مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
کالج دانشگاه Volda در نروژ

کالج دانشگاه Volda در نروژ

نروژ که به عنوان 'ملت دانش' شناخته می شود، به یادگیری مادام العمرش افتخار می کند. علیرغم اندازه کوچک سیستم آموزش عالی، نروژ دارای دانشگاه های پیشرو بسیاری در جهان است که آموزش با کیفیت بالا ارائه می کنند. این کشور همچنین هنرمندان، متفکران و دانشمندان شگفت انگیزی مانند لودویگ هولبرگ Ludvig Holberg ، ادوارد مونک Edvard Munch، رولد آموندسن Roald Amundsen، مگنوس کارلسن Magnus Carlsen و 13 برنده جایزه نوبل را پرورش داده است. دلایل فوق العاده ای برای تحصیل در نروژ وجود دارد:

  •  عدم پرداخت هزینه تحصیل – سیستم آموزش عالی نروژ شهریه ای از دانشجویان نمی گیرد. محققین دکترا در نروژ کارمند به حساب می آیند  و شما حقوق ماهانه دکترا بدست خواهید آورد و همچنین حقوق مرتبط با کارگران.
  •  شادی – نروژ به طور منظم به عنوان کشوری با بهترین کیفیت زندگی در جهان رتبه بندی می شود
  •  زیبایی های طبیعی – نروژ همچنین یکی از زیباترین کشور های جهان است. آبدره‌های آرام، تندرای قطب شمال، شفق‌های شمالی و عینک‌های خورشیدی این کشور رو به جایی عالی برای تحصیل تبدیل می کند.
  •  انگلیسی زبانان – انگلیسی به صورت گسترده ای با استاندارد های فوق العاده ای در اسکاندیناویا سخن گفته می شود
  •  جامعه برابری طلب – برابری یکی از مهمترین ارزش های جامعه ی نروژ امروزی است، که این کشور را تبدیل به مقصدی امن و آینده نگرانه ای برای تحصیل می کند
  •  مکانی منحصر به فرد برای تحقیق – موقعیت بخصوص نروژ که میان اروپا و قطب شمال است به این معناست که می تواند آموزش تخصصی تحقیق در زمینه هایی مانند تحقیقات زیر دریایی، انرژی و اقلیمی، پزشکی و سلامتی، غذا، تکنولوژی ارتباطات، بیوتکنولوژی، دانش مواد و نانوتکنولوژی ارائه دهد.

معرفی کالج دانشگاه Volda در نروژ

کالج دانشگاه Volda در نروژ از موسسات دولتی شهر ولدا است، این دانشگاه در ارائه بهترین محیط تحصیلی برای دانشجویان و وجود مدیران خلاق و فعال به خود میبالد. ولدا به دلیل داشتن محیط فعال دانشجویی شناخته شده می باشند و کالج دانشگاهی ولدا نیز به دلیل برنامه های برتر تحصیلی در رسانه و روزنامه نگاری و همچنین سنت های طولانی برای آموزش معلمان مشهور می باشد.

کالج دانشگاه ولدا ( به نروژی: Høgskulen i Volda or HVO) در تاریخ 1 اوت سال 1994 میلادی با ادغام کالج منطقه ای More og Romsdal و کالج معلمان Volda تاسیس شد. کالج دانشگاه ولدا دارای سنن طولانی و افتخار آموزش عالی از دانشکده آموزش معلمان (سال 1895 م.) است که اکنون به 4 دانشکده با ارائه برنامه های و دوره های تحصیلی گسترده در زمینه های مختلف گسترش یافته است. این دانشگاه به دلیل تحصیلات عالی و برجسته دانشگاهی در زمینه انیمیشن، روزنامه نگاری و تولید فیلم های مستند شهرت دارد. در فاصله کمی از دانشگاه چندین محل اقامت دانشجویی به علاوه سایر خدمات وجود دارد، هر یک از اقامتگاه های دانشجویی مبله بوده که به تلفن و اینترنت رایگان دسترسی دارند. در خوابگاه دانشجویی دانشجویان باید به صورت مشترک از آشپزخانه و سرویس بهداشتی استفاده کنند.

معرفی کالج دانشگاه Volda در نروژ

آیتم شرح
نوع دانشگاه عمومی
نام اختصاری VUC
تعداد دانشجویان 3000 نفر
معرفی دانشکده ها دانشکده آموزش
دانشکده رسانه و روزنامه نگاری
دانشکده علوم انسانی
دانشکده علوم اجتماعی
وب سایت دانشگاه www.hivolda.no

پذیرش تحصیلی از کالج دانشگاه Volda نروژ

VUC به ارائه چندین برنامه تحصیلی در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی می پردازد، این دانشگاه به دلیل محیط فعال دانشجویی شناخته شده است علاوه بر این به دلیل برنامه های برتر تحصیلی در رسانه ها و روزنامه نگاری و سنت های طولانی برای آموزش معلمان مشهور است. متقاضیان خارجی برای اخذ پذیرش از کالج ولدا باید از شرایط عمومی ورود به دوره آموزش عالی بهره مند باشند.

اگر قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی را دارید باید گواهی اتمام دوره متوسطه و پیش دانشگاهی را به همراه ریز نمرات اخذ شده ارائه کنید و اگر قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را دارید ارائه مدارک تحصیلی مقطع لیسانس و ریز نمرات کسب شده الزامی می باشد

دروس تحصیلی در این کالج به 2 زبان انگلیسی و نروژی ارائه می شود که برای اخذ پذیرش از دانشگاه باید مدرک معتبر زبان انتخابی را ارائه کنید. دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل به زبان نروژی را دارند اما به این زبان تسلط کافی ندارند می توانند پیش از ورود به دانشگاه در دوره های آموزشی شرکت کنند.

برای اخذ پذیرش از دانشگاه باید در اولین مرحله باید در پرتال برنامه آنلاین (Soknadsweb) رشته تحصیلی مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از تکمیل فرم مربوطه باید مستنداتی بارگزاری شود که عبارتند از دیپلم های اصلی دبیرستان و دانشگاه، نسخه ترجمه شده دیپلم ها (به زبان نروژی یا زبان انگلیسی)، مستند سازی مهارت های زبان انگلیسی (ارائه مدرک IELTS/ TOEFL)، انگیزه نامه و کپی گذرنامه (صفحه ای با عکس و اطلاعات شخصی دانشجو). مهلت ارائه درخواست تا 1 مارس تعیین شده است.


دوره زبان نروژی در VUC

این دوره یک ساله با هدف ارائه دانش و مهارت های لازم برای تحصیل در کالج و دانشگاه های نروژ برگزار می شود. در این دوره ها تاکید بر آن است که دانش آموزان مهارت عمومی زبان نروژی را کسب کنند. دانشجویان خارجی و بین المللی پس از اخذ پذیرش از کالج دانشگاه Volda در نروژ می توانند در این دوره های آموزشی شرکت کنند، دانشجویان باید در 2 دوره شرکت کنند که هر دوره به 30 اعتبار ECTS تقسیم شده است. چه کسانی می توانند در دوره های زبان نروژی شرکت کنند؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت امکان شرکت در این دوره برای تمامی متقاضیان وجود دارد، با این حال دانشجویان خارجی و بین المللی که قصد ادامه تحصیل در یکی از دوره های آموزشی دانشگاه ولدا را دارند در اولویت هستند. اگر دانشجویی پیش از اخذ پذیرش از کالج ولدا در یکی از دانشگاه های خارجی مشغول به یادگیری زبان نروژی باشد می تواند برای شرکت در نیمه دوم آموزش زبان به عنوان دانشجو مبادله ای اقدام کند.

بورسیه تحصیلی در کالج دانشگاه Volda در نروژ

هزینه تحصیل در VUC برای هر ترم تحصیلی بین 950$ الی 1750$ (دلار) برآورد شده است که این هزینه با توجه به رشته و مقطع تحصیلی متغیر است. این دانشگاه برای دانشجویان خارجی و بین المللی کمک هزینه و بورس تحصیلی در انواع مختلفی در نظر گرفته است صندوق وام آموزش دولتی نروژ (Lanekassen) یک آژانس دولتی است که کمک های مالی و وام های دانشجویی در اختیار دانشجویان خارجی قرار میدهد. اگر شرایط لازم برای دریافت این وام دانشجویی را داشته باشید برای تامین شهریه سالانه مبلغ 126000NOK (کرون نروژ) دریافت می کنید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ساخت آینده ی کاری در نروژ
ساخت آینده ی کاری در نروژ

در صورتی که مجوز تحصیل به شما داده شود، می توانید در حین تحصیل در هفته تا 20 ساعت و در ایام تعطیل بصورت تمام وقت کار کنید. ...

بیشتر بخوانید
فرهنگ و ورزش در نروژ
فرهنگ و ورزش در نروژ

نروژ به عنوان یک کشور فرهنگی به طور پیوسته در حال رشد است. مردم این کشور به فرهنگ علاقه مند هستند و حاضرند برای آن زمان و هزینه ی زیادی صرف کنند. همچنین در نروژ سنت گسترده ای مبنی بر مشارکت و کمک به فرهنگ و رشد فرهنگی وجود دارد. ...

بیشتر بخوانید
تحصیل در نروژ
تحصیل در نروژ

بزرگترین و قدیمی ترین دانشگاه های نروژ به طور طبیعی در شهرهای بزرگ واقع شده اند. با این حال، دولت فعالانه با حمایت از شهرهای کوچکتر با کمک های بلاعوض و سایر طرح های تأمین مالی، مناطق دورافتاده را بازسازی و رشد می دهد. با توجه به این سیاست، دانشکده های دانش ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: