مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
مراقبت های بهداشتی در فنلاند

مراقبت های بهداشتی در فنلاند

فنلاند یک مقصد جذاب و دارای میانگین سلامت بالا برای سفر است که به عنوان مثال این کشور در بخش نتایج درمان سرطان در بین بالاترین رتبه بندی های جهان قرار دارد. فنلاند یک کشور مناسب برای مراقبت های بهداشتی با پزشکان مبتکر است که بسیاری از آنها رهبران افکار بین المللی در زمینه های مربوطه خود هستند. نتایج به‌دست‌آمده توسط مراقبت‌های بهداشتی فنلاند در بسیاری از زمینه‌ها در سطح جهانی قرار دارد، به عنوان مثال می توان به اثربخشی مراقبت‌های پزشکی تخصصی در کاهش مرگ و میر حاصل از سرطان و غربالگری و واکسیناسیون اشاره کرد. انطباق سریع آخرین نتایج تحقیقات و استفاده از فناوری پیشرفته در تشخیص و مراقبت های بعدی نتایج مثبت را در درمان بسیاری از بیماری های جدی تضمین می کند.

درمان سرطان در فنلاند

نرخ بقای بیماران سرطانی در فنلاند یکی از بهترین ها در اروپا است. همکاری بین محققان سرطان و پزشکان، پایه ای برای مراقبت مبتنی بر شواهد، چند رشته ای و به طور فزاینده فردی ایجاد می کند. بر اساس آخرین مطالعه CONCORD-3، نرخ بقای 5 ساله برای اکثر سرطان ها در فنلاند یکی از بالاترین ها در جهان است. از نظر میزان بقای 5 ساله، فنلاند سومین کشور برتر اروپا در درمان سرطان پروستات، سینه و مغز بزرگسالان است. به عنوان مثال، 93/2 درصد از بیماران مبتلا به سرطان پروستات تا پنج سال پس از تشخیص زنده می مانند.

ارتوپدی و پزشکی در فنلاند

فنلاند تاکید زیادی بر ارتوپدی و تروماتولوژی در سیستم مراقبت های بهداشتی دارد. ارتوپدی و تروماتولوژی از نظر تعداد جراحی های انجام شده بزرگترین فوق تخصص های جراحی در فنلاند هستند. نتایج پزشکی فنلاند و جراحی تعویض مفصل مورد تحسین رسانه های بین المللی مانند نیویورک تایمز و مجله فوربس قرار گرفته است. سطح تخصص بالینی علمی ارتوپدهای فنلاندی بالا است، همانطور که میزان انتشار مقالات مرتبط در مجلات علمی ارتوپدی بین المللی TOP15 نشان می دهد که بالاتر از آلمان و ایالات متحده است. فنلاند اغلب توسط ورزشکاران سطح بین المللی برای درمان آسیب های ورزشی مورد بازدید قرار می گیرد.


پیشنهادات فنلاند برای درمان

  • پذیرش سریع و مراقبت یکپارچه 
  • رتبه برتر در نتایج درمان
  • مراقبت های چند رشته ای و مبتنی بر شواهد
  • آخرین تکنولوژی و داروها
  • امکانات بیمارستانی باکلاس
  • حرفه ای های شناخته شده جهان
  • کارکنان چند زبانه
  • قیمت گذاری رقابتی و منصفانه 
  • محیطی تمیز و امن

فنلاند دارای تعدادی کلینیک خصوصی است که از بیماران بین المللی استقبال می کنند و با بیمارستان های بین المللی، تسهیل کنندگان بیماران و شرکت های بیمه کار می کنند و به طور مداوم به دنبال شرکای جدید هستند. فنلاند همچنین یک مقصد جذاب برای توسعه حرفه ای پزشکان و سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی است. ما همچنین از اداره مراقبت های بهداشتی و مقامات دولتی استقبال می کنیم تا با سیستم مراقبت های بهداشتی فنلاند از جمله کلینیک های معروف مراقبت های بهداشتی زایمان و کودکان و همچنین مراکز زندگی و زندگی سالمندان آشنا شوند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: