مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تمدید اجازه اقامت در فنلاند

تمدید اجازه اقامت در فنلاند

اگر مدت زمان اقامت شما رو به پایان است و می خواهید به اقامت خود در فنلاند ادامه دهید، به یک مجوز اقامت موقت جدید نیاز دارید. مهم است که قبل از انقضای مجوز اقامت قبلی خود برای تمدید مجوز اقامت اقدام کنید. تنها در صورتی می توانید برای تمدید مجوز اقامت درخواست دهید که در فنلاند باشید.

اگر مجوز اقامت قبلی شما در طول رسیدگی به درخواست شما منقضی شود، می توانید در فنلاند بمانید و معمولاً در حین رسیدگی به درخواست حق کار نیز دارید. اگر تا زمانی که مجوز اقامت قبلی شما منقضی نشده است برای تمدید اجازه اقامت اقدام نکنید، می توانید تا زمانی که درخواست در حال بررسی است در فنلاند بمانید اما تا زمانی که اجازه اقامت جدید دریافت نکنید، حق کار ندارید. در صورتی که دلایلی که بر اساس آن اولین مجوز را دریافت کرده اید هنوز معتبر باشد، سرویس مهاجرت به شما مجوز تمدید اقامت می دهد. همچنین می توانید برای تمدید اجازه اقامت به دلایلی متفاوت از مجوز اول درخواست نیاز دارید. به یاد داشته باشید که شما باید شرایط لازم برای مجوز اقامت مورد نظر را داشته باشید.

درآمد کافی برای تمدید اقامت فنلاند

برای دریافت تمدید مجوز اقامت در فنلاند، باید درآمد کافی جهت تضمین معیشت خود داشته باشید. اگر اعضای خانواده شما نیز برای تمدید مجوز اقامت درخواست می دهند، شرط درآمد کافی برای آنها اعمال می شود. در موارد خاص، خدمات مهاجرت به برآورد درآمد کافی نیاز ندارد. شما همچنین می توانید در وب سایت خدمات مهاجرت بررسی کنید که چه کسی باید درآمد کافی و چقدر داشته باشد.

به خاطر داشته باشید که اگر وضعیت زندگی شما تغییر کند، ممکن است بر مجوز اقامت شما نیز تأثیر بگذارد. اگر دلایلی که بر اساس آن اعطا شده دیگر وجود نداشته باشد، می توان مجوز اقامت با مدت زمان معین را باطل کرد.


نحوه درخواست تمدید مجوز اقامت فنلاند

درخواست تمدید اجازه اقامت در سرویس Enter Finland:

  • در ابتدا وارد صفحه شوید. هویت خود را با استفاده از اعتبار بانکداری آنلاین، گواهی شهروندی یا شناسه تلفن همراه خود تأیید کنید.
  • فرم درخواست را پر کنید و ضمیمه های مورد نیاز را در آن قرار دهید. اطلاعات مربوط به محفظه های لازم را می توانید در وب سایت اداره مهاجرت فنلاند بیابید. همچنین هزینه پردازش مجوز اقامت را نیز بپردازید.
  • هنگامی که درخواست خود را ارسال می کنید، سرویس Enter Finland به شما اطلاع می دهد که باید برای اثبات هویت خود وارد شوید و اثر انگشت شما در یک مرکز خدمات مهاجرت فنلاند گرفته شود.
  • اگر باید هویت خود را تایید کرده و نسخه های اصلی ضمیمه را ارائه دهید، باید به یک مرکز خدمات مهاجرت فنلاند مراجعه کنید و این کار باید ظرف سه ماه انجام شود. می توانید از طریق سرویس رزرو وقت در وب سایت اداره مهاجرت فنلاند، از قبل وقت رزرو کنید.

حساب کاربری Enter Finland خود را به طور منظم بررسی کنید. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر، از طریق حساب کاربری تان به شما اطلاع رسانی خواهد شد و از نتایج نهایی مطلع خواهید شد.

اگر نمی توانید یا نمی دانید که چگونه برای تمدید مجوز اقامت آنلاین درخواست دهید، به ادامه مراجعه کنید:

  • در ابتدا با درخواست کاغذی برای تمدید مجوز اقامت اقدام کنید.
  • یک فرم مناسب را از وب سایت خدمات مهاجرت فنلاند پرینت بگیرید و آن را با دقت پر کنید. درخواستی که به اشتباه پر شده باشد پذیرفته نخواهد شد.
  • از طریق سرویس رزرو وقت در وب سایت اداره مهاجرت فنلاند، از قبل وقت رزرو کنید.
  • فرم درخواست پر شده، ضمیمه ها و کپی ضمیمه ها، پاسپورت و عکس پاسپورت را با خود به محل خدمات ببرید.
  • هنگام ارسال درخواست، باید هزینه پردازش پرداخت کنید.
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

اقامت کوتاه مدت در فنلاند
اقامت کوتاه مدت در فنلاند

هنگام ورود به فنلاند یا کشور دیگری در منطقه شینگن، همیشه باید ویزا داشته باشید. البته می توانید در فنلاند یا کشور دیگری در منطقه شینگن بدون اجازه اقامت تا مدت اعتبار ویزای خود بمانید. اگر ویزا یا اجازه اقامت برای یک کشور شینگن دارید، می توانید بدون ویزای ج ...

بیشتر بخوانید
اقامت پس از تحصیل در فنلاند
اقامت پس از تحصیل در فنلاند

امروزه تحصیل در فنلاند و اخذ اقامت پس از تحصیل در فنلاند به طور کلی در پایتخت این کشور مدنظر متقاضیان قرار می گرد اما شهرهای دانشجویی دیگری نظیر تامپیر، اسپو، کووپیو، اولو موجود می باشند که از این چند کشور هم نباید چشم پوشی کرد. در این کشور به میزان 24 دان ...

بیشتر بخوانید
اقامت کارافرین ها در فنلاند
اقامت کارافرین ها در فنلاند

هنگامی که برای کار در فنلاند درخواست اجازه اقامت می دهید، باید توجه داشته باشید که درخواست های مجوز اقامت مشخصی برای انواع خاصی از کار وجود دارد. در مورد الزامات بیشتر تحقیق کرده و آنچه را که باید انجام دهید، در صفحه هر برنامه مطالعه کنید. اگر درخواست مجوز ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: