مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
مدرسه بیزینس BI اسلو

مدرسه بیزینس BI اسلو

محیط زندگی دانشجویان خارجی، نکته‌ی مهم دیگر است. به‌نظر می‌رسد که دانشجویان خارجی در نروژ بیش از هر چیز دیگری، به استاندارد بالای زندگی در این کشور اشاره می‌کنند. مکان‌های زیبا و آرام زیادی در این شهر وجود دارد، اکثر مردم از نظر اجتماعی لیبرال هستند، در مقابل رویدادهای جدید منعطف می‌باشند و نگرش بسیار مثبتی نسبت به دانشجویان خارجی دارند. سیستم حمل و نقل اسلو نیز بسیار قابل‌ اعتماد می‌باشد و شهر پُر از معماری تاریخی و کافه‌های شیک است. درست خارج از شهر، می‌توان سفر با قایق، استخرهای عمومی در فضای باز و یک پیست اسکیت روی یخ رایگان پیدا کرد.

اسلو شهر بزرگی است، اما همچنین یکی از گران‌ترین شهرهای جهان محسوب می‌شود. سایت Numbeo.com هزینه‌ی زندگی در اسلو را بیش از 329 درصد بالاتر از کراچی تخمین زده است. با این حال، تمام دانشگاه‌های دولتی در اسلو، تحصیلات عالی رایگان در اختیار دانشجویان داخلی و خارجی قرار می‌دهند. در مقایسه با شهرهای دیگر نروژ، دانشجویان می‌توانند فرصت‌های کاری بیشتری را در اسلو پیدا کنند.

نگاهی به مدرسه بیزینس BI اسلو

مدرسه بیزینس BI اسلو تنها مدرسه تجارت در کشور نروژ است که در بین 1% از کل مدارس تجاری جهان موفق به اخذ اعتبار 3 گانه شده است. BI خود را در ردیف مدارس تجاری اروپا قرار داده که با پایه مالی قوی تر از گذشته برای تحقق پیشرفت تلاش می کند. این مدرسه از طریق نتایج قابل توجه ژورنال های تحقیقاتی بین المللی به پیشرفت های امیدوار کننده ای در رتبه بندی های Financial Times و Economist دست پیدا کرده است. این دانشگاه به موفقیت دانشجویان متعهد است به طوری که همه اساتید و کارکنان بر یادگیری دانش آموزان متمرکز می باشند

BI از ابتدا کالج نبود، اولین دوره آموزشی در رشته مدیریت بازرگانی یک بار در هفته به مدت 2 ساعت تدریس می شد. از سال 1944 میلادی دوره اصلی مدیریت بازرگانی برگزار شد در همان زمان BI به عنوان تامین کننده دوره های کوتاه مدت و مستقل در زمینه های حسابداری، حسابداری صنعتی، حسابداری ماشین و آمار شرکت ها توسعه یافت. با فراهم شدن مطالعات 2 ساله (در سال 1946 میلادی) مدرسه BI مزایای یک کالج را به دست آورد.

به طور رسمی هیچ مقام دولتی BI را به عنوان یک دانشگاه تصویب نکرد اما این دانشگاه تدریس خود را به عنوان یک مطالعه در کالج ارائه می داد. در سال 2013 میلادی برنامه MBA اجرایی نروژی BI و برنامه MBA BI-Fudan در چین توسط انجمن MBA مورد تایید قرار گرفت علاوه بر این پیش از اتمام دوره کولبورنسن این موسسه از طرف انجمن دانشکده تجارت آمریکا (AACSB) اعتبار نامه دریافت کرد که در نهایت BI به عنوان مدرسه Triple Crown شناخته شد.

دلایل انتخاب مدرسه بیزینس BI اسلو

این دانشگاه انتظار دارد دانشجویان منحصر به فردی داشته باشد که این امر در نتایج تحصیلی دانشجویان مشخص می شود

  • طرز فکری خلاقانه در دانشجویان پرورش داده می شود
  • برای دانشجویان، مشاغل و جامعه به عنوان یک کل ارزش ایجاد می شود
  • امور تحصیلی در راستا اهداف پایدار سازمان ملل انجام می شود
  • دانشگاه سعی دارد به طور جمعی در تمامی زمینه ها عمل کند
  • تمامی مطالعات شامل پایداری، دیجیتالی شدن، بین المللی سازی و درک عملی کسب کار است
  • در 2 تا 3 رشته تحقیقاتی دانشگاهی از بهترین های اروپا هستند
  • برای گسترش بهره وری و ظرفیت تحقیق با بودجه خارجی سرمایه گذاری شده است

برنامه های مدرسه بیزینس BI اسلو

اطلاعات عمومی دانشگاه Life Sciences نروژ
آیتم شرح
نوع دانشگاه موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی خصوصی
سال تاسیس 1943 میلادی
تعداد هیئت علمی 450 نفر
تعداد دانشجویان 20000 نفر
تخصص ها کارشناسی ارشد علوم، برنامه های کارشناسی BSc، مطالعات اجرایی، کارشناسی ارشد مدیریت (MoM)، مطالعات آنلاین، برنامه های کوتاه اجرایی، کارشناسی مدیریت، برنامه دکتری، MBA اجرایی
وب سایت دانشگاه www.bi.edu


هزینه تحصیل در مدرسه BI

شورای مدیریت دانشکده بازرگانی نروژ BI حق تنظیم شهریه سالانه را دارد، دقت داشته باشید که هزینه های تحصیل در BI به طور تقریبی است که با توجه به تغییرات ارزی در معرض تغییر می باشد. دانشجویان باید برای هزینه های زندگی خود در کشور نروژ سالانه مبلغ 121220NOK (کرون نروژ) در نظر داشته باشند که این مبلغ برای پوشش هزینه های محل اقامت، کتاب، وسایل و هزینه های شخصی است. با مطالعه مقاله هزینه زندگی در نروژ از ریز هزینه های زندگی در این کشور مطلع می شوید. شهریه تقریبی مدرسه بیزینس BI اسلو به شرح زیر است:

اطلاعات عمومی دانشگاه Life Sciences نروژ
مقطع و رشته تحصیلی هزینه تحصیل
لیسانس مدیریت بازرگانی سالیانه 85000NOK (کرون نروژ)
لیسانس مبانی آنالیز تجارت سالیانه 85000NOK (کرون نروژ)
کارشناسی ارشد مشترک بازاریابی BI- Luiss (هزینه سال اول به BI و هزینه سال دوم به لوئیس پرداخت می شود) سال اول 110000NOK (کرون نروژ)
سال دوم 12700€ (یورو)
کارشناسی ارشد علوم تجربی در تجارت سالانه 108000NOK (کرون نروژ)
سایر برنامه های کارشناسی ارشد علوم سالانه 102000NOK (کرون نروژ)

پذیرش تحصیلی از مدرسه بیزینس BI اسلو

برای اخذ پذیرش از BI علاوه بر تکمیل فرم مربوطه به صورت آنلاین باید مدارک تعیین شده را نیز ضمیمه فرم کرده و ارسال کنید تا درخواست شما مورد بررسی قرار گیرد. لازم است متقاضی رونوشت از مدارک تحصیلی سال های پیشین را ارائه کند اگر مدرک تحصیلی به زبان انگلیسی یا نروژی نیست باید ترجمه مدرک خود را نیز ارسال کنید. نتیجه یکی از آزمون های GMAT/ GRE/ CAT باید به دانشگاه ارائه شود، نتیجه آزمون مستقیما از مرکز آزمون به BIارسال خواهد شد همچنین دانشجویان می توانند نسخه ای از گزارش نمره خود را در برنامه آنلاین دانشگاه بارگزاری کنند. علاوه بر این مدرک لازم است دانشجویان مدرک معتبر زبان انگلیسی IELTS یا TOEFL، نامه انگیزشی (انگیزه نامه نباید بیشتر از 1 صفحه باشد)، اسکن از پاسپورت و گواهی تمکن مالی را ارائه کنند.

بورسیه تحصیلی مدرسه بیزینس BI اسلو

BI متعهد به پشتیبانی از دانشجویان است به همین دلیل چندین برنامه بورسیه تحصیلی را در اختیار دانشجویان بومی و بین المللی قرار می دهد. بورسیه تحصیلی به دانشجویانی تعلق می گیرد که دارای سوابق تحصیلی درخشانی باشند، لازم به ذکر است که برای دریافت هر یک از بورس های ارائه شده شرایط و مدارکی لازم است که برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه بهتر است به وب سایت دانشگاه مراجعه کنید. بورسیه های تحصیلی مدرسه بیزینس BI اسلو عبارتند از:

  • بورسیه تحصیلی BC- International Baccalaureate
  • بورسیه تحصیلی بین المللی کارشناسی
  • بورسیه ریاست جمهوری BI (مقطع کارشناسی ارشد)
  • بورسیه متقاضیان کارشناسی ارشد علوم
  • بورسیه تحصیلی بنیاد ویلهلمسن
  • بورسیه تحصیلی BI Norwegian School/ QS
  • بورسیه بین المللی کارشناسی ارشد علوم- برگن
  • بورسیه کارشناسی ارشد کارآفرینی
  • بورسیه مدیریت و خرده فروشی کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد مشترک BI- لوئیس در بورسیه های بازاریابی
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ساخت آینده ی کاری در نروژ
ساخت آینده ی کاری در نروژ

در صورتی که مجوز تحصیل به شما داده شود، می توانید در حین تحصیل در هفته تا 20 ساعت و در ایام تعطیل بصورت تمام وقت کار کنید. ...

بیشتر بخوانید
فرهنگ و ورزش در نروژ
فرهنگ و ورزش در نروژ

نروژ به عنوان یک کشور فرهنگی به طور پیوسته در حال رشد است. مردم این کشور به فرهنگ علاقه مند هستند و حاضرند برای آن زمان و هزینه ی زیادی صرف کنند. همچنین در نروژ سنت گسترده ای مبنی بر مشارکت و کمک به فرهنگ و رشد فرهنگی وجود دارد. ...

بیشتر بخوانید
تحصیل در نروژ
تحصیل در نروژ

بزرگترین و قدیمی ترین دانشگاه های نروژ به طور طبیعی در شهرهای بزرگ واقع شده اند. با این حال، دولت فعالانه با حمایت از شهرهای کوچکتر با کمک های بلاعوض و سایر طرح های تأمین مالی، مناطق دورافتاده را بازسازی و رشد می دهد. با توجه به این سیاست، دانشکده های دانش ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: