مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
دانشگاه علمی کاربردی INLAND نروژ

دانشگاه علمی کاربردی INLAND نروژ

بسیاری از دانشجویان خارجی هنگام تحصیل در نروژ دارای مشاغل پاره‌وقت هستند. کار در مشاغل پاره‌ وقت، یک روش خوب برای یادگیری و تمرین زبان نروژی و افزایش بودجه‌ی مالی خود است. با این حال، باید توجه داشته باشید که جدا از دانشجوی تمام‌ وقت بودن، محدودیت‌هایی برای ساعت‌های کاری شما وجود دارد. در کل، مجوز اقامت دانشجویی دارای حق استخدام در نروژ نیست. با این حال، اگر مجوز تحصیل به شما داده شود، به‌ شکل خودکار دارای اجازه‌ی کار پاره‌وقت نیز می‌باشید. دانشجویان عضو اتحادیه‌ی اروپا/منطقه‌ی اقتصادی اروپا نیازی به اخذ مجوز کار ندارند و پس از ثبت مشخصات‌شان در پلیس، می‌توانند در نروژ کار کنند. دانشجویان غیر عضو اتحادیه‌ی اروپا/منطقه‌ی اقتصادی اروپا می‌توانند 20 ساعت در هفته در سال نخست تحصیل خود کار کنند. دقت داشته باشید که هنگام تمدید مجوز تحصیل، مجوز کار پاره‌وقت به طور خودکار تمدید نمی‌شود. برای تمدید مجوز کار، دانشجویان باید پیشرفت رضایت‌ بخشی در تحصیل‌شان از خود نشان دهند. در این زمینه، لطفاً با موسسه‌ی آموزشی خود مشورت کنید.

نگاهی به دانشگاه علمی کاربردی INLAND نروژ

دانشگاه علمی کاربردی INLAND نروژ با 6 پردیس لیلیهامر، هامار، بلاستاد، الوروم، رنا و Evenstad در جنوب شرقی کشور نروژ فعالیت می کند. این موسسه جدید علاوه بر تعدادی از برنامه های آموزش معلمان، 35 برنامه تحصیلی یک ساله، 52 برنامه در مقطع کارشناسی، 31 برنامه در مقطع کارشناسی ارشد و 4 برنامه در مقطع دکتری (به علاوه یک برنامه همکاری با دانشگاه علم و فناوری نروژ) ارائه می دهد.

در تاریخ 1 ژانویه 2017 میلادی دانشگاه علمی و کاربردی اینلند با ادغام دانشگاه علمی کاربردی Hedmark و کالج دانشگاه Lillehammer تاسیس شد، این دو موسسه آموزشی به ترتیب در سال های 1994 میلادی و 1971 میلادی تاسیس شده بودند. این کالج یک موسسه مهم در منطقه محسوب می شود که به طور هدفمند در جهت صلاحیت کسب و کار فعالیت می کند. کالج اینلند به منظور تحصیل، یادگیری و رفاه دانشجویان با جامعه دانشجویی در لندن همکاری نزدیکی دارد. جدول زیر نشانگر اطلاعات عمومی دانشگاه علمی کاربردی INLAND نروژ است.

دانشگاه علمی کاربردی INLAND نروژ
آیتم شرح
شهر الوروم
نوع دانشگاه عمومی
نام اختصاری INN
تعداد دانشجویان 13000 نفر
وب سایت دانشگاه www.eng.inn.no

امکانات دانشگاه علمی کاربردی INLAND نروژ

دانشگاه اینلند برای اقامت دانشجویان محلی را به عنوان خوابگاه دانشجویی در نظر گرفته است، خوابگاه ها برای دانشجویان بومی و دانشجویان بین المللی در نظر گرفته شده است. بیشتر سالن های اقامتی به اینترنت مجهز هستند علاوه بر این محل اقامت دارای آشپزخانه و سرویس های بهداشتی به صورت عمومی می باشد. از امکانات دیگر دانشگاه می توان به کتابخانه ها اشاره کرد که با افزایش ساعت کاری امکان دسترسی دانشجویان را پس از ساعت آموزشی فراهم کرده است. اگر قصد استفاده از سالن های ورزشی دانشگاه را دارید باید مبلغ 250NOK (کرون نروژ) در هر ترم پرداخت کنید، امکان دسترسی به سالن های ورزشی پس از ساعت کار دانشگاه نیز امکان پذیر می باشد.


شرایط تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی INLAND نروژ

همانطور که در ابتدا مقاله گفته شد دروس آموزشی در این دانشگاه در 3 مقطع تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکتری ارائه می شود. برخی از دوره های آموزشی ارائه شده در دانشگاه اینلند شامل: اکولوژی و علوم کشاورزی، روانشناسی، ورزش، حقوق، موسیقی، معارف آموزشی، علوم اجتماعی، علوم بهداشتی، آموزش معلمان، زبان و ادبیات، بیوتکنولوژی، فیلم، تلویزیون و فرهنگ، گردشگری، انیمیشن علوم بازی، رهبری و نوآوری و اقتصاد می شود. به دلیل ارائه برنامه های آموزشی به زبان انگلیسی هر ساله دانشجویان زیادی از سراسر جهان تلاش می کنند پذیرش این دانشگاه را کسب کنند. اگر قصد ادامه تحصیل در کشورهای اروپایی را دارید دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور آلمان نیز گزینه مناسبی برای شما محسوب می شود.

هزینه تحصیل در دانشگاه اینلند

دانشجویان تمام وقت دانشگاه اینلند باید برای ادامه تحصیل در این دانشگاه، نیازی به پرداخت شهریه نخواهند داشت. به طور کلی برای ادامه تحصیل در هر ترم باید مبلغ 782NOK (کرون نروژ) پرداخت کنید. دانشجویان باید هزینه های تحصیل را پرداخت کنند تا بتوانند از امکاناتی مثل: خدمات ICT، کنترل برنامه های آموزشی خود شرکت در امتحانات، اخذ کارت دانشجویی معتبر، حق رای دادن به دانشکده های INN و نهادهای اداری دانشجویان، دسترسی به خدمات رفاه اجتماعی انجمن دانشجویان، اخذ کتاب از کتابخانه و استفاده از دستگاه کپی استفاده کنند. دانشجویان باید برای پوشش هزینه های زندگی خود در کشور نروژ ماهانه مبلغ 20000NOK الی 40000NOK (کرون نروژ) در نظر داشته باشند.

در رابطه با بورس های تحصیلی می توان گفت، بورسیه و کمک هزینه های تحصیلی تحت برنامه هایی مثل: Erasmus یا Nordplus و برنامه های کمک مالی EEA در دسترس دانشجویان می باشند. عموما این کمک هزینه ها توسط موسسه خانه دانشجویی به دانشجویانی که قبلا در موسسه ثبت نام کرده اند اعطاء می شود. در برنامه های تمام وقت آموزشی دانشگاه اینلند هیچ بورس تحصیلی به دانشجویان تعلق نمی گیرد. اگر واجد شرایط دریافت بورسیه های نام برده نیستید ممکن است واجد شرایط بورس های دیگری باشید که توسط موسسات دولتی یا خصوصی کشور خود ارائه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.studyinnorway.no مراجعه کنید.

چگونگی اخذ پذیرش از دانشگاه علمی کاربردی INLAND

برای اخذ پذیرش از دانشگاه اینلند دانشجویان باید اقدامات لازم را از طریق درگاه دانشگاه انجام دهند، مستنداتی که از طریق پست الکترونیکی ارسال می شوند بررسی نخواهند شد. برای اخذ پذیرش لازم است در اولین قدم وارد پورتال شوید اگر کاربری بدون شماره شناسایی نروژی هستید باید به قسمت متقاضیان بین المللی مراجعه کنید. در این بخش باید فرم در نظر گرفته شده که شامل: نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل، تابعیت، جنسیت و تاریخ تولد می شود را تکمیل کنید. پس از آن از طریق ایمیل رمز عبور را دریافت خواهید کرد که از طریق آن می توانید وارد پورتال شوید. با ورود به پورتال رشته تحصیلی مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از آن مدارک و مستندات لازم را آپلود کنید. دقت داشته باشید که مدارک تعیین شده باید به صورت PDF آپلود شوند.

مدارک و مستندات تعیین جهت اخذ پذیرش از دانشگاه اینلند نروژ عبارتند از ارائه مدرک معتبر زبان انگلیسی IELTS 6/ TOEFL (550 آزمون مبتنی بر مقاله یا 80 در آزمون مبتنی بر اینترنت) برای دانشجویانی که زبان اول آن ها انگلیسی نیست، فتوکپی از شناسنامه و پاسپورت معتبر، عکس پاسپورتی (اختیاری)، متن سوابق تحصیلی (به زبان انگلیسی) و اثبات پشتیبانی مالی.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ساخت آینده ی کاری در نروژ
ساخت آینده ی کاری در نروژ

در صورتی که مجوز تحصیل به شما داده شود، می توانید در حین تحصیل در هفته تا 20 ساعت و در ایام تعطیل بصورت تمام وقت کار کنید. ...

بیشتر بخوانید
فرهنگ و ورزش در نروژ
فرهنگ و ورزش در نروژ

نروژ به عنوان یک کشور فرهنگی به طور پیوسته در حال رشد است. مردم این کشور به فرهنگ علاقه مند هستند و حاضرند برای آن زمان و هزینه ی زیادی صرف کنند. همچنین در نروژ سنت گسترده ای مبنی بر مشارکت و کمک به فرهنگ و رشد فرهنگی وجود دارد. ...

بیشتر بخوانید
تحصیل در نروژ
تحصیل در نروژ

بزرگترین و قدیمی ترین دانشگاه های نروژ به طور طبیعی در شهرهای بزرگ واقع شده اند. با این حال، دولت فعالانه با حمایت از شهرهای کوچکتر با کمک های بلاعوض و سایر طرح های تأمین مالی، مناطق دورافتاده را بازسازی و رشد می دهد. با توجه به این سیاست، دانشکده های دانش ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: