریس در مدارس بین المللی نروژ

بسیاری از شهرهای نروژ محل استقرار مدارس بین المللی هستند که از انگلیسی به عنوان زبان اصلی تدریس استفاده می کنند. این مدارس برای کودکان مهاجران در نروژ طراحی شده اند و به همین دلیل، آنها به طور منظم معلمانی را از خارج از کشور جذب می کنند. اکثر مدارس از برنامه درسی انگلیسی یا آمریکایی پیروی می کنند و از کادر آموزشی خود می خواهند که حداقل دو سال تجربه کاری در کشور خود داشته باشند. بسیاری از مشاغل دارای قرارداد یک یا دو ساله هستند و بنابراین اغلب مشاغل خالی نیز وجود دارد. آنها تقریباً همیشه در وب سایت مدرسه تبلیغ می شوند. مدارس بین‌المللی در بسیاری از شهرک‌ها و شهرهای نروژ وجود دارد، به‌ویژه مدارسی که در بین مهاجران و دارای امکانات قابل توجه نفت و گاز هستند.


آموزش زبان انگلیسی در نروژ

همانطور که قبلا ذکر شد، آموزش 'انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی' یک روش محبوب برای انگلیسی زبانان بومی در سراسر جهان جهت امرار معاش است. در حالی که این امر در کشور هایی مانند چین، آسیای جنوب شرقی و آمریکای جنوبی رایج است، در نروژ چندان رایج نیست. مدارس خصوصی زبان در نروژ وجود دارد، اما به دلیل مهارت بالای انگلیسی نروژی ها، فرصت های شغلی بسیار نادر است. بسیاری از آموزشگاه‌های زبانی که انگلیسی را آموزش می‌دهند، دقیقاً بازار شرکت‌ها را هدف قرار می‌دهند. به طور معمول، مشاوران فردی در صورت نیاز توسط شرکت های بزرگ استخدام می شوند. تدریس خصوصی به ویژه برای والدین بلندپرواز امری امکان پذیر است، اما بازاریابی یک چالش بزرگ بوده زیرا راه اندازی یک تجارت جدید در هر کشوری زمان می برد.

حقوق معلمان در نروژ

معلمان جدید می توانند حداقل حقوق سالانه 386,000 کرون داشته باشند که بسته به تجربه می تواند تا 465,000 کرون افزایش می یابد. اساتید و سایر معلمان در سطح دانشگاه می توانند بین 470,000 تا 510,000 کرون درآمد داشته باشند.

مراحل بعدی در یافتن کار در نروژ

  • نحوه یافتن شغل در نروژ: مطالعه‌ کتاب پر از پند ما
  • مشاغل خالی: جستجوی مشاغل انگلیسی زبان در نروژ
  • مدارس بین المللی: پیدا کردن یک مدرسه در نروژ
  • Utdanningsforbundet: اتحادیه آموزش و پرورش نروژ
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شرایط کاری توسعه دهنده در نروژ
شرایط کاری توسعه دهنده در نروژ

در اینجا هر آنچه که باید درباره ی یافتن مشاغل برنامه نویسی در نروژ بدانید آورده شده است. با تبدیل شدن تکنولوژی به بخشی یکپارچه تر از زندگی روزمره ما، تقاضا برای برنامه نویسان ماهر همچنان در حال افزایش است. این امر در سراسر جهان و همچنین کشور نروژ نیز صادق ...

بیشتر بخوانید
شغل رانندگی در نروژ
شغل رانندگی در نروژ

آیا به دنبال شغل هستید و از کار کردن پشت فرمان لذت می برید؟ از فرصت های کاری به عنوان راننده در نروژ می توان به راننده تاکسی، پیک، اتوبوس و کامیون اشاره کرد. کار به عنوان راننده مزایای زیادی برای نوع خاصی از افراد دارد. شما همیشه در حال رانندگی هستید، می ت ...

بیشتر بخوانید
شرایط شغلی مهندسی در نروژ
شرایط شغلی مهندسی در نروژ

نروژ همواره به بهبود زیرساخت های خود ادامه می دهد و برای این کار به افراد حرفه ای در تمامی رشته های مهندسی نیاز دارد. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: